Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Proof that the Patriarchy is very much real Watch

    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    brb dying :rofl:



    Ban reps for men :yep:

    Wait...
    Don't die!!!! :afraid:

    Cause of death - Ethereal's on point humour. :yep:

    I think there should be an ongoing handicap- half points for MEN. :teehee:
    Offline

    18
    (Original post by Ethereal World)
    I think there should be an ongoing handicap- half points for me. :teehee:
    I agree with this. :yep:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    Sociopaths can do jokes. :lolwut:

    But seriously the OP was a joke about how ridiculous some feminism is.

    I don't do jokes. I also don't dance and ............

    (Original post by Hydeman)
    I'll save you a lot of time: he's the resident troll of the UK Politics sub-forum. You won't get much sense out of him.
    Don't listen to Hydeman because he is actually the resident troll of the whole Society, UK Politics and News forums.
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Hydeman)
    I agree with this. :yep:
    OMG I thought that was a hilarious edit.... Turns out I put me as well. :getmecoat:
    Offline

    18
    (Original post by illegaltobepoor)
    Don't listen to Hydeman because he is actually the resident troll of the whole Society, UK Politics and News forums.
    Good luck substantiating this claim: Ethel already knows who I am.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    OMG I thought that was an hilarious edit.... Turns out I put me as well. :getmecoat:
    :spank:
    Offline

    18
    (Original post by Ethereal World)
    OMG I thought that was a hilarious edit.... Turns out I put me as well. :getmecoat:
    You see now why I'm a perfectionist when it comes to typing (even on my phone)?
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by Hydeman)
    Trust me, she'd turn straight for me.



    Oh yeah? Any other parts of my anatomy you'd like to 'tickle?' :sexface:

    Not happy that you're only in it for the rep, though. Unless your mind is permanently in the gutter and rep is a handy euphemism for something warmer... :awesome:

    (Oh, it is, is it? :lol: I'll arrange the pre-nup! Can't have you running off with half my rep if it doesn't work out. )
    I can't believe you're trying to get TLG while we're arranging our marriage. The wedding's off, AND I'M TAKING THE EMOTICONS.
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by the bear)
    :spank:
    You're just looking for any excuse to spank me. Smh. :hand:
    Offline

    18
    (Original post by mscaffrey)
    X
    Don't ruin your mood/evening over this guy, please. He has a habit of accusing anybody who disagrees with him of being a privileged toff. He treats everything like a race to the bottom in terms of privilege. 'No, me! Me! I'm more persecuted than everybody else!' :facepalm2:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    You're just looking for any excuse to spank me. Smh. :hand:
    I'm not sure an excuse is needed.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    You're just looking for any excuse to spank me. Smh. :hand:
    :spank:

    :bootyshake:
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by diddydec)
    i'm not sure an excuse is needed.

    posted from tsr mobile
    i am not property to be owned, rented or sold. :hand:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Hydeman)
    Don't ruin your mood/evening over this guy, please. He has a habit of accusing anybody who disagrees with him of being a privileged toff. He treats everything like a race to the bottom in terms of privilege. 'No, me! Me! I'm more persecuted than everybody else!' :facepalm2:
    :sexface:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    i am not property to be owned, rented or sold. :hand:
    borrowed ?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    i am not property to be owned, rented or sold. :hand:
    Squatted?

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Ethereal World)
    Don't die!!!! :afraid:

    Cause of death - Ethereal's on point humour. :yep:

    I think there should be an ongoing handicap- half points for MEN. :teehee:
    I want a quote from you on my grave if I die over this :yep:

    Nonononono :eek4: I need my rep

    Who am I without my gems? :cry2:
    Offline

    18
    (Original post by Ethereal World)
    You're just looking for any excuse to spank me. Smh. :hand:
    Or is it precisely the other way around? :mmm: Be honest.

    (Original post by mscaffrey)
    I can't believe you're trying to get TLG while we're arranging our marriage. The wedding's off, AND I'M TAKING THE EMOTICONS.
    I was trying to get her for both of us, honey. I swear.

    Please don't take the emoticons. And take me back. :sad: :adore: Think of how much you like my ten-gemmer and the fun we can have with it. xD

    (This is getting decidedly PG-13... :teehee:)
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by the bear)
    :sexface:
    Looooooll.

    Bear you're killing me. :rofl:

    You and mscaffrey are my top two posters today.


    Spoiler:
    Show
    sorry Hydeman, your lack of avatar makes it hard to take you seriously
    • Thread Starter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by the bear)
    borrowed ?
    (Original post by DiddyDec)
    Squatted?

    Posted from TSR Mobile

















































































 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you like to hibernate through the winter months?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.