Turn on thread page Beta
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by RonnieRJ)
    Are you dumb I've been saying I'm correct in saying the new a levels start in September 2017 lol. How are you gonna pass your English GCSE at this rate?
    Idc about that, you're original quote said that 2018 year 13s are doing the new a level. Which is wrong. I then went on to correct you. Whatever you said about september 2017 is irrelevant.

    You're stupid, give up on yourself and accept it you embarrassing idiot.
    Offline

    13
    (Original post by theconfusedman)
    Idc about that, you're original quote said that 2018 year 13s are doing the new a level. Which is wrong. I then went on to correct you. Whatever you said about september 2017 is irrelevant.

    You're stupid, give up on yourself and accept it you embarrassing idiot.
    I told you exactly what I meant and why I'm right looool
    Name:  image.png
Views: 53
Size:  368.2 KB
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by RonnieRJ)
    I told you exactly what I meant and why I'm right looool
    Name:  image.png
Views: 53
Size:  368.2 KB
    No you're wrong loool
    Offline

    13
    (Original post by theconfusedman)
    No you're wrong loool
    Have you passed your GCSE maths yet or do you need some help hun. They use dates a lot
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by RonnieRJ)
    Have you passed your GCSE maths yet or do you need some help hun. They use dates a lot
    Honestly, you ignorance is amazing, go read what i said earlier pls. Not going to repeat myself to people like you who are clearly missing a chromosome.
    Offline

    12
    ReputationRep:
    I think the phrase 'I agree to disagree' would be appropriate


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    (Original post by theconfusedman)
    Honestly, you ignorance is amazing, go read what i said earlier pls. Not going to repeat myself to people like you who are clearly missing a chromosome.
    lmao you're so wrong lols bye I'm not going to argue over what I said and what I mean when I know I was correct and people responded and understood. You're the only one who can't understand simple concepts. Good luck with your Es this year x
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by RonnieRJ)
    lmao you're so wrong lols bye I'm not going to argue over what I said and what I mean when I know I was correct and people responded and understood. You're the only one who can't understand simple concepts. Good luck with your Es this year x
    Kinda low insulting people younger than you. Low like your grades, or even your life.
    Offline

    13
    (Original post by theconfusedman)
    Kinda low insulting people younger than you. Low like your grades, or even your life.
    ... Do u know what my grades are honey

    Lmao don't jump into an argument with people older than you if you can't handle them?? Then you won't get cussed???
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by RonnieRJ)
    ... Do u know what my grades are honey

    Lmao don't jump into an argument with people older than you if you can't handle them?? Then you won't get cussed???
    You think i cant handle a dumb blonde like you?
    Offline

    13
    (Original post by theconfusedman)
    You think i cant handle a dumb blonde like you?
    I guarantee that I have better grades than you will ever be able to obtain Therefore it's funny when you run out of arguments so you call people you have no previous knowledge of "dumb" or "stupid" lols
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by RonnieRJ)
    I guarantee that I have better grades than you will ever be able to obtain Therefore it's funny when you run out of arguments so you call people you have no previous knowledge of "dumb" or "stupid" lols
    I'll admit that was unnecessary, im sorry lol. Its not necessary to bring grades into this, point is you worded your original statement wrong, which i corrected. However you used another quote you wrote which was contradictory to the quote i replied to. If you had just explained what you 'meant' that would be fine but you tried to justify it, and another TSR member said that you were wrong too. This is the last time im gonna explain it, if you reply with some silly vague point such as 'everyone else understood it', im not gonna bother replying again. If you're really as intelligent as you say you are, you would understand where im coming from. Lets make peace
    Offline

    13
    (Original post by theconfusedman)
    I'll admit that was unnecessary, im sorry lol. Its not necessary to bring grades into this, point is you worded your original statement wrong, which i corrected. However you used another quote you wrote which was contradictory to the quote i replied to. If you had just explained what you 'meant' that would be fine but you tried to justify it, and another TSR member said that you were wrong too. This is the last time im gonna explain it, if you reply with some silly vague point such as 'everyone else understood it', im not gonna bother replying again. If you're really as intelligent as you say you are, you would understand where im coming from. Lets make peace
    Yes I understand what you're saying but I didn't mean it the way you thought I did. And Zacken only said I was wrong on the part saying you'd be doing linear. Either way it's not something to argue over
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by RonnieRJ)
    Yes I understand what you're saying but I didn't mean it the way you thought I did. And Zacken only said I was wrong on the part saying you'd be doing linear. Either way it's not something to argue over
    lol yeah bit immature of me, sorry.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hello! I want to take the A level Further Math as I'm applying to Imperial( maths with statistics for finance), Warwick( MMORSE ), UCL( statistics, economics and finance). I want to apply in December 2016 because my first university year would be 2017-2018. When shall I take this exam?

    PS: I'm not a student in the UK.
 
 
 
The home of Results and Clearing

2,736

people online now

1,567,000

students helped last year

University open days

  1. Sheffield Hallam University
    City Campus Undergraduate
    Tue, 21 Aug '18
  2. Bournemouth University
    Clearing Open Day Undergraduate
    Wed, 22 Aug '18
  3. University of Buckingham
    Postgraduate Open Evening Postgraduate
    Thu, 23 Aug '18
Poll
A-level students - how do you feel about your results?
Help with your A-levels

All the essentials

The adventure begins mug

Student life: what to expect

What it's really like going to uni

Rosette

Essay expert

Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

Uni match

Uni match

Our tool will help you find the perfect course for you

Study planner

Create a study plan

Get your head around what you need to do and when with the study planner tool.

Study planner

Resources by subject

Everything from mind maps to class notes.

Hands typing

Degrees without fees

Discover more about degree-level apprenticeships.

A student doing homework

Study tips from A* students

Students who got top grades in their A-levels share their secrets

Study help links and info

Can you help? Study help unanswered threadsRules and posting guidelines

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.