Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Post a pic of your dream man/woman Watch

    Offline

    2
    ReputationRep:
    I love how he's a racist, worthless piece of ****.
    My dream man <3
    Attached Images
     
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by studentfeed)
    I love how he's a racist, worthless piece of ****.
    Well, that's what the media tells you.
    *cough* he's not *cough*

    Name:  amelia 2.jpg
Views: 162
Size:  44.6 KB Anyway, I've always liked Amelia Fletcher from Heavenly.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Joel 96)
    Well, that's what the media tells you.
    *cough* he's not *cough*

    Name:  amelia 2.jpg
Views: 162
Size:  44.6 KB Anyway, I've always liked Amelia Fletcher from Heavenly.
    Are you a Republican, God forbid.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by studentfeed)
    Are you a Republican, God forbid.
    I'm a libertarian.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    This guy:



    he's so hot like omg
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    This guy:



    he's so hot like omg


    :shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock: He looks like bboy cloud!! WHAT ON EARTH!! :shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock:







    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by ForestShadow)
    :shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock: He looks like bboy cloud!! :shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock::shock:
    Does he? Heh, the hair matches at least :cute:

    Spoiler:
    Show
    It's me, btw, in case you didn't realise
    Offline

    14
    (Original post by Alexion)
    This guy:



    he's so hot like omg
    HAHAHAHA Frozie :lol:










    :unimpressed:






    I have fun with your fave emoji hehehehe
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    ^
    I can see that :lol:

    But gawd I could go for that guy so bad :perv:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Name:  ad 1.jpg
Views: 153
Size:  8.3 KB
    (Original post by Bealzibub)
    I'll start off with the most beautiful thing on earth

    Attached Images
     
    Offline

    14
    (Original post by Alexion)
    I can see that :lol:

    But gawd I could go for that guy so bad :perv:
    For yourself :O ?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    For yourself :O ?
    Can you blame me?

    :lol: jk
    Offline

    14
    (Original post by Alexion)
    Can you blame me?

    :lol: jk
    I can't :lol:
    • Welcome Squad
    Offline

    19
    Welcome Squad
    Resisted this thread finally caving
    or should that be cavying
    Spoiler:
    Show

    oommgg she is soo mhm
    and she is wearing a black tshirt, like as if she couldnt get any more perfect

    (Original post by Alexion)
    This guy:



    he's so hot like omg
    he is cute tbf
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    Resisted this thread finally caving
    or should that be cavying
    Spoiler:
    Show

    oommgg she is soo mhm
    and she is wearing a black tshirt, like as if she couldnt get any more perfect
    Can't disagree there she is kinda beyond perfect...

    he is cute tbf
    ikr, could you put me in contact with him?
    • Welcome Squad
    Offline

    19
    Welcome Squad
    (Original post by Alexion)
    Can't disagree there she is kinda beyond perfect...



    ikr, could you put me in contact with him?
    She is omg :drool: trying to be very restrained here :mmm:
    hmmmm :beard: could be very tough :sadnod:
    however...
    Spoiler:
    Show
    here might be a good starting point :innocent:
    http://www.thestudentroom.co.uk/member.php?u=1423004

    thank me later kk :hat2:
    • Very Important Poster
    Online

    21
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by CoolCavy)
    She is omg :drool: trying to be very restrained here :mmm:
    hmmmm :beard: could be very tough :sadnod:
    however...
    Spoiler:
    Show
    here might be a good starting point :innocent:
    http://www.thestudentroom.co.uk/member.php?u=1423004

    thank me later kk :hat2:
    :ahee: thanks :hugs: I'll let you know if anything happens between us...
    Offline

    14
    ReputationRep:


    Judy Greer
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Christian Guzman -> Man crush after Zyzz #nohomo :laugh:



 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you like to hibernate through the winter months?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.