Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Spoiler:
    Show
    not really a spoiler. but does Robbie know that the child isn't his- as the father is meant to be Jonah from the Believers.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Podge - Yep he does know!! But says he'll stand by her!! but he is havin second toughts now!!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Spoiler:
    Show
    Jack discovers a motive Peter may have for killing Josh, leading to a frantic police chase to find him - only find he's fled town! :eek:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by jojo-irish-jojo)
    Podge - Yep he does know!! But says he'll stand by her!! but he is havin second toughts now!!

    thank yoooo
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Just seen tonights episode of H&A after not seeing it for about 2 weeks and Im a bit confused... who are the woman and bloke who are 'after' Tash and said she would be "ideal"? Thank you!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    i didnt watch tonight, but if i think you are talking about those people, they will be Jonah and some other girl. they are part of the Cult called The Believers.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by adverse_reaction)
    Just seen tonights episode of H&A after not seeing it for about 2 weeks and Im a bit confused... who are the woman and bloke who are 'after' Tash and said she would be "ideal"? Thank you!
    Hope this spoiler works!!!

    Spoiler:
    Show
    they want to make her pregnant so they can spawn more believers
    Offline

    0
    ReputationRep:
    well that little spoiler happens!!

    Spoiler:
    Show
    Tasha does get pregnant by Jonha!!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Here some new Pics!!
    Attached Images
         
    Offline

    0
    ReputationRep:
    And two more!!

    Enjoy the last one!!! :eek:
    Attached Images
      
    Offline

    4
    ReputationRep:
    ^ noooo I don't believe that
    Offline

    4
    ReputationRep:
    oooooouch. she's back!! lol


    can't wait to see their explanation of how she didn't in fact blow up in a metal bunker after an explosion that could turn the whole Summer Bay upside down? :rolleyes:
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Today's episode was the last episode of 05 on Oz screens.

    Monday is the first of 06 - and with it comes some updated credits.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by jojo-irish-jojo)
    So is everyone happy now tat Scott nos the truth???
    yeah about time too.
    god it was annoying me.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Well the whole
    Spoiler:
    Show
    Zoe/Eve thing will be i think tat she wasnt killed but summer bay was told she was so they would get bac to normal and get on wit dere lives!! n she was but into a metal place but has escaped!! How ironic!! Then again thats only me thinking out loud!!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by jojo-irish-jojo)
    Well the whole
    Spoiler:
    Show
    Zoe/Eve thing will be i think tat she wasnt killed but summer bay was told she was so they would get bac to normal and get on wit dere lives!! n she was but into a metal place but has escaped!! How ironic!! Then again thats only me thinking out loud!!

    what you said seems quite likely.
    how strange for them to bring her back,
    i cant believe today tasha picked the believers over her own boyfriend.
    what a silly moo
    Offline

    0
    ReputationRep:
    OMG

    Spoiler:
    Show
    Morag reveals who the murder is this week in Oz!!!!

    N Lucus is feared drowned!!



    Plus here is some very good pics!!! OMG OMG pics :eek: :eek:
    Attached Images
       
    Offline

    0
    ReputationRep:
    So any theories on how

    Spoiler:
    Show
    Zoe/Eve is actually still alive??
    I hav already posted mine on previous page so i wont bore ye again!!


    Also Is this storyline goin take over like its orginal part????

    I think YES!!!! Hee hee
    Offline

    1
    ReputationRep:
    oh my god!!! :eek:
    i wonder what shes gonna get upto this time.
    how silly does she look in that wig? haha everyone should be able to tell its her but then again maybe not cos everyone things shes dead.
    i cant believe she moved in right next door to him too thats not good.
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Sheen)
    oh my god!!! :eek:
    i wonder what shes gonna get upto this time.
    how silly does she look in that wig? haha everyone should be able to tell its her but then again maybe not cos everyone things shes dead.
    i cant believe she moved in right next door to him too thats not good.

    whaaaat are you talking about!! Where are you? They've only showed her for 1 second in some hospital here in the UK!! what whig??
 
 
 
Poll
Do you like carrot cake?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.