Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

Recommend Me Some Love Songs! watch

Announcements
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Hiya,
    I'm looking for some romantic/lovey-dovey type songs by female singers. The sort of thing that can make boys cry. Something with elegance and meaning (the opposite of Nicki Minaj, basically).

    I can't think of many examples of what I mean- perhaps the likes of Love Story by Taylor Swift.

    Anyone got any recommendations? You don't have to go to the effort of directly linking songs; just drop a little name and stuff.

    Anyone who refers me to a song that makes me weep/get an erection might even get a rep.

    Much appreciated.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Davalla)
    Hiya,
    I'm looking for some romantic/lovey-dovey type songs by female singers. The sort of thing that can make boys cry. Something with elegance and meaning (the opposite of Nicki Minaj, basically).

    I can't think of many examples of what I mean- perhaps the likes of Love Story by Taylor Swift.

    Anyone got any recommendations? You don't have to go to the effort of directly linking songs; just drop a little name and stuff.

    Anyone who refers me to a song that makes me weep/get an erection might even get a rep.

    Much appreciated.
    https://www.youtube.com/watch?v=LDZX4ooRsWs
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Don't care if you don't like it.

    Offline

    18
    ReputationRep:
    Rhythmical You and I by PVRIS

    It's an electrorock song bu the lyrics in it :love:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Lol, couldn't resist trolling on that first one

    Have this:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by ravioliyears)
    Rhythmical You and I by PVRIS

    It's an electrorock song bu the lyrics in it :love:
    That reminds me! I had 'Oh it's killing me right now' from Smoke as my status on WhatsApp and my sister thought I was in love with someone!
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    That reminds me! I had 'Oh it's killing me right now' from Smoke as my status on WhatsApp and my sister thought I was in love with someone!
    LOOOOOL that one lline could mean SO MANY THINGS :teehee:
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by ravioliyears)
    LOOOOOL that one lline could mean SO MANY THINGS :teehee:
    IKR, *sigh* I wish I was in love with someone but I mean I put the one song lyric up that I like and it means something that equals in my sisters asking who is my secret lover.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    IKR, *sigh* I wish I was in love with someone but I mean I put the one song lyric up that I like and it means something that equals in my sisters asking who is my secret lover.
    LOOOL I get that from my sisters too :rofl:
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by ravioliyears)
    LOOOL I get that from my sisters too :rofl:
    Lmao, it's just so annoying when they are the dodgy ones. I'm waiting for an Asian to take away my heart, anyone else and I'll get the shoe! Trouble is, so many Asians I know are involved with secret romances yet they judge me?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Lmao, it's just so annoying when they are the dodgy ones. I'm waiting for an Asian to take away my heart, anyone else and I'll get the shoe! Trouble is, so many Asians I know are involved with secret romances yet they judge me?
    Omg that's so true!
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by ravioliyears)
    Omg that's so true!
    I ain't gonna lie, I secretly want an Arab
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    I ain't gonna lie, I secretly want an Arab
    I wouldn't mind an East Asian guy myself :mmm:
    • Very Important Poster
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    (Original post by ravioliyears)
    I wouldn't mind an East Asian guy myself :mmm:


    OP, these are some songs that come to mind
    Spoiler:
    Show


    Okay, this next song features a male singer but :dontknow:






    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by ravioliyears)
    I wouldn't mind an East Asian guy myself :mmm:
    They are actually good looking, rich, smart and perfect.
    • PS Reviewer
    Offline

    20
    ReputationRep:
    PS Reviewer
    Offline

    16
    ReputationRep:


    My wedding song...
    • PS Reviewer
    Offline

    20
    ReputationRep:
    PS Reviewer
    (Original post by Eternalflames)
    Lol, couldn't resist trolling on that first one

    Have this:
    Literally listened to that ten minutes ago (NFG) :lol:
 
 
 
Poll
Do I go to The Streets tomorrow night?
Useful resources

Articles:

TSR wiki music section

Quick link:

Unanswered music threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.