Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

Lindsay lohan watch

Announcements
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by DazYaZZZ)
    she flashes it about on her msn display 24/7 as well as here, you can't miss it, oh and its on her avatar
    Ohhh right, thanks
    Offline

    14
    Her avatar's bad quality. I think she and kieshaxxx should both post their picture here.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by kriztinae)
    i do but they wouldnt be too happy if i posted them on a site so i guess ill have to pass
    But but but, if they are sooo pretty... then surely they will not mind I am guessing they have piccys on the net already.

    Don't like American SOH btw, that sketch was slightly repe'tit'ive (hoho).
    W.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by tis_me_lord)
    Her avatar's bad quality. I think she and kieshaxxx should both post their picture here.
    Why ?
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by tis_me_lord)
    lol yeah they say great minds think alike, thinking along the same lines as me so much is bad news for you though i think.



    PM them to me then, it's not like i'll be printing them out or anything like that, i just want to see if they're as pretty as you say they are.
    i need to scan them.... if you must
    Offline

    14
    (Original post by kieshaxxx)
    Why ?
    Well i'm not saying you have to, i was just wondering what you look like.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by wonderboy)
    But but but, if they are sooo pretty... then surely they will not mind I am guessing they have piccys on the net already.

    Don't like American SOH btw, that sketch was slightly repe'tit'ive (hoho).
    W.
    ill see what i can do
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by tis_me_lord)
    Well i'm not saying you have to, i was just wondering what you look like.
    I see ...
    Offline

    14
    (Original post by kriztinae)
    i need to scan them.... if you must
    Sorry to be a bother, thanks btw.
    Offline

    14
    (Original post by kieshaxxx)
    i see ...
    You know you wanna!
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by tis_me_lord)
    Well i'm not saying you have to, i was just wondering what you look like.
    i wont as dazzya might object
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by tis_me_lord)
    Sorry to be a bother, thanks btw.
    for what? havent done it yet!
    Offline

    14
    (Original post by kriztinae)
    for what? havent done it yet!
    Ja, but you're going to, and Dazya shouldn't object because i asked you to, so Dazya if you're reading this blame me and not her.
    Offline

    14
    ReputationRep:
    ill post pics of my friends on here.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by kriztinae)
    ill see what i can do
    yay
    *prepares to see Aphrodite herself*
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by tis_me_lord)
    You know you wanna!
    No, not really
    Offline

    0
    ReputationRep:
    meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeee
    Attached Images
     
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by kriztinae)
    ill post pics of my friends on here.
    wicked...hot Greek chicks...can't wait!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by StrawberryKiss)
    meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeee
    You could almost compete with Kate Bosworth...
    Offline

    14
    (Original post by StrawberryKiss)
    meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeee
    :eek: Give that to the picture thread guy.
 
 
 
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: August 10, 2004
Poll
Do you like carrot cake?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.