New boxers. Watch

stefano865
Badges: 15
Rep:
?
#21
Report Thread starter 2 years ago
#21
(Original post by iKiss.)
Dude, you're straight

Like a banana.
0
quote
reply
iKiss.
Badges: 2
Rep:
?
#22
Report 2 years ago
#22
(Original post by stefano865)
Like a banana.
A banana is the ideal size, it's almost perfection.
0
quote
reply
stefano865
Badges: 15
Rep:
?
#23
Report Thread starter 2 years ago
#23
(Original post by iKiss.)
A banana is the ideal size, it's almost perfection.

:rofl:

I'm more of a cucumber tbh.

Seriously though I never look at women.

I'm gay.

Sorry to disappoint you.
0
quote
reply
iKiss.
Badges: 2
Rep:
?
#24
Report 2 years ago
#24
(Original post by stefano865)
:rofl:

I'm more of a cucumber tbh.

Seriously though I never look at women.

I'm gay.

Sorry to disappoint you.
Lol, sorry, silly me
Spoiler:
Show
Btw cucumbers are killers too ;p
0
quote
reply
stefano865
Badges: 15
Rep:
?
#25
Report Thread starter 2 years ago
#25
(Original post by iKiss.)
Lol, sorry, silly me
Spoiler:
Show
Btw cucumbers are killers too ;p

Gotta love the cucumber.

Spoiler:
Show
Joking. I'm straight.
Deep breaths...
Perhaps you have a chance with me after all.
0
quote
reply
iKiss.
Badges: 2
Rep:
?
#26
Report 2 years ago
#26
(Original post by stefano865)
Gotta love the cucumber.
Spoiler:
Show
Joking. I'm straight.
Deep breaths...
Perhaps you have a chance with me after all.
Hahah, I knew it!
0
quote
reply
stefano865
Badges: 15
Rep:
?
#27
Report Thread starter 2 years ago
#27
(Original post by iKiss.)
Hahah, I knew it!

Sorry to scare you like that.
0
quote
reply
Drez999
Badges: 3
Rep:
?
#28
Report 2 years ago
#28
I love boxers but I can live without them. I've been commando three days now. Feels real good 😎
2
quote
reply
stefano865
Badges: 15
Rep:
?
#29
Report Thread starter 2 years ago
#29
(Original post by Drez999)
I love boxers but I can live without them. I've been commando three days now. Feels real good 😎

#FreeThePeen
0
quote
reply
toonervoustotalk
Badges: 20
Rep:
?
#30
Report 2 years ago
#30
I still wear my age 12-13 boxers :lol: and i am 18 going on 19 now :erm:
2
quote
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Were you ever put in isolation at school?

Yes (234)
27.3%
No (623)
72.7%

Watched Threads

View All