Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I have *** for my virgin bae ( ͡° ͜ʖ ͡°)
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    I have NO idea that's why I asked

    Posted from TSR Mobile
    Hahaha fair enough then something that makes people want to join - maybe mention that people who have been fortunate to have umm 'kissed' are also welcome as long as they pass a long gruelling initiation test and that they offer good advice?
    Online

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Hahaha fair enough then something that makes people want to join - maybe mention that people who have been fortunate to have umm 'kissed' are also welcome as long as they pass a long gruelling initiation test and that they offer good advice?
    Haha OK, once you're deputy, you can be in charge of the initiation test

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Haha OK, once you're deputy, you can be in charge of the initiation test

    Posted from TSR Mobile
    Haha okay - will do! perhaps state that membership is also by invitation only? then we can just tag loads of people to it?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by z33)
    #waitinTilMarriage
    Yesssssss!!!!!!!! XD
    Online

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha okay - will do! perhaps state that membership is also by invitation only? then we can just tag loads of people to it?
    Cool I'll try that:yep:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Cool I'll try that:yep:

    Posted from TSR Mobile
    Haha okay :lol: I hope the society is a success!
    Online

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha okay :lol: I hope the society is a success!
    Me too!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Me too!

    Posted from TSR Mobile
    Imagine if it was a complete flop :rofl:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Ganja_Saurus)
    I've never been kissed before, but I guess that's because it is my choice not to
    and why is that
    Online

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Imagine if it was a complete flop :rofl:
    :lol:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    :rofl:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Does kissing a girl for 1 - 3 seconds via spin the bottle count?
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by Proxenus)
    and why is that
    I've had opportunities, but I always said no because I want my first kiss to be special and the one I really like.
    Kinda traditional I know, but that's who I am
    Online

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    :rofl:
    Made it but I have to wait for it to get checked

    Posted from TSR Mobile
    • PS Reviewer
    Offline

    20
    ReputationRep:
    PS Reviewer
    Too lazy to read through whole thread - is this a (semi-)serious thread? I feel like if it is, I should join
    Online

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Longshot700)
    Does kissing a girl for 1 - 3 seconds via spin the bottle count?
    If you want it to...
    (Original post by Ganja_Saurus)
    I've had opportunities, but I always said no because I want my first kiss to be special and the one I really like.
    Kinda traditional I know, but that's who I am
    Agreed:yep:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Made it but I have to wait for it to get checked

    Posted from TSR Mobile
    Haha okay cool - oww how long will that take? :lol:
    Online

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Amellia123)
    Haha okay cool - oww how long will that take? :lol:
    I dunno-I'll sent you a PM or tag you when it's been checked:yep:

    Posted from TSR Mobile
    Online

    17
    ReputationRep:
    (Original post by The_Lonely_Goatherd)
    Too lazy to read through whole thread - is this a (semi-)serious thread? I feel like if it is, I should join
    Tbh I think it's definitely semi serious. Feel free to join when the society is up and running properly

    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: February 19, 2017
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you like to hibernate through the winter months?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.