Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

greatguy is a fraud Watch

    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    he missed out these numbers;
    @greatguy137 and @greatguy138 and also @greatguy165 @greatguy166 @greatguy167 and @greatguy168 and @greatguy169 and @greatguy170 and @greatguy171 and @greatguy232 and @greatguy259 and @greatguy262 and @greatguy264 holy **** yes i checked it all but seeing as he only missed out like 14 accounts out of like 200 (didnt check 1 to 100) I'll give it him :rofl: sorry i had to make this thread but his one got closed and i HAD to present my findings since it took at least 15 minutes
    Offline

    18
    ReputationRep:
    DW he will probs be back in a minute with greatguy301
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I think we all wanted to know this but just didn't have the courage to accept that we could sit down and waste 15 minutes doing it.

    Good work.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    How does he make so many accounts? He must have 300 email addresses too!
    Offline

    14
    I knew it !
    Offline

    1
    ReputationRep:
    curiousduck I literally made this face
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Jenx301)
    How does he make so many accounts? He must have 300 email addresses too!
    he must use those 10 minute mail sites
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Awesome Genius)
    I think we all wanted to know this but just didn't have the courage to accept that we could sit down and waste 15 minutes doing it.

    Good work.
    Means a lot coming from ye :blush:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by bluemadhatter)
    he must use those 10 minute mail sites
    Haha no one ever uses those websites
    Spoiler:
    Show
    um *:wink:*
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Jenx301)
    How does he make so many accounts? He must have 300 email addresses too!
    nah, you dont need a proper e mail to register in TSR as they dont ask for confirmation

    According to TSR, my email is [email protected]
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by theconfusedman)
    nah, you dont need a proper e mail to register in TSR as they dont ask for confirmation

    According to TSR, my email is [email protected]
    yes they do ask for confirmation liar
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Wait.. So this guy actually started from 1 :eek:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    I am the best member on this site
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by somesomebody)
    yes they do ask for confirmation liar
    Lmao i'm assuming his emails probably follow the same format as his TSR usernames :lol:
    (Original post by GreatGuy304)
    I am the best member on this site
    You were at 300 about 10 mins ago :/
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by somesomebody)
    yes they do ask for confirmation liar
    nope
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Carrot_Cake_13)
    Lmao i'm assuming his emails probably follow the same format as his TSR usernames :lol:

    You were at 300 about 10 mins ago :/
    u just wish u could be as great as I am with my model girlfriend
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Greatguy is the same person as Awesome Genius
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by M14B)
    Greatguy is the same person as Awesome Genius
    he is not as cool as me
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by GreatGuy304)
    u just wish u could be as great as I am with my model girlfriend
    Just because you call urself great it doesn't make you 'great' :lol:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Carrot_Cake_13)
    Just because you call urself great it doesn't make you 'great' :lol:
    wanna bet
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Has a teacher ever helped you cheat?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.