Turn on thread page Beta

The last person you replied to is now your husband/ wife for life. watch

    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by SeanFM)
    :sexface: if we're both single in 11 years, why not?
    Deal! :lovehug:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    ivy.98 plz reply :cute:
    • Community Assistant
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Biryani007;63035191
    PM's [user=2125437
    )

    CoolCavy[/user]
    :giggle: wouldn't mind that at all Biri although i would pity you in this relationship :rofl:
    :lovehug:

    the last person i replied to was BrokenLife and i wouldn't mind that at all tho ik she already has her heart stolen by a lovely guy
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    ...ok then. No you didn't dodge a bullet. I am AMAZING

    TheOtherSide. !!!! We should just face the fact that we are getting married...And you were my last reply
    Is it bad that you were my last reply as well?
    Spoiler:
    Show
    These coincidences just won't stop, will they?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Zacken :rofl:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    I got the bear
    Offline

    22
    ReputationRep:
    (Original post by Student403)
    Zacken :rofl:
    That's going to make an interesting match. :rofl:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Zacken)
    That's going to make an interesting match. :rofl:
    A statistician/puritan and a mechanic. Like ebony and ivory :rofl:
    Offline

    21
    (Original post by TheOtherSide.)
    Is it bad that you were my last reply as well?
    Spoiler:
    Show
    These coincidences just won't stop, will they?
    This isn't a coincidence....it's fate
    • PS Reviewer
    Offline

    20
    ReputationRep:
    PS Reviewer
    (Original post by claireestelle)
    123
    Okay, well I could have done a lot worse :lol:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Just replied to Indeterminate. That's it. Done. Omg :blush: :love:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    :giggle: wouldn't mind that at all Biri although i would pity you in this relationship :rofl:
    :lovehug:

    the last person i replied to was BrokenLife and i wouldn't mind that at all tho ik she already has her heart stolen by a lovely guy
    haha aww Cavy, I love you! If I was a lesbian or bi, I would have wife'd you

    Ikr he's such sweetheart:blush::love:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Leviathan1741)
    I got the bear
    bear™ loves onamastics too :flutter:

    decent lizard btw
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by N-R-G)
    B4 this goes any further I'm not gay.
    I dont know what you're talking about..

    (Original post by CoolCavy)
    :giggle: wouldn't mind that at all Biri although i would pity you in this relationship :rofl:
    :lovehug:
    Haha why would you pity me??? :ninja:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Longshot700)
    How screwed are you?
    probably not very screwed

    she's a muslim
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by the bear)
    bear™ loves onamastics too :flutter:

    decent lizard btw
    Haha thank you
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by homeland.lsw)
    This isn't a coincidence....it's fate
    If you say so... :lol:
    • TSR Support Team
    Offline

    21
    ReputationRep:
    TSR Support Team
    Oh no.
    • Community Assistant
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Biryani007)



    Haha why would you pity me??? :ninja:

    loool :toofunny: because biri it is obvious :lol: i clearly got the better deal

    (Original post by BrokenLife)
    haha aww Cavy, I love you! If I was a lesbian or bi, I would have wife'd you

    Ikr he's such sweetheart:blush::love:
    awwww lovely :kissing2: love you too ah one can only dream :daydreaming:
    unfortunately he is :sad: xD go get ur man BL :mmm: x
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Leviathan1741)
    Haha thank you
    now fix me a salt beef on rye with tomato and cream cheese.
 
 
 
Poll
How are you feeling in the run-up to Results Day 2018?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.