ladies, rate this badboy thug Watch

Straighthate
Badges: 2
Rep:
?
#21
Report Thread starter 3 years ago
#21
(Original post by mkap)
none of these guy pics are attractive
im sure this guy isnt good enough for u lol

0
reply
Hodor_van_Groot
Badges: 9
Rep:
?
#22
Report 3 years ago
#22
(Original post by CleverSquirrel)
omg I was going to say the same thing :rofl:
:rofl: *chestbump*

I thought it was just me and my messed up brain.
0
reply
TheGreatImposter
Badges: 18
Rep:
?
#23
Report 3 years ago
#23
My mum said if you have nothing nice to say then don't say it.
1
reply
CleverSquirrel
Badges: 21
Rep:
?
#24
Report 3 years ago
#24
(Original post by Hodor_van_Groot)
:rofl: *chestbump*

I thought it was just me and my messed up brain.
hahaha no he really did look like a cross between an emu and an ostrich :rofl:

i think it was his twisted neck :lol:
0
reply
mkap
Badges: 20
Rep:
?
#25
Report 3 years ago
#25
(Original post by Straighthate)
im sure this guy isnt good enough for u lol

okaay then? like im fussed :lol: this gu the best looking but he aint that fit
0
reply
FaisalNaeem03
Badges: 15
#26
Report 3 years ago
#26
(Original post by SAhm95)
he's a ufc fighter not a thug smh racism
pranks in da hood
0
reply
Hodor_van_Groot
Badges: 9
Rep:
?
#27
Report 3 years ago
#27
(Original post by CleverSquirrel)
hahaha no he really did look like a cross between an emu and an ostrich :rofl:

i think it was his twisted neck :lol:
Lmao yeah I guess it's the neck
0
reply
Axlerod
Badges: 13
Rep:
?
#28
Report 3 years ago
#28
Looool these girls calling these guys average; I need to reevaluate my life after this 😂
0
reply
TheTruthTeller
Badges: 17
Rep:
?
#29
Report 3 years ago
#29
obviously on roids lol...
0
reply
RobML
Badges: 6
Rep:
?
#30
Report 3 years ago
#30
(Original post by Axlerod)
Looool these girls calling these guys average; I need to reevaluate my life after this 😂
If Gandy isn't attractive I might as well kill myself
0
reply
Tinemither
Badges: 13
Rep:
?
#31
Report 3 years ago
#31
(Original post by FrenchUnicorn)
Rating rating rating rating rating. All about rating. Do you really see each other just as numbers ?!
(Original post by mrsjenner)
Your reflection:
Spoiler:
Show
Sad reality when, if these guys are 6/10 or similar, I wouldn't even touch -1/10. Far too hideous for this

*Rolls out, hand signalling 'West side' quoting Eminem rap lyrics*
0
reply
FrenchUnicorn
Badges: 17
#32
Report 3 years ago
#32
(Original post by Tinemither)
Sad reality when, if these guys are 6/10 or similar, I wouldn't even touch -1/10. Far too hideous for this

*Rolls out, hand signalling 'West side' quoting Eminem rap lyrics*
You're much more than a number :hugs:
0
reply
CleverSquirrel
Badges: 21
Rep:
?
#33
Report 3 years ago
#33
(Original post by FrenchUnicorn)
You're much more than a number :hugs:
well said frenchie!!
0
reply
FrenchUnicorn
Badges: 17
#34
Report 3 years ago
#34
(Original post by CleverSquirrel)
well said frenchie!!
:love: :heart:
0
reply
Synonym
Badges: 16
Rep:
?
#35
Report 3 years ago
#35
Attachment 513727
0
reply
Tinemither
Badges: 13
Rep:
?
#36
Report 3 years ago
#36
(Original post by FrenchUnicorn)
You're much more than a number :hugs:
Aw, you are fabulous. You know this? :hugs:

This post goes to show the extent of how shallow the female side of the population (Excluding men for the second as this is a women directed thread. Similar results would appear from a male directed thread) really is. It kind of upsets me, because all that seems to matter anymore is appearance, though everyone claims it to be personality. Breaks my heart... :bawling:

Besides, if we did a male thread on this, men would be just as shallow. Just so people don't think I'm being sexist or something.
0
reply
Andy98
  • Study Helper
Badges: 20
Rep:
?
#37
Report 3 years ago
#37
(Original post by Axlerod)
Looool these girls calling these guys average; I need to reevaluate my life after this 😂
Same, if this is a true reflection I'm ****ed in the metaphorical sense, not the literal

Posted from TSR Mobile
0
reply
FrenchUnicorn
Badges: 17
#38
Report 3 years ago
#38
(Original post by Tinemither)
Aw, you are fabulous. You know this? :hugs:

This post goes to show the extent of how shallow the female side of the population (Excluding men for the second as this is a women directed thread. Similar results would appear from a male directed thread) really is. It kind of upsets me, because all that seems to matter anymore is appearance, though everyone claims it to be personality. Breaks my heart... :bawling:

Besides, if we did a male thread on this, men would be just as shallow. Just so people don't think I'm being sexist or something.
Aw thank you :hugs:

Ikr .. What I found shocking is the rating !! Idk if it's a british thing , but in France we NEVER rate each other .. That's really .. I don't even have words o___o
But If people are fine rating each other and caring about pics and appearence fine ! After all , why not ? Out of my business. Exactly. I would never be a part of such a thing !
0
reply
Tinemither
Badges: 13
Rep:
?
#39
Report 3 years ago
#39
(Original post by FrenchUnicorn)
Aw thank you :hugs:

Ikr .. What I found shocking is the rating !! Idk if it's a british thing , but in France we NEVER rate each other .. That's really .. I don't even have words o___o
But If people are fine rating each other and caring about pics and appearence fine ! After all , why not ? Out of my business. Exactly. I would never be a part of such a thing !
Universal. People always rate others everywhere. We are sometimes less exposed to it than others.

I just think it's so degrading. I wouldn't be rated more than a 2, under anyone's standards. And what's to love about being told I'm ugly by men and women everywhere? Some world we live in...
0
reply
FrenchUnicorn
Badges: 17
#40
Report 3 years ago
#40
(Original post by Tinemither)
Universal. People always rate others everywhere. We are sometimes less exposed to it than others.

I just think it's so degrading. I wouldn't be rated more than a 2, under anyone's standards. And what's to love about being told I'm ugly by men and women everywhere? Some world we live in...
Omg don't say such a thing about yourself !!
That's disgusting the way people care about ratings, but YOU define yourself. Don't let people define you
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Do you get study leave?

Yes- I like it (274)
61.02%
Yes- I don't like it (22)
4.9%
No- I want it (120)
26.73%
No- I don't want it (33)
7.35%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise