Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

Which Tsrian would you like to meet and... Watch

    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    They know who they are. :proud:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Maybe it is one of them 'gangbang' things :dontknow:
    can't believe a) ik what that is b) i actually said it
    Omg :rofl:

    (Original post by Sheikhspeare 🎭)
    When wouldst thou liketh to meeteth me, m'lady?
    i shall be waiting outside the Globe theatre f'r our date.
    Will there be a performance on? :ahee:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Precious Illusions)
    Sure! I'll be home a lot more when uni finishes in May so can plan something :yep:
    We'll defo plan something after exams :33
    Offline

    9
    ReputationRep:
    TheALevelStudent
    Fartface I would like you to meet me.
    You cannot lie and say "I'm dying from influenza"
    Plus, I'll take over driving if a bee comes in.
    We can have pizza. :dance::hi::ahee:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Yes we must meet for cake soon!
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Lol when 90% of the people you're following last posted on this thread :rofl:

    Maybe @RobML :sexface:
    • #3
    #3

    (Original post by Aristotle's' Disciple)
    Lol when 90% of the people you're following last posted on this thread :rofl:

    Maybe @RobML :sexface:
    Lol ikr I noticed that as well :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    love to meet greatguy and punch his throat.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by rajneetk)
    TheALevelStudent
    Fartface I would like you to meet me.
    You cannot lie and say "I'm dying from influenza"
    Plus, I'll take over driving if a bee comes in.

    Ek jhalak kafee hoti hai......... right, Indeterminate?

    :toofunny::toofunny::toofunny:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by TheonlyMrsHolmes)
    Yes we must meet for cake soon!
    Hummingbird bakeryyyy

    They do red velvet and rainbow cake :333
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by rajneetk)
    TheALevelStudent
    Fartface I would like you to meet me.
    You cannot lie and say "I'm dying from influenza"
    Plus, I'll take over driving if a bee comes in.
    We can have pizza. :dance::hi::ahee:
    Im dying from influenza
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by nucdev)
    Ek jhalak kafee hoti hai......... right, Indeterminate?

    :toofunny::toofunny::toofunny:
    What does that word mean lol?
    • #5
    #5

    (Original post by Biryani007)
    Omg :rofl:
    Stacey Dooley's documentaries can be educational at times

    (Original post by TheonlyMrsHolmes)
    Yes we must meet for cake soon!
    (Original post by MrsSheldonCooper)
    Hummingbird bakeryyyy

    They do red velvet and rainbow cake :333
    dammit you all live so far away :lol:
    in the pie chart of the TSR microcosm like 90% of you are in london xD
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by TheALevelStudent)
    What does that word mean lol?
    Glimpse :lol:
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by TheALevelStudent)
    Im dying from influenza

    Not an excuse.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by nucdev)
    Glimpse :lol:
    rajneetk
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by MrsSheldonCooper)
    Hummingbird bakeryyyy

    They do red velvet and rainbow cake :333
    That sentence made me so happy.
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by nucdev)
    Ek jhalak kafee hoti hai......... right, Indeterminate?

    :toofunny::toofunny::toofunny:
    Translate? Lol
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by rajneetk)

    Not an excuse.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by BrokenLife)




    I don't know why I end up laughing so badly reading your comments!
    Lmao I'm glad they make you laugh
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you rather give up salt or pepper?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Write a reply...
    Reply
    Hide
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.