Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Debbie_KB)
    A guy says he slept with 91 ladies and is proud of mentioning it as a "pick up" line.... what would you say?
    WTF
    id stay well clear!
    any if anyone actually gets with him, his probably working on 92, 93 and 94 at the same time
    plus out of that many numbers, assuming his not used protection then the chances of him having/had an STI is relatively high
    plus it kinda shows that he doesnt want commitment
    • Thread Starter
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by shawtyb)
    WTF
    id stay well clear!
    any if anyone actually gets with him, his probably working on 92, 93 and 94 at the same time
    plus out of that many numbers, assuming his not used protection then the chances of him having/had an STI is relatively high
    plus it kinda shows that he doesnt want commitment

    He doesn't use protection I've found out... major no no there!!!
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Debbie_KB)
    He doesn't use protection I've found out... major no no there!!!
    ew
    ask him how many kids he has
    • Thread Starter
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by shawtyb)
    ew
    ask him how many kids he has
    You read my mind... I have asked apparently he has none....

    Gotta raise my standards higher now!!! :P
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Debbie_KB)
    You read my mind... I have asked apparently he has none....

    Gotta raise my standards higher now!!! :P
    none that he knows of lmao!
    yea seriously raise them! your worth more then a sleaze
    • Thread Starter
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by shawtyb)
    none that he knows of lmao!
    yea seriously raise them! your worth more then a sleaze
    That's what I replied with....

    I thought my standards were high, hence why I'm single, clearly I attract the wrong kinda guy :L
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Debbie_KB)
    That's what I replied with....

    I thought my standards were high, hence why I'm single, clearly I attract the wrong kinda guy :L
    i did too till i change my preference and went with the opposite of what i usually would
    id go for the bad boy type and they turned out worse then most, then i changed and went with the opposite and he really is the best guy iv ever had!
    • Thread Starter
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by shawtyb)
    i did too till i change my preference and went with the opposite of what i usually would
    id go for the bad boy type and they turned out worse then most, then i changed and went with the opposite and he really is the best guy iv ever had!
    Awwh <3 I'll give that a try, off to uni in September, hopefully I'll meet someone nice there
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Debbie_KB)
    Awwh <3 I'll give that a try, off to uni in September, hopefully I'll meet someone nice there
    seriously lol its worth a try and your not gonna loose 91 men over it lol
    good luck in your boyfriend searches!
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by shawtyb)
    i did too till i change my preference and went with the opposite of what i usually would
    id go for the bad boy type and they turned out worse then most, then i changed and went with the opposite and he really is the best guy iv ever had!
    What sort of relationship would you expect from a 'badboy' ?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by MountKimbie)
    What sort of relationship would you expect from a 'badboy' ?
    iv only ever had real bad luck with them so what id expect (naturally due to having no better experience with them) wouldnt be the same as what other people expect so cant really answer this
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Sounds like he thinks of women as trophies opposed to actual people and is somewhat insecure. I mean why is that important at all? If you wanna be trophy go ahead!
    • Thread Starter
    Offline

    8
    ReputationRep:
    (Original post by Sug4rkane)
    Sounds like he thinks of women as trophies opposed to actual people and is somewhat insecure. I mean why is that important at all? If you wanna be trophy go ahead!
    I'd not be part of a packed trophy cabinet :P

    It's the fact he mentioned it as a way to sell himself that surprised me
    Offline

    15
    ReputationRep:
    The number wouldn't put me off but the fact he's using it as a pick-up line definitely would. It kinda implies that he slept with all those people not because he was attracted to them and they were attracted to him, but because he wanted to increase his 'number'. Casual sex isn't a problem. But viewing someone you're having sex with purely as a number shows a total lack of respect for the fact they are a person.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Maybe he is simply lying to get attention, to make him look like he is something big and a guy that gets a lot of girls, however if he has done what he says he has done then girls should have more respect for themselves and stop chasing a guy that just goes out to get laid
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Debbie_KB)
    So a guy proudly mentions he upped his numbers to 91.... reaction?
    I don't think I've even had a full conversation with 91 girls I'd want to sleep with, let alone that xD What a manwhore
    Offline

    1
    ReputationRep:
    If that's true, congratulations on him. I mean, it must be hard to seduce so many women, isn't it?

    I would try to ignore that and don't judge him before I know him better. However, I definitely wouldn't go to bed with him.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    It's totally subjective, it depends on the guy, his profession etc. I know guys who have slept with similar numbers of women, but I don't categorise them as the same, I'll give you two examples; one is pretty disgusting, will sleep with anyone and actively tries to get his 'number' up as much as physically possible. Another is a DJ who plays gigs across the world, so he's always travelling and he's in that club atmosphere so he ends up having lots of one night stands, but he's not sleazy or dirty, it comes about due to his circumstances. It wouldn't bother me personally as long as a guy is faithful when he needs to be, if he's single then he doesn't really owe anybody anything. However, the guy in question sounds like a moron if the only thing he has to brag about is something as trivial as sex.
 
 
 
Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: March 15, 2016
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What's your favourite Christmas sweets?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.