Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

What would your fatal flaw be? watch

    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Mine would probably be my over-confidence :rofl:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    I'm too good.

    That can be a drawback sometimes.
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Peer Support Volunteers
    hmmm… perhaps my sarcasm. I reckon it's deserving of a slap every so often… :giggle:
    Offline

    11
    ReputationRep:
    *Scans myself*

    Uhh, yup, l'm too flawless. *jokes*

    My flaw would be being an over judger. I judge people so quick. I wish someone can beat the barnacles out of me to fix me up. xD
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by iEthan)
    hmmm… perhaps my sarcasm. I reckon it's deserving of a slap every so often… :giggle:
    To be fair, I don't think your sarcasm is that bad, but then again, I'm really sarcastic too so my point there is a bit biased xD
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Being selfish xD and never listen
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by TheArtofProtest)
    Not having a heart.
    haha "PRSOM"
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    Oh god, pick one

    Self loathing, despair, poor confidence, etc...

    Posted from TSR Mobile
    • PS Reviewer
    Offline

    20
    ReputationRep:
    PS Reviewer
    Being shot at and not being impervious to bullets.
    Offline

    22
    ReputationRep:
    My faith in my friends, is mine.
    • TSR Support Team
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Peer Support Volunteers
    (Original post by hxfsxh)
    To be fair, I don't think your sarcasm is that bad, but then again, I'm really sarcastic too so my point there is a bit biased xD
    Too much bias :noway:

    (Original post by Andy98)
    Oh god, pick one

    Self loathing, despair, poor confidence, etc...

    Posted from TSR Mobile
    :jumphug: I feel your pain, you're a great guy though — don't forget that! :yep:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Being too distant with everyone
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    (Original post by iEthan)
    :jumphug: I feel your pain, you're a great guy though — don't forget that! :yep:
    Haha thanks man, just hard to believe it

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    I'm afraid to make decisions that may hurt other people :closedeyes:
    Offline

    10
    ReputationRep:
    Jealousy for sure.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Being a night time kind of person.
    Offline

    15
    (Original post by iethan)
    too much bias :noway:



    :jumphug: I feel your pain, you're a great guy though — don't forget that! :yep:
    a greatguy. Nuuuuuuuh !

    Edit : my sensitivity !
    Offline

    16
    ReputationRep:
    find it hard to trust people
    and sometimes being unintentionally cold to people
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by hxfsxh)
    Mine would probably be my over-confidence :rofl:
    Why is that fatal? I think that's an awesome trait to have.
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    I'm afraid to make decisions that may hurt other people :closedeyes:
    I'm like that sometimes so I try my best to avoid making decisions :lol:
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.