Turn on thread page Beta

What's Your Theme Tune? watch

    Offline

    20
    ReputationRep:
    Fast food rockers - the fast food song
    https://youtu.be/_pgPq4FGWfk
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    Fast food rockers - the fast food song
    https://youtu.be/_pgPq4FGWfk
    :rofl:

    WHERE DID THIS ABOMINATION COME FROM?!?!?
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by DMcGovern)

    Sums me up in the type of music they're playing.
    They confidence with which they are playing in those ridiculous outfits :rofl:
    Offline

    3


    King of wishful thinking
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Shadez)
    :rofl:

    WHERE DID THIS ABOMINATION COME FROM?!?!?
    :gasp: :eek: how can you not know it!!!
    This song was my jam when in primary school :yep:
    Even did the movements with them rn :lol:
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    :gasp: :eek: how can you not know it!!!
    This song was my jam when in primary school :yep:
    Even did the movements with them rn :lol:
    Thank god I didn't do that at my primary school probs because it was overseas

    I did do the YMCA that was a banger tbh

    and yes it was played at the year 6 disco
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Shadez)
    Thank god I didn't do that at my primary school probs because it was overseas

    I did do the YMCA that was a banger tbh

    and yes it was played at the year 6 disco
    Haha

    Yes that tune was deffo a banger!!

    Nice!! At my year 6 leavers party it was mainly Rihanna songs:dry:
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    Haha

    Yes that tune was deffo a banger!!

    Nice!! At my year 6 leavers party it was mainly Rihanna songs:dry:
    was she even relevant all those years ago?

    number one move at the disco was the worm :laugh:

    lets just say i had the moves
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by JBLondon)


    King of wishful thinking
    LOL.

    That's so sad. You ok buddy.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Shadez)
    was she even relevant all those years ago?

    number one move at the disco was the worm :laugh:

    lets just say i had the moves
    Haha sadly she was

    Songs that were lit when i was in year 6 were Soulja boy and Low by Flo Rida :yep: :moon: back when music was good :lol:

    I deffo believe you had the moves
    Offline

    6
    Offline

    11
    ReputationRep:
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Biryani007


    Ive found yours :rofl:

    Spoiler:
    Show
    couldnt find a flat bum song sorry :/
    Offline

    17
    The Simpsons theme tune
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Shadez)
    Biryani007


    Ive found yours :rofl:

    Spoiler:
    Show
    couldnt find a flat bum song sorry :/
    All I'm getting is "Chicken mutton biryaniiiiii" :rofl:

    M8 you're not funny pls :hand:
    • Political Ambassador
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    (Original post by Shadez)
    They confidence with which they are playing in those ridiculous outfits :rofl:
    Ach it was the 70s everyone wore crazy stuff plus it adds to my definition of craazay
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Biryani007)
    All I'm getting is "Chicken mutton biryaniiiiii" :rofl:

    M8 you're not funny pls :hand:
    Idk what your boy is sayin either :laugh:

    I am funny deal with :hand:


    Name:  IMG-20151231-WA0004.jpg
Views: 25
Size:  49.1 KB
    Offline

    8
    ReputationRep:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Shadez)
    Idk what your boy is sayin either :laugh:

    I am funny deal with :hand:


    Name:  IMG-20151231-WA0004.jpg
Views: 25
Size:  49.1 KB
    Ayyye looking gooooood :sexface:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    this was my theme around 2000 ...
 
 
 

2,817

students online now

800,000+

Exam discussions

Find your exam discussion here

Poll
Should predicted grades be removed from the uni application process
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.