Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

The Official Cricket Asia Cup 2016 Thread Watch

    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by quasa)
    whilst I do support India (yay for 2 good marathi teams in IPL this year btw), I reckon the match could go either way and may the best team win
    The best team already did.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Student403)
    :toofunny:
    USA
    and your parents are from?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    and your parents are from?
    USA/England
    Offline

    5
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    i am literally kidding
    just chill chill just chill
    it cool man I don't mind I have no differences
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Student403)
    USA/England
    you are totally a mix
    i am completely a PAKISTANI
    but nationality wise British
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by raman_17)
    it cool man I don't mind I have no differences
    haha same here... but if the match is between pak and india then differences does matter
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    you are totally a mix
    i am completely a PAKISTANI
    but nationality wise British
    Haha I guess

    That's cool
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I don't like cricket that does make me a bad Pakistani???
    Offline

    5
    ReputationRep:
    (Original post by fatima1998)
    haha same here... but if the match is between pak and india then differences does matter
    yh obviously that true but other than that who are you fav players? i'm guessing riaz and afridi
    Offline

    2
    ReputationRep:
    whens it ?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by raman_17)
    virat kholi all the way

    Attachment 508265
    Sachin>Virat

    But they are both sick

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by moment of truth)
    Yup, we produce the best batsman and you guys produce the best bowlers lol. Seriously though, Sachin is my role model and the greatest batsman (in my opinion :lol:). I remember that, we won because of that innings.

    Hahaha yeah, he has. He just tries to go big from ball one and doesn't learn :lol:
    Haha yeah that's so true. I imagine a team with Pakistani bowlers and Indian batsmen. That would be a super one!

    Aww bless! Tbh I don't know much about Tendulkar.


    And agreed about Afridi Still love him though:love:
    • Thread Starter
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by H_Alli)
    I don't like cricket that does make me a bad Pakistani???
    Lol no.

    (Original post by Yawn!)
    The best team already did.
    Okay Yawn! Shahib, we have congratulated you already
    Offline

    5
    ReputationRep:
    (Original post by moment of truth)
    Sachin>Virat

    But they are both sick

    Posted from TSR Mobile
    true say mate Sachin, Kohli, Rohit, Dhawan, Ashwin etc all legends
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by BrokenLife)

    Tbh I don't know much about Tendulkar.


    And agreed about Afridi Still love him though
    ::facepalm:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by futureDOCTOR2k15)
    So it was only Mohammad Amir's spell😓
    yes and really speaking , he should be still be serving a longer ban for his previous cheating
    • Thread Starter
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Chakede)
    ::facepalm:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by BrokenLife)
    Haha yeah that's so true. I imagine a team with Pakistani bowlers and Indian batsmen. That would be a super one!

    Aww bless! Tbh I don't know much about Tendulkar.


    And agreed about Afridi Still love him though:love:
    That would be amazing! Would probably be unbeatable!

    Ohh, you should learn more

    :lol:

    (Original post by raman_17)
    true say mate Sachin, Kohli, Rohit, Dhawan, Ashwin etc all legends
    Not sure they are all legends yet, but most of them will be at the end of their careers (most likely).

    Posted from TSR Mobile
    • Thread Starter
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by moment of truth)
    That would be amazing! Would probably be unbeatable!

    Ohh, you should learn more

    :lol:



    Not sure they are all legends yet, but most of them will be at the end of their careers (most likely).

    Posted from TSR Mobile
    Ikr!

    I will, if only someone special teach me. If you know what I mean:blush::blush::blush::love::love: since its his team, he would know better
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by BrokenLife)
    Ikr!

    I will, if only someone special teach me. If you know what I mean:blush::blush::blush::love::love: since its his team, he would know better
    You should ask him :erm: I doubt he will say no

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you like to hibernate through the winter months?
    Useful resources

    Quick link:

    Unanswered sport threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.