Turn on thread page Beta
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by steve909)
    Bullshi*t detectors going off the charts.
    ikr mans made a new account just for this thread.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by AaliyahEasy)
    First of all I'll agree that Islam and Christianity have similar teachings however, no. I would never change my religion to Christianity or any other religion because I am fearful of ALLAH subhana wa ta'ala. & I do not believe Jesus is the son of God. Jesus is the son of Mary. God is alone Allah has no mother or father no one could ever be on his level. I fear what Islam teaches me about the day of judgement and that makes me want to become s better person alhamduilliah. Cool 2.2 billion people believe in Christianity but that doesn't mean Christianity is the true religion. And I do not fear the devil. The devil is my enemy. I do not fear an enemy. I stay prayed up and defeat the devil by only showing fear towards Allah.
    Well you have just proved his point. If you aren't scared of other religions' hells then non-Muslims aren't scared of Islamic hell because they don't think it exists.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    muzi123, give it a rest, will you? Nothing you've posted is miraculous, it's rather silly in fact, and this thread is to ask the OP anything, not to try and return him to Islam. He has already made the decision that Islam is false, just accept it.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Muzi please stop embarassing us..
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Student403)
    Muzi please stop embarassing us..
    pfffft hahahahah
    dude how is he gonna come back to Islam if u shove that kind off stuff in his face
    he probs gonna run even further away from it innit
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by MevMev)
    pfffft hahahahah
    dude how is he gonna come back to Islam if u shove that kind off stuff in his face
    he probs gonna run even further away from it innit
    Exactly smh.. And it's not even worth trying to convert people back in my opinion - let alone through an internet forum wtf
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Student403)
    Exactly smh.. And it's not even worth trying to convert people back in my opinion - let alone through an internet forum wtf
    innit like whats it to him if a dude left his religion does it affect him in anyway? Nope didn't think so lol
    like seriously this forum supposed to be for general chit chat no conversion lol
    Offline

    20
    ReputationRep:
    I always ask this in an AMA about Islam.

    What are your thoughts on homosexuality? lol
    Morally wrong?
    They should just remain celibate?
    It's a choice or not?
    (Some ideas for your answer.)
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by MevMev)
    innit like whats it to him if a dude left his religion does it affect him in anyway? Nope didn't think so lol
    like seriously this forum supposed to be for general chit chat no conversion lol
    :dontknow: what can ya do
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by muzi123)
    ANother quran miracle check


    u have odd odd odd even even odd even even


    chapter 1 has 7 verses 1 and 7 are odd odd numbers so it goes in the odd odd section

    chapter 2 has 286 verses 2 and 286 are even numbers so it goes in even even section

    chapter 3 has 200 verses 3 is odd 200 is even so odd even section do this for all 114 chapters u get a symmetry
    open image
    the symmetry is
    odd odd odd even even even even oddd
    27 30 30 27


    video link https://www.youtube.com/watch?v=66Q05T7adso
    What? I don't understand this. (My head's just not in the game right now. Or perhaps it just does not make any sense in the first place.)

    It's kinda sad you try convert someone instead of merely asking questions though.

    Though please do try explain what you said, I'm curious (or someone else can explain it, I'm fine either way.)
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by XcitingStuart)
    What? I don't understand this. (My head's just not in the game right now. Or perhaps it just does not make any sense in the first place.)

    It's kinda sad you try convert someone instead of merely asking questions though.

    Though please do try explain what you said, I'm curious (or someone else can explain it, I'm fine either way.)
    lol why do u care??:P
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by MevMev)
    lol why do u care??:P
    Curiosity killed the cat.

    And I genuinely just haven't understood what that person said.

    Reading back over it, I see now. Why couldn't that person have used semi-colons, or commas at least?
    Now that i understand, it looks more like he's just trying to find symmetry as opposed to it actually being there.
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by XcitingStuart)
    What? I don't understand this. (My head's just not in the game right now. Or perhaps it just does not make any sense in the first place.)

    It's kinda sad you try convert someone instead of merely asking questions though.

    Though please do try explain what you said, I'm curious (or someone else can explain it, I'm fine either way.)
    watch the video understand if u dont il explain
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by Plantagenet Crown)
    muzi123, give it a rest, will you? Nothing you've posted is miraculous, it's rather silly in fact, and this thread is to ask the OP anything, not to try and return him to Islam. He has already made the decision that Islam is false, just accept it.
    no u people cant take it. Its clear there is a clear mathematical symmetry in the Quran but u are 2 blind to see it . There is a mathematical design in the Quran . This design is from God .


    Look

    add each chapter with its verse
    so chapter 1 has 7 verses

    1+7=8 do this for all 114 chapters the RESULTS SPILIT INTO 57 ODDS 57 EVENS is that a coincidence? . Infact u are embarrassing yourself because u are so blind to see it.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by muzi123)
    watch the video understand if u dont il explain
    That'd take too long. ;/
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by muzi123)
    no u people cant take it. Its clear there is a clear mathematical symmetry in the Quran but u are 2 blind to see it . There is a mathematical design in the Quran . This design is from God .


    Look

    add each chapter with its verse
    so chapter 1 has 7 verses

    1+7=8 do this for all 114 chapters the RESULTS SPILIT INTO 57 ODDS 57 EVENS is that a coincidence? . Infact u are embarrassing yourself because u are so blind to see it.
    There is no symmetry and no mathematical miracles. Even other Muslims have said you're embarrassing them. OP thinks Islam is false, this isn't a thread to try and convert him back.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    muzi in the kindest way possible

    Spoiler:
    Show
    shut up
    Offline

    18
    (Original post by Student403)
    muzi in the kindest way possible

    Spoiler:
    Show
    shut up
    This. PRSOM.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by ExMooseLDN)
    Yeah, fair enough
    You're quite religious then, I admire how open minded you are, when I came out to some of my muslim friends, almost all of them insulted me and cut me off completely apart from 2.
    thats quite sad... its a shame people can be so judgemental. i have no Christian friends, their all atheist or agnostic, none of us really care because it never comes up.
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by Hydeman)
    This. PRSOM.
    lol im on fire nowwww

    i will post more miracles one after another
 
 
 
Poll
How are you feeling in the run-up to Results Day 2018?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.