Turn on thread page Beta
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by ChelK321)
    Thanks for the vote of confidence Hopefully we ace our AS' (even if i do need to revise 24 hours a day up until the exams:rofl3:)
    We got this ye
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by ChelK321)
    Thanks for the vote of confidence Hopefully we ace our AS' (even if i do need to revise 24 hours a day up until the exams:rofl3:)
    im doing ocr for chem and bio edexcel for maths and aqa for psychology wbu?
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by hashman)
    im doing ocr for chem and bio edexcel for maths and aqa for psychology wbu?
    Same...
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by ChelK321)
    Same...
    omg thats so cool we r too similar ok lets see u male or female ?
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by hashman)
    omg thats so cool we r too similar ok lets see u male or female ?
    Female ...u????
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by ChelK321)
    Female ...u????
    omg haha male XD
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by hashman)
    omg haha male XD
    U ruined our streak...
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by ChelK321)
    U ruined our streak...
    AHAHAHAHHAHA omg ok what ethnicity ? living in london?
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by hashman)
    AHAHAHAHHAHA omg ok what ethnicity ? living in london?
    Nope that's it now- I'm English not living in London
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by ChelK321)
    Nope that's it now- I'm English not living in London
    awwwww XD the streak ended but its cool to know that there are epic medic hopefuls out there
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by hashman)
    awwwww XD the streak ended but its cool to know that there are epic medic hopefuls out there
    Haha right back atcha btw your ethnicity?
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by ChelK321)
    Haha right back atcha btw your ethnicity?
    hahah im half afghan half from Pakistan XD
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by hashman)
    hahah im half afghan half from Pakistan XD
    cool anyway im going to bed now haha
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by ChelK321)
    cool anyway im going to bed now haha
    take care
    Offline

    10
    ReputationRep:
    The biodiversity section is humungous; just so much unnecessary crap.......
    • Thread Starter
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by OddFuturez)
    The biodiversity section is humungous; just so much unnecessary crap.......
    True but at least it's better than classification and evolution.


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    5
    ReputationRep:
    (Original post by ChelK321)
    No probs, I can uploads the questions at some point if u want 👍
    Don't worry!! I have it now! 😊😜
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by OddFuturez)
    The biodiversity section is humungous; just so much unnecessary crap.......
    ikr
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by PanickingYear12)
    If I pm my email, can someone send me pics/links/word documents/anything to both practical papers? Really would be useful revision for me, and my teachers don't have access to them :/
    http://www.ocr.org.uk/qualifications...420-from-2015/ click on sample assessment
    Offline

    5
    ReputationRep:
    (Original post by ChelK321)
    How did u know 😱😂 well I've always wanted to do medicine but recently been doubting whether i can get the grades...😫
    Same as me too, but the way everything's going.... I doubt that's going to happen! But if it doesn't, we can keep trying, there's more than one path into medicine!
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
Updated: June 27, 2017

3,382

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.