Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    ok egget er oppe i et tre. men hvilken? ... det er så mange trær i skogen!

    translation compliance:
    Spoiler:
    Show
    ok the egg is up a tree. but which one ?... there are so many trees in the forest !
    Offline

    14
    (Original post by the bear)
    ok egget er oppe i et tre. men hvilken? ... det er så mange trær i skogen!

    translation compliance:
    Spoiler:
    Show
    ok the egg is up a tree. but which one ?... there are so many trees in the forest !
    We need an other clue !!
    Spoiler:
    Show
    Chocolaaaaaaaate :ahee:
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    We need an other clue !!
    Spoiler:
    Show
    Chocolaaaaaaaate :ahee:
    go to 0:33

    Offline

    14
    (Original post by the bear)
    go to 0:33

    WTF is that :lol:

    Steven knows about the egg ?
    Spoiler:
    Show
    I go get him :unimpressed:
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    WTF is that :lol:

    Steven knows about the egg ?
    Spoiler:
    Show
    I go get him :unimpressed:
    so in the forest... up a tree... a squirrel.... GO !!!!

    :rofl:
    Offline

    14
    (Original post by the bear)
    so in the forest... up a tree... a squirrel.... GO !!!!

    :rofl:
    On my way !! :fight:
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    On my way !! :fight:
    yoo hoo !! over here !!

    Offline

    14
    (Original post by the bear)
    yoo hoo !! over here !!
    Go to hell Steven, the egg is mine !! :mob: :mob:
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Go to hell Steven, the egg is mine !! :mob: :mob:
    to crois ?? :rofl:

    le lol

    http://www.thehytte.com/graphics/s1.jpg
    Offline

    14
    (Original post by the bear)
    to crois ?? :rofl:

    le lol

    http://www.thehytte.com/graphics/s1.jpg
    404 not found :/
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    404 not found :/

    le soz

    http://www.red-squirrels.co.uk/siteb...ures/Front.jpg
    Offline

    14
    AHHHHHHH GO AWAY STEVEN !!

    :unimpressed:

    I can see it *O* http://zupimages.net/viewer.php?id=16/12/v929.jpeg
    It's too high for me :cry2: CoolCavy I need your help !! I'll help you get in there
    Spoiler:
    Show
    GET THE EGG AND KILL STEVEN :fuhrer:
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    AHHHHHHH GO AWAY STEVEN !!

    :unimpressed:

    I can see it *O* http://zupimages.net/viewer.php?id=16/12/v929.jpeg
    It's too high for me :cry2: CoolCavy I need your help !! I'll help you get in there
    Spoiler:
    Show
    GET THE EGG AND KILL STEVEN :fuhrer:
    it looks like you found the right tree. but as well as getting past the evil Squirrel there is another layer of protection....
    Offline

    14
    (Original post by the bear)
    it looks like you found the right tree. but as well as getting past the evil Squirrel there is another layer of protection....
    God ! I wont let anyone take MY egg :unimpressed: http://zupimages.net/viewer.php?id=16/12/joes.jpeg
    What kind of protection is this :fight: :fight:
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    God ! I wont let anyone take MY egg :unimpressed: http://zupimages.net/viewer.php?id=16/12/joes.jpeg
    What kind of protection is this :fight: :fight:
    ermm let's just say
    Spoiler:
    Show
    user 1142806
    :yep:

    & her friends

    :eek:
    Offline

    14
    (Original post by the bear)
    ermm let's just say
    Spoiler:
    Show
    user 1142806
    :yep:

    & her friends

    :eek:
    Is it a link ? Because my iPad thinks it's a phone number :lol:
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    Is it a link ? Because my iPad thinks it's a phone number :lol:
    it is one of the users on this site

    everyone has a number.
    Offline

    14
    (Original post by the bear)
    it is one of the users on this site

    everyone has a number.
    What ? Who is it ?
    Spoiler:
    Show
    Numbers .. Tell me about it :afraid:
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by FrenchUnicorn)
    What ? Who is it ?
    Spoiler:
    Show
    Numbers .. Tell me about it :afraid:
    okay your number is 2346341

    so if i type in {user=2346341]quelquechose[/user} but only using [] brackets you will see

    quelquechose

    so if you do this with the other number the person will know you are trying to contact them....

    so your message would be:
    Spoiler:
    Show
    {user=1142806]quelquechose[/user} who are you please ? bear™ sent me


    but you must replace the {} with []

    capiche ?
    Offline

    14
    (Original post by the bear)
    okay your number is 2346341

    so if i type in {user=2346341]quelquechose[/user} but only using [] brackets you will see

    quelquechose

    so if you do this with the other number the person will know you are trying to contact them....

    so your message would be:
    Spoiler:
    Show
    {user=1142806]quelquechose[/user} who are you please ? bear™ sent me
    but you must replace the {} with []

    capiche ?
    Hahaha capiche monsieur l'ours :lol:

    quelquechose who are you please ? bear™ sent me

    Edit : t'es content ? :lol:
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you like to hibernate through the winter months?
    Useful resources

    Quick link:

    Unanswered creative corner threads

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.