Turn on thread page Beta

What ended your last relationship? watch

    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by BurstingBubbles)
    What ended your last relationship? Was it long distance that didn't work, cheating, or did you just grow apart?

    What would you do differently in your next relationship?
    She ended it...cause she wanted to date someone else...after cheating on me with a different someone else.

    However...I am currently in a relationship of over 4 years and couldn't be happier so it worked out that she dumped me :P
    Offline

    20
    She was cheating on me and then decided it was wrong, so she left me for him. In fact, she moved in with him that evening.

    What would I do differently?

    ...not get cheated on? :ms:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    I was too powerful for her
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by RonnieRJ)
    X
    u got me now bby. STEM mastercouple. :rofl:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by stefano865)
    When did you realise this out of interest?
    Haha after too long - about 2 months-ish
    Spoiler:
    Show
    just out of curiosity, why you ask?
    Offline

    13
    (Original post by High Stakes)
    u got me now bby. STEM mastercouple. :rofl:
    LMAOOO Ayy b

    Where's my engagement ring?¿¿
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by High Stakes)
    u got me now bby. STEM mastercouple. :rofl:
    ivy.98
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by dj khaled's son)
    ivy.98

    That marriage was annulled. Never existed bruh.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha after too long - about 2 months-ish
    Spoiler:
    Show
    just out of curiosity, why you ask?

    Haha

    I have heard of people who have been together for much longer without particularly 'liking' each other.

    'Liking' is rather important I would say.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Long distance, mostly.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by RonnieRJ)
    LMAOOO Ayy b

    Where's my engagement ring?¿¿
    Lmfao. Don't worry baby, imma get you the best ring possible - none of that btec sh!t. All in the due time. :rofl:

    In the mean time we gotta keep hustling to establish our careers in the STEM world. It said nobel prize winner in my fortune cookie!!!
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by stefano865)
    Haha

    I have heard of people who have been together for much longer without particularly 'liking' each other.

    'Liking' is rather important I would say.
    Haha really? I thought I was doing well sticking for 2 months!!
    And I agree - lets just say he didn't turn out to be the person who I thought he was :lol:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha really? I thought I was doing well sticking for 2 months!!
    And I agree - lets just say he didn't turn out to be the person who I thought he was :lol:

    Wow.

    That sounds rather exciting. An enigmatic bad boy?
    Offline

    13
    (Original post by High Stakes)
    Lmfao. Don't worry baby, imma get you the best ring possible - none of that btec sh!t. All in the due time. :rofl:

    In the mean time we gotta keep hustling to establish our careers in the STEM world. It said nobel prize winner in my fortune cookie!!!
    Hehehe very good

    We can both get Nobel prizes, you get the Chem one and I'll get the physics one
    • Study Helper
    • Welcome Squad
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Study Helper
    Welcome Squad
    I made one stupid mistake, although with the circumstances it was only me and her who knew how ****ing stupid I'd been.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by stefano865)
    Wow.

    That sounds rather exciting. An enigmatic bad boy?
    Haha I wish it was exciting :lol: he was far from it If only he could have been an enigmatic bad boy
    Spoiler:
    Show
    Lets just say he had a nasty temper and was rather moody Then you have me who is the complete opposite and up for a laugh :rofl:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha I wish it was exciting :lol: he was far from it If only he could have been an enigmatic bad boy
    Spoiler:
    Show
    Lets just say he had a nasty temper and was rather moody Then you have me who is the complete opposite and up for a laugh :rofl:

    Doesn't sound very cuddly to me.

    Nothing worse than a man with a bad temper.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by stefano865)
    Doesn't sound very cuddly to me.

    Nothing worse than a man with a bad temper.
    He tried to be but I was fed up with he moods and anger that used to just pull away :rofl:
    And ikr...
    Offline

    6
    ReputationRep:
    She found out I was a man.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    distance and moving to a different country
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: April 3, 2016
Poll
How are you feeling in the run-up to Results Day 2018?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.