Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Glad to hear :3 and good luck !

    No :cry2: I've twisted my ankle yesterday I can't run the following days :cry2:
    I'm going to a fashion event tonight ! (If 5pm is tonight lol) I don't know why but I got invited \o/ :ahee: :jive:



    What's happening :eek: ?
    Thanks! C:

    OH damn! ;_; Hope it's not that bad. Get well soon :*

    Awesome!! Are you going to walk, do that little turn and shake your little tush on the catwalk?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    hii
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Hodor_van_Groot)
    Thanks! C:

    OH damn! ;_; Hope it's not that bad. Get well soon :*

    Awesome!! Are you going to walk, do that little turn and shake your little tush on the catwalk?
    Thanks :cry2:

    No LOL , I'm gonna watch models do that :innocent:
    (Original post by beccatiger123)
    hii
    Hello ! How you doin ?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Thanks :cry2:

    No LOL , I'm gonna watch models do that :innocent:


    Hello ! How you doin ?

    im fine but tummy ache
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by beccatiger123)
    im fine but tummy ache
    Aw :console: are you ill or something like that ? :/
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by beccatiger123)
    im fine but tummy ache
    Did you by any chance eat a sandwich, with, peanut butter, salami, cheese, ketchup, sweet and chilli sauce, three pieces of bread, and nutella????
    Spoiler:
    Show
    CleverSquirrel you will understand!!!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Aw :console: are you ill or something like that ? :/

    yep, periods and feeling bit hot
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    Did you by any chance eat a sandwich, with, peanut butter, salami, cheese, ketchup, sweet and chilli sauce, three pieces of bread, and nutella????
    Spoiler:
    Show
    CleverSquirrel you will understand!!!

    really is that's work?
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by beccatiger123)
    yep, periods and feeling bit hot
    :console:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by beccatiger123)
    really is that's work?
    It makes you sick.....
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    :console:

    aww,
    can we talk on pms
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    It makes you sick.....

    noo, periods since 3 days
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by beccatiger123)
    aww,
    can we talk on pms
    Why..?
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Thanks :cry2:

    No LOL , I'm gonna watch models do that :innocent:


    Hello ! How you doin ?
    Too bad. :C Imagine a unicorn walking on the catwalk. Majestic af *_*

    Make sure to take pictures :sexface:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by beccatiger123)
    yep, periods and feeling bit hot
    May your ovaries calm down soon. :yep:
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Hodor_van_Groot)
    Too bad. :C Imagine a unicorn walking on the catwalk. Majestic af *_*

    Make sure to take pictures :sexface:
    Hahaha maybe :nyan:

    I will haha :mmm:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Why..?

    I don't know
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by beccatiger123)
    aww,
    can we talk on pms
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Why..?
    (Original post by beccatiger123)
    I don't know
    I laughed more than I should have... Oh god I'm dying.. Best. Conversation. Ever. :rofl: Ohh I'm so sorry..
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Hodor_van_Groot)
    May your ovaries calm down soon. :yep:

    thanks its very painful
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by beccatiger123)
    I don't know
    So you wanna PM me, but you don't know what to talk about ..?
    (Original post by Hodor_van_Groot)
    I laughed more than I should have... Oh god I'm dying.. Best. Conversation. Ever. :rofl: Ohh I'm so sorry..
    Ikr xDDD
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.