Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Eye Colour? Watch

  • View Poll Results: Eye Colour?
    Brown
    42
    43.30%
    Blue
    17
    17.53%
    Green
    10
    10.31%
    Grey
    2
    2.06%
    Blue/Grey
    10
    10.31%
    Black
    4
    4.12%
    Red
    4
    4.12%
    Other
    8
    8.25%

    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by CoolCavy)
    Lol serah it dosent look dead :lol:
    it looks cute :cute:



    Ty it is a weird eye, massive pupils O_o
    cute but dead
    Thank you though. :hugs:


    Do you have a picture of your eyes? :innocent:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Mine are really bright green. Apparently only 1-2% of the population has green eyes. Always get comments on them.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Greener than the trees I climb, y'know, cause I'm a squirrel I do that on a daily basis.
    • Welcome Squad
    Offline

    19
    Welcome Squad
    (Original post by serah.exe)
    cute but dead
    Thank you though. :hugs:


    Do you have a picture of your eyes? :innocent:
    loooool :lol: i do fin it cute i like the way it goes on forever, like the back bit looks deep if that makes sense :rofl:
    you'll find out
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Green FTW
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by CoolCavy)
    loooool :lol: i do fin it cute i like the way it goes on forever, like the back bit looks deep if that makes sense :rofl:
    you'll find out
    Like a black hole init. :rofl:

    And alrighty then.
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by newttella)
    Greener than the trees I climb, y'know, cause I'm a squirrel I do that on a daily basis.
    (Original post by JavaScriptMaster)
    Green FTW
    You lucky ****s.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by serah.exe)
    You lucky ****s.
    Why such anger, moon-human offspring?
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    That's the word I was looking for !! Thanks ! Hazel-weird so :lol: it's a bit green around the pupil (- is this word correct ? I had to google it so I'm note sure)
    Yeah that's correct

    My friend has eyes like that, very nice colour!
    Offline

    14
    (Original post by Eternalflames)
    Yeah that's correct

    My friend has eyes like that, very nice colour!
    Okay thank you !

    Thaaaanks :love::love:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by BrokenLife)
    Haha they are dark brown like any desi How about yours? I wished I have very light brown eyes..omg LOVE them!!
    Mine are dark brown too, but they reflect light well and look bright brown in sunlight
    Offline

    12
    (Original post by serah.exe)
    HD picture of my dead brown eye.
    Spoiler:
    Show

    same but my camera is ****
    Offline

    2
    ReputationRep:
    you put red on the list but not hazel wtf
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by serah.exe)
    HD picture of my dead brown eye.
    oooh I feel like joining in! XD
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by zanner)
    Spoiler:
    Show

    same but my camera is ****
    o nice nice
    Lelelel I can see your phone in your eye. :cool:
    (Original post by TheonlyMrsHolmes)
    oooh I feel like joining in! XD
    DO IT.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    U g h my eyes are such a dark brown they're pretty much black 😩😞
    Offline

    16
    Hazel brown..more green specks of late.


    Posted from TSR Mobile
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What's your favourite Christmas sweets?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.