Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Anyone on this thread in year 12??
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by BadgerNeer1)
    Alright guys.
    Lets organise ourselves here. Message me all your skype names and i will make a skype group.
    Do you guys plan on doing it over skype messaging...i might revise for maths or science if you guys don't mind including me


    Posted from TSR Mobile
    • Political Ambassador
    Offline

    7
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    hmmmm, well i have a science test tomorrow so revising for maths would be counter productive but if anyone wants to revise science then sure
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by rohit301099)
    hmmmm, well i have a science test tomorrow so revising for maths would be counter productive but if anyone wants to revise science then sure
    You do AQA?
    • Political Ambassador
    Offline

    7
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by BadgerNeer1)
    You do AQA?
    Nope, Edexcel but the content is kinda similar tho
    Offline

    6
    ReputationRep:
    Add me on skype **********
    and we can talk about it
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by chancethief)
    Do you guys plan on doing it over skype messaging...i might revise for maths or science if you guys don't mind including me


    Posted from TSR Mobile
    I think we were planning on a Skype call
    • Political Ambassador
    Offline

    7
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by caitlinford3)
    I think we were planning on a Skype call
    ah, sailor moon. Love that anime, doing edexcel science?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by rohit301099)
    ah, sailor moon. Love that anime, doing edexcel science?
    me too & yeah I am
    • Political Ambassador
    Offline

    7
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by caitlinford3)
    me too & yeah I am
    kinda figured with the profile pic XD. Oh have you watched SAO or Tokyo Ghoul? Hmm, triple?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by rohit301099)
    kinda figured with the profile pic XD. Oh have you watched SAO or Tokyo Ghoul? Hmm, triple?
    I've seen SAO and I haven't seen Tokyo Ghoul but I'm reading the manga atm

    Yeah I'm doing triple
    • Study Helper
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Study Helper
    Just a privacy reminder, please don't post personal information on TSR threads since they can be accessed from all over the internet!

    (Original post by rohit301099)
    kinda figured with the profile pic XD. Oh have you watched SAO or Tokyo Ghoul? Hmm, triple?
    Good shows, those (but please keep the thread on topic!)
    • Political Ambassador
    Offline

    7
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by caitlinford3)
    I've seen SAO and I haven't seen Tokyo Ghoul but I'm reading the manga atm

    Yeah I'm doing triple
    well, i was wondering seeing as i have a B3 exam tomorrow and P3 on friday, want to revise on Skype?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by rohit301099)
    well, i was wondering seeing as i have a B3 exam tomorrow and P3 on friday, want to revise on Skype?
    I can't tonight but I can tomorrow night? Also, I just noticed your username, you were born on 30th October 1999?
    • Political Ambassador
    Offline

    7
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by caitlinford3)
    I can't tonight but I can tomorrow night? Also, I just noticed your username, you were born on 30th October 1999?
    Sure yea, i am really bad at thinking of user names (i blame father for this, genes XD) yep that is right why?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by rohit301099)
    Sure yea, i am really bad at thinking of user names (i blame father for this, genes XD) yep that is right why?
    message me your skype username and I'll add you & just because I was born on 30th October 1999 too hahaha
    • Political Ambassador
    Offline

    7
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by caitlinford3)
    message me your skype username and I'll add you & just because I was born on 30th October 1999 too hahaha
    wow what where the chances:eek:, i have never met someone else born on the same day, there goes my reason for feeling special:gigg::argh:. My Skype username is ************
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by rohit301099)
    wow what where the chances:eek:, i have never met someone else born on the same day, there goes my reason for feeling special:gigg::argh:. My Skype username is byakuya.kuchki1
    nor have i hahhaah
    • Political Ambassador
    Offline

    7
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by caitlinford3)
    nor have i hahhaah
    XD yea, most people usually are born in summer.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Mystery.)
    Anyone on this thread in year 12??
    YES!
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you like to hibernate through the winter months?
    Useful resources

    Study tools

    Rosette

    Essay expert

    Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

    Thinking about uni already?

    Thinking about uni already?

    See where you can apply with our uni match tool

    Student chat

    Ask a question

    Chat to other GCSE students and get your study questions answered.

    Creating

    Make study resources

    Create all the resources you need to get the grades.

    Planner

    Create your own Study Plan

    Organise all your homework and exams so you never miss another deadline.

    Resources by subject

    From flashcards to mind maps; there's everything you need for all of your GCSE subjects.

    Papers

    Find past papers

    100s of GCSE past papers for all your subjects at your fingertips.

    Help out other students

    Can you help? Study help unanswered threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.