Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
Turn on thread page Beta

why does everyone hate black girls so much? watch

    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    idk, im 18 and new to this forum but already I've seen sooooooo much hate directed towards us and i dont get why? what did we do?
    Offline

    4
    ReputationRep:
    nothing. i dont mind some... they can be good looking
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Not everyone.
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Not seen any of this hate.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    some people make inflammatory threads about how attractive black girls are but no one hates black girls
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by martinique1998)
    idk, im 18 and new to this forum but already I've seen sooooooo much hate directed towards us and i dont get why? what did we do?
    Only a small minority do (in particuar, those that were brought up by parents with backward views).
    Offline

    14
    ReputationRep:
    I think you're probably reading into general trolling.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    You got cute eyes btw
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by callum_20011)
    nothing. i dont mind some... they can be good looking
    you're probably the first to ever respond civilly lol
    but thanks haha
    Offline

    17
    ReputationRep:
    I certainly dont :innocent:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    Ah shurrup ya mouth.

    be proud of who are you irregardless of what you see on the internet, these people are cowards who talk crud behind the safety of their computer screen but in real life would say nothing and smile when they see you lol

    all just words, the internet don't reflect real life people
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by maggie43)
    You got cute eyes btw
    haha thankkkkk youuu
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Vikingninja)
    Not seen any of this hate.
    bro.........
    I've been on here for like 2 dayssss
    yesterday there was a thread about how black women are the source of all badness in the world....
    are you being serious?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    The blacker the berry, the sweeter the juice.

    Also there is this stereotype of the mad angry black woman out there.
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by martinique1998)
    bro.........
    I've been on here for like 2 dayssss
    yesterday there was a thread about how black women are the source of all badness in the world....
    are you being serious?
    Never seen threads like that. Was it some guy with low rep?
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by niceguy95)
    Ah shurrup ya mouth.

    be proud of who are you irregardless of what you see on the internet, these people are cowards who talk crud behind the safety of their computer screen but in real life would say nothing and smile when they see you lol

    all just words, the internet don't reflect real life people
    i hate it when people say that lol, obviously it does, like the stuff on the internet didn't just type itself:nope:

    people just use that excuse because they dont want to own up to their words and the internet provides anonymity, but they do mean what they say
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Not really seen those threads?
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Vikingninja)
    Never seen threads like that. Was it some guy with low rep?
    now that you mention it...
    LOL
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by martinique1998)
    now that you mention it...
    LOL
    Yeah you are going to get that weird odd troll who makes loads of alt accounts just to be offensive.
    Offline

    6
    ReputationRep:
    I havn't seen any of this hate you're speaking of. Where have you seen it?
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: April 10, 2016
Poll
“Yanny” or “Laurel”

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.