17 female- never knew exercising was this hard Watch

Instinxt
Badges: 1
Rep:
?
#61
Report 2 years ago
#61
(Original post by Anonbabes)
Breakfast-> I don't like porridge. I only put a half of a big spoon of sugar in my tea.

Lunch-> I prefer going to the cold side...

Dinner-> I know we eat too much during this time ahhahah. Hm the thing is I can't have fish and have cereal for breakfast cuz apparently it's not good to have milk and fish together.

I NEED THE CHEESE AND BEANS MATE
MATEEEEE YOU DONT NEED THE CHEESE AND BEANS haha

okay so brekky make sure your cereal is not like ****ing coco pops or some **** ofc haha

Lunch - grab a salad then you mug

and for dinner i mean you need to chill on it because literally it's so bad for you haha
0
quote
reply
Anonbabes
Badges: 19
Rep:
?
#62
Report Thread starter 2 years ago
#62
(Original post by doodle_333)
yoga for 5 minutes isn't going to achieve anything, how are you doing yoga? even short beginner videos are usually 20-30 minutes and that's a very short session
if you want to actually be fitter and healthier you're going to have to do some cardio and if you 'hate sweat' you're not going achieve anything exercising full stop
LOL OK

(Original post by Luke Kostanjsek)
So long as it didn't earn me a slap, I'm sure I could deal Hey, you don't know that

No problem, I forget that gym talk isn't exactly familiar to everyone sometimes lol.

Is the crab the bridging position? Or is it the one where you balance on your hands?
Oh my stop like stop. I'm smiling soo much lol , Nah I know like you would go up to a girl who wears a Hijab/ muslim girl in general? lol yh thought so...

Lol

The bridging position... oh my i'd love to blance on my hands too
0
quote
reply
Anonbabes
Badges: 19
Rep:
?
#63
Report Thread starter 2 years ago
#63
(Original post by gertautas)
MATEEEEE YOU DONT NEED THE CHEESE AND BEANS haha

okay so brekky make sure your cereal is not like ****ing coco pops or some **** ofc haha

Lunch - grab a salad then you mug

and for dinner i mean you need to chill on it because literally it's so bad for you haha

I doo lol

Lol coco pops is yum stopped having them for a year now tho...

Lunch-> mate there salad it expensive, but I'll try it for once!

Dinner-> can't help it ... x
0
quote
reply
Instinxt
Badges: 1
Rep:
?
#64
Report 2 years ago
#64
(Original post by Anonbabes)
I doo lol

Lol coco pops is yum stopped having them for a year now tho...

Lunch-> mate there salad it expensive, but I'll try it for once!

Dinner-> can't help it ... x
Yeah give it a little go and also go for a jog twice a week and just maybe youtube a few exercises to do at home and just follow it, have you thought about gym?
1
quote
reply
Luke Kostanjsek
Badges: 10
Rep:
?
#65
Report 2 years ago
#65
(Original post by Anonbabes)
Oh my stop like stop. I'm smiling soo much lol , Nah I know like you would go up to a girl who wears a Hijab/ muslim girl in general? lol yh thought so...

Lol

The bridging position... oh my i'd love to blance on my hands too
Hahaha nothing wrong a bit of innocent(ish) flirting I've been with a muslim girl before lmao. Are there still people about who'd have a problem with that?!

Bridging is fairly easy to work up to tbh, it shouldn't take long if you work at it. Start by bridging off your shoulders and just raise your hips up (you want your legs perpendicular to the floor). Then once that's comfortable, balance off your forearms/hands instead and just work on getting the curve in your back.
0
quote
reply
Anonbabes
Badges: 19
Rep:
?
#66
Report Thread starter 2 years ago
#66
(Original post by gertautas)
Yeah give it a little go and also go for a jog twice a week and just maybe youtube a few exercises to do at home and just follow it, have you thought about gym?
Yh I'll try that.
Hm I wana hit the gym when I'm 21

(Original post by Luke Kostanjsek)
Hahaha nothing wrong a bit of innocent(ish) flirting I've been with a muslim girl before lmao. Are there still people about who'd have a problem with that?!

Bridging is fairly easy to work up to tbh, it shouldn't take long if you work at it. Start by bridging off your shoulders and just raise your hips up (you want your legs perpendicular to the floor). Then once that's comfortable, balance off your forearms/hands instead and just work on getting the curve in your back.
I dunno how to flirt lol 😂. I assume it puts people off.

I'm scared that I'll fall
0
quote
reply
Instinxt
Badges: 1
Rep:
?
#67
Report 2 years ago
#67
If you need anything else ill be here to help you and stop flirting on TSR hahaha jokers x
0
quote
reply
Luke Kostanjsek
Badges: 10
Rep:
?
#68
Report 2 years ago
#68
(Original post by Anonbabes)
I dunno how to flirt lol 😂. I assume it puts people off.

