Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

I became someone i didn't want to Watch

    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Lourde*
    *Lourd
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by whorace)
    Get a grip, failure is part of life, learn to live with less and do what is needed when it is necessary (like saving a drowning child from a lake) screw your A-levels, plus German women are ugly right wingers
    Don't confuse the average German woman with the horror of a person that is Merkel! :rofl:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Inexorably)
    ja vermutlich und ach so viel glück mit ihnen.

    I believe it's der Heuchler (die Heuchlerin) but I could be wrong.
    Vielen Dank! Dann bin eine Heuchlerin
    Spoiler:
    Show
    You? Wrong? Nah...
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by TheOtherSide.)
    Vielen Dank! Dann bin eine Heuchlerin
    Spoiler:
    Show
    You? Wrong? Nah...
    Haha! Danke für dein Kompliment
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Inexorably)
    Haha! Danke für dein Kompliment
    Kein Problem!

    Und wie geht's dir heute?
    Offline

    14
    (Original post by Inexorably)
    X
    Are you feeling better than yesterday ?

    "Anfangen ist leicht, beharren eine Kunst"

    Viel Glück !! :party:

    You can do it !! \o/
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by TheOtherSide.)
    Kein Problem!

    Und wie geht's dir heute?
    Mir geht's besser danke - während meiner Deutschklasse bekam ich meinen neusten deutschen Aufsatz und mein Grad war A (33/35 - das das höchste Ergebnis so weit in meiner Klasse ist!) Ich bin davon überzeugt, dass ich dies machen kann, aber möge mir Gott mit meiner Oralprüfung helfen!

    Morgen werde ich eine Berufung für Elternabend (nächste Woche) mit meiner Philosophielehrerin arrangieren.

    Obwohl Elternabend nur "Michabend" für mich ist wegen meines Alters.

    (Original post by FrenchUnicorn)
    Are you feeling better than yesterday ?

    "Anfangen ist leicht, beharren eine Kunst"

    Viel Glück !! :party:

    You can do it !! \o/
    Yeah I feel a lot better thanks, gonna try and arrange a parent's evening appointment mit my philosophy teacher and german teacher so that i can ask them how i can get better marks on my essay (my German is fine but I consistently get 18/20 on content and I can't get higher, but I don't know why). xD

    but now i am rather ill which sucks
    Offline

    14
    (Original post by Inexorably)
    Mir geht's besser danke - während meiner Deutschklasse bekam ich meinen neusten deutschen Aufsatz und mein Grad war A (33/35 - das das höchste Ergebnis so weit in meiner Klasse ist!) Ich bin davon überzeugt, dass ich dies machen kann, aber möge mir Gott mit meiner Oralprüfung helfen!

    Morgen werde ich eine Berufung für Elternabend (nächste Woche) mit meiner Philosophielehrerin arrangieren.

    Obwohl Elternabend nur "Michabend" für mich ist wegen meines Alters.



    Yeah I feel a lot better thanks, gonna try and arrange a parent's evening appointment mit my philosophy teacher and german teacher so that i can ask them how i can get better marks on my essay (my German is fine but I consistently get 18/20 on content and I can't get higher, but I don't know why). xD

    but now i am rather ill which sucks
    Oh I know the feeling .. I don't know why people struggle with higher than 18/20 ! I lean teachers, it seems they wont give better grades than that :O :lol:
    Good luck with it then !!! Hope it'll help ! :3

    Have a bath (or maybe it's take a bath ? Idk but you understand lol) and EAT CHOCOLATE !
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Oh I know the feeling .. I don't know why people struggle with higher than 18/20 ! I lean teachers, it seems they wont give better grades than that :O :lol:
    Good luck with it then !!! Hope it'll help ! :3

    Have a bath (or maybe it's take a bath ? Idk but you understand lol) and EAT CHOCOLATE !
    Yeah I can't figure out what keeps cutting me off at 18, it's not the amount I write (not meant to write over 300 and I write about 290 words) and I know I develop my points well and provide a balanced argument. So it's just KILLING me to see this keep happening and I've tried everything now, so I'll just have to beg her to tell me.

    Thanks for the luck XD

    I hate baths; though you just reminded me to shower so thanks x)
    Offline

    14
    (Original post by Inexorably)
    Yeah I can't figure out what keeps cutting me off at 18, it's not the amount I write (not meant to write over 300 and I write about 290 words) and I know I develop my points well and provide a balanced argument. So it's just KILLING me to see this keep happening and I've tried everything now, so I'll just have to beg her to tell me.

    Thanks for the luck XD

    I hate baths; though you just reminded me to shower so thanks x)
    Maybe it's about your teachers and not about ya, you're right to take a rendez-vous *I think this wors is used in english .. Right ?* !

    Hahaha then take a shower :lol: don't forget the chocolate :cool: (unless you don't like it :lol: )
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Maybe it's about your teachers and not about ya, you're right to take a rendez-vous *I think this wors is used in english .. Right ?* !

    Hahaha then take a shower :lol: don't forget the chocolate :cool: (unless you don't like it :lol: )
    Na I don't blame my teachers, I believe my German and especially my Philosophy teachers are really good at their job

    Yeah we use rendezvous in english sometimes, but not often XD
    Offline

    17
    ReputationRep:
    I think this just happens, it happens to me now. A-levels are a competitive environment. If I don't do perfectly and get a higher mark than certain individuals in my class I feel like a complete failure.
    Offline

    14
    (Original post by Inexorably)
    Na I don't blame my teachers, I believe my German and especially my Philosophy teachers are really good at their job

    Yeah we use rendezvous in english sometimes, but not often XD
    Okay for rendez-vous haha thanks :P

    Aw you have a good point of view ! I mean you criticize yourself, and that's hiw we improve ;D !

    (Original post by TheonlyMrsHolmes)
    I think this just happens, it happens to me now. A-levels are a competitive environment. If I don't do perfectly and get a higher mark than certain individuals in my class I feel like a complete failure.
    :hugs: :hugs: I bet you're not !! Keep going my dear !! The best feeling ever is when you fall down and you get up :cool: YOU CAN DO THIIIIIIS :heart: :heart:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    Das beste oder nichts (Mercedes motto, I thought it fits well with this thread p.s good luck)
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by TheonlyMrsHolmes)
    I think this just happens, it happens to me now. A-levels are a competitive environment. If I don't do perfectly and get a higher mark than certain individuals in my class I feel like a complete failure.
    Ah, A-Levels, feels like an impossible dream to me. :moon:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Brexit voters: Do you stand by your vote?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.