Turn on thread page Beta
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Shush you SassKing.... I speak the words of truth! :lol:

    P.S heck out the 'post a pic of your pet' thread as I have posted some photos of mine! (from a long time ago) :lol:
    Ooh, cool I posted a picture of my dog in there before
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by SassKing13)
    Ooh, cool I posted a picture of my dog in there before
    Haha did you actually?! Awesome!
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by SassKing13)
    Ooh, cool I posted a picture of my dog in there before
    What's your pet :3 ?

    Edit : wrong quote xD

    Amellia123 I was talking to you haha I quote-failed xD
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    What's your pet :3 ?

    Edit : wrong quote xD
    'I posted a picture of my dog in there before' :rofl: Ahahaha
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Amellia123)
    'I posted a picture of my dog in there before' :rofl: Ahahaha
    Yes I wanted to quote you I failed xD
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    What's your pet :3 ?

    Edit : wrong quote xD

    Amellia123 I was talking to you haha I quote-failed xD
    Haha its okay - I used to have two pet rats. ill find the thread!
    http://www.thestudentroom.co.uk/show...9#post63232449
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by Amellia123)
    Tough theyre my cakes so I decide



    Andy you can have which ever one you like
    All of them?

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Amellia123)
    Haha its okay - I used to have two pet rats. ill find the thread!
    http://www.thestudentroom.co.uk/show...9#post63232449
    Anwwww they're cuuuuute *____* especially the white one :3
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Andy98)
    All of them?

    Posted from TSR Mobile
    Naaaaaah I wanna eat too :O
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Andy98)
    All of them?

    Posted from TSR Mobile
    Hmm don't push your luck
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Anwwww they're cuuuuute *____* especially the white one :3
    Haha the white one was my sisters - the brown one was mine!
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Amellia123)
    Hmm don't push your luck


    Haha the white one was my sisters - the brown one was mine!
    That's cute \o/ I like pets, I have a cat and he's the man of my life
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    That's cute \o/ I like pets, I have a cat and he's the man of my life
    Haha awww I'm surprised - most people freak out a bit when I say I used to have pet rats!
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Amellia123)
    Haha awww I'm surprised - most people freak out a bit when I say I used to have pet rats!
    Ah oui ? I never had rats but I had two friends who had some so I'm used to it :P
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Ah oui ? I never had rats but I had two friends who had some so I'm used to it :P
    Haha aww - they make brilliant pets!
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Amellia123)
    Haha aww - they make brilliant pets!
    Yeah they look intelligent ! Does your rats bite ? One of my friend's used to bite everyone :O
    Offline

    18
    ReputationRep:
    heyy
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by alishba-rosex)
    heyy
    Hello ! How are you ?
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Yeah they look intelligent ! Does your rats bite ? One of my friend's used to bite everyone :O
    Haha they really were - built them a maze once and they managed to find a way out so quickly! They didn't bite no, but they used to find ways to climb onto the table and eat the apples in the fruit bowls.... those clever rats never missed a trick! :rofl:
    • Thread Starter
    Offline

    15
    (Original post by Amellia123)
    Haha they really were - built them a maze once and they managed to find a way out so quickly! They didn't bite no, but they used to find ways to climb onto the table and eat the apples in the fruit bowls.... those clever rats never missed a trick! :rofl:
    A maze ?? That's so fuuun !! :P haha yeah they do look like intelligent :3 and kind, they did noy bite :lol:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    A maze ?? That's so fuuun !! :P haha yeah they do look like intelligent :3 and kind, they did noy bite :lol:
    Haha yeah - was funny to see them work out how to escape! And yes :lol:
 
 
 
Poll
How are you feeling in the run-up to Results Day 2018?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.