I'm scared that I'll fall
Flirting puts people off?! It'd have to be spectacularly bad flirting to do that lol.

'You can never cross the ocean until you have the courage to lose sight of the shore'. Sorry, I know how pretentious that is but it's like my favourite quote
0
quote
reply
gutenberg
Badges: 14
Rep:
?
#69
Report 2 years ago
#69
If you hate sweating but want to get some cardio in, you could try swimming? You can really push yourself with some laps and get your heart rate up, and you don't notice that you're sweating
0
quote
reply
Anonbabes
Badges: 19
Rep:
?
#70
Report Thread starter 2 years ago
#70
(Original post by Luke Kostanjsek)
Flirting puts people off?! It'd have to be spectacularly bad flirting to do that lol.

'You can never cross the ocean until you have the courage to lose sight of the shore'. Sorry, I know how pretentious that is but it's like my favourite quote
No I s meant being a Muslim puts people off

If only someone could be there to protect me. I'm ganna think of u / qoute and do it now
0
quote
reply
Anonbabes
Badges: 19
Rep:
?
#71
Report Thread starter 2 years ago
#71
(Original post by gutenberg)
If you hate sweating but want to get some cardio in, you could try swimming? You can really push yourself with some laps and get your heart rate up, and you don't notice that you're sweating
1) can't swim
2) i've got skin issues
0
quote
reply
gutenberg
Badges: 14
Rep:
?
#72
Report 2 years ago
#72
(Original post by Anonbabes)
1) can't swim
2) i've got skin issues
Fair enough re: the skin issues. Though I think you should learn to swim at some point, it's an important life skill to have I think
0
quote
reply
Instinxt
Badges: 1
Rep:
?
#73
Report 2 years ago
#73
(Original post by Anonbabes)
No I s meant being a Muslim puts people off

If only someone could be there to protect me. I'm ganna think of u / qoute and do it now
i would love a muslim bird hahaha
0
quote
reply
Luke Kostanjsek
Badges: 10
Rep:
?
#74
Report 2 years ago
#74
(Original post by Anonbabes)
No I s meant being a Muslim puts people off

If only someone could be there to protect me. I'm ganna think of u / qoute and do it now
Hahaha well I wish you the best of luck, and keep working at it! You'll get there before you know it
0
quote
reply
Anonbabes
Badges: 19
Rep:
?
#75
Report Thread starter 2 years ago
#75
(Original post by Luke Kostanjsek)
Hahaha well I wish you the best of luck, and keep working at it! You'll get there before you know it
Should I do it on the floor?
I couldn't do it on the bed.

I'm so scared..My heart is pounding
0
quote
reply
Luke Kostanjsek
Badges: 10
Rep:
?
#76
Report 2 years ago
#76
(Original post by Anonbabes)
Should I do it on the floor?
I couldn't do it on the bed.

I'm so scared..My heart is pounding
Bridging? Do it on the floor, you'll want a little bit of room.

There's no need to be scared, it's not really possible to hurt yourself bridging so far as I can imagine. Just start bridging off your shoulders to get used to elevating your hips, then move on to bridging proper, off your hands.
0
quote
reply
Anonbabes
Badges: 19
Rep:
?
#77
Report Thread starter 2 years ago
#77
(Original post by Luke Kostanjsek)
Bridging? Do it on the floor, you'll want a little bit of room.

There's no need to be scared, it's not really possible to hurt yourself bridging so far as I can imagine. Just start bridging off your shoulders to get used to elevating your hips, then move on to bridging proper, off your hands.
Ah Ok.

Yh I suppose.

Aim -》to be able to do the bridge by today / tommorow.

Then ganna learn to do handstands via wall
0
quote
reply
Luke Kostanjsek
Badges: 10
Rep:
?
#78
Report 2 years ago
#78
(Original post by Anonbabes)
Ah Ok.

Yh I suppose.

Aim -》to be able to do the bridge by today / tommorow.

Then ganna learn to do handstands via wall
Good for you

As for handstands, get to grips with headstands first and then move on to full handstands.
0
quote
reply
SmashConcept
Badges: 18
Rep:
?
#79
Report 2 years ago
#79
(Original post by Angry cucumber)
I do my cardio like this. I found my gameboy from when I was a kid; Pokemon ftw
Sometimes I used exercise bikes for this purpose while eating.
0
quote
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Were you ever put in isolation at school?

Yes (199)
27.95%
No (513)
72.05%

Watched Threads

View All