FireFreezers Thread Of Randomness!! Watch

username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#1181
Report 3 years ago
#1181
(Original post by PrincessBO$$)
FU*K YOU HAMZA
if u think all somalis have big heads and all mexicans are drug lords
*Sorry for late reply
Wait, why are you winking, I hope u don't literally mean it..........

I didn't talk about Mexicans

*That's expected from you
0
reply
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#1182
Report 3 years ago
#1182
(Original post by PrincessBO$$)
YEAH RIGHT
OK I'LL GIVE U SOME RICE WITHOUT BANANA cause YOUR NOT WORTHY OF TOUCHING THE BANANA
What do you mean, yeah right? Tf you think we are?!!?!

And that sounds really wrong
0
reply
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#1183
Report 3 years ago
#1183
(Original post by hamza772000)
Wait, why are you winking, I hope u don't literally mean it..........

I didn't talk about Mexicans

*That's expected from you
- i hope your not thinking whaht i'm thinking
-I was trying to make a point
*Ofcourse it is
0
reply
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#1184
Report 3 years ago
#1184
(Original post by PrincessBO$$)
- i hope your not thinking whaht i'm thinking
-I was trying to make a point
*Ofcourse it is
You're acc nasty...........
Bad point.....should've made it a little more blatant
*Yep
0
reply
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#1185
Report 3 years ago
#1185
(Original post by hamza772000)
What do you mean, yeah right? Tf you think we are?!!?!

And that sounds really wrong
Yes i do think you are.....
You sir, have quite a dirty mind. What i said was completely innocent and YOUR twisted mind obvs interpreted differently. As expected.
0
reply
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#1186
Report 3 years ago
#1186
(Original post by hamza772000)
You're acc nasty...........
Bad point.....should've made it a little more blatant
*Yep
NASTY? ME?! You think of everything deeply?! Dont ever forget the BANANA
0
reply
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#1187
Report 3 years ago
#1187
(Original post by PrincessBO$$)
Yes i do think you are.....
You sir, have quite a dirty mind. What i said was completely innocent and YOUR twisted mind obvs interpreted differently. As expected.
lol wut? I said it sounds wrong because I don't like holding bananas, I only like watermelons.........

Are...........what?!?! Listen!! I don't give a literal poo about what you think of me and anyone else...........just stop........I hope u get married to ur brother......How do you like that?!
0
reply
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#1188
Report 3 years ago
#1188
(Original post by PrincessBO$$)
NASTY? ME?! You think of everything deeply?! Dont ever forget the BANANA
Read my last post about the banana
0
reply
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#1189
Report 3 years ago
#1189
(Original post by hamza772000)
lol wut? I said it sounds wrong because I don't like holding bananas, I only like watermelons.........

Are...........what?!?! Listen!! I don't give a literal poo about what you think of me and anyone else...........just stop........I hope u get married to ur brother......How do you like that?!
You're disgusting! You and mediaya are not legit siblings
Spoiler:
Show
Although we are all brothers and sisters in Islam *So you're technically related to me Hamza
0
reply
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#1190
Report 3 years ago
#1190
(Original post by PrincessBO$$)
You're disgusting! You and mediaya are not legit siblings
Spoiler:
Show
Although we are all brothers and sisters in Islam *So you're technically related to me Hamza
lol, I know that, I never said we're acc siblings.........
Spoiler:
Show
Yes, so...........
0
reply
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#1191
Report 3 years ago
#1191
(Original post by hamza772000)
lol, I know that, I never said we're acc siblings.........
Spoiler:
Show
Yes, so...........
I never said that either
Spoiler:
Show
So.... what?
0
reply
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#1192
Report 3 years ago
#1192
(Original post by PrincessBO$$)
I never said that either
Spoiler:
Show
So.... what?
Good
Spoiler:
Show
I cba
0
reply
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#1193
Report 3 years ago
#1193
(Original post by hamza772000)
Eww, she's like my sister, how about you go and marry your brother, Invite me, I promise I'll be there, serving Banana and Rice
exacly!
(Original post by PrincessBO$$)
Hi
hi
Spoiler:
Show
what;s the creepy face for?!?!

(Original post by hamza772000)
lol wut? I said it sounds wrong because I don't like holding bananas, I only like watermelons.........

Are...........what?!?! Listen!! I don't give a literal poo about what you think of me and anyone else...........just stop........I hope u get married to ur brother......How do you like that?!
omg, hamza i think she was only joking.....
when i think of it, all of the started because of me :eek:

(Original post by PrincessBO$$)
You're disgusting! You and mediaya are not legit siblings
Spoiler:
Show
Although we are all brothers and sisters in Islam *So you're technically related to me Hamza
oh lol i know that, but i really consider him as my real brother :yep:
Spoiler:
Show
yeeeees
0
reply
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#1194
Report 3 years ago
#1194
(Original post by mediaya)
exacly! hi
Spoiler:
Show
what;s the creepy face for?!?!


omg, hamza i think she was only joking.....
when i think of it, all of the started because of me :eek:


oh lol i know that, but i really consider him as my real brother :yep:
Spoiler:
Show
yeeeees
loool, I was joking too!
0
reply
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#1195
Report 3 years ago
#1195
(Original post by mediaya)
exacly! hi
Spoiler:
Show
what;s the creepy face for?!?!


omg, hamza i think she was only joking.....
when i think of it, all of the started because of me :eek:


oh lol i know that, but i really consider him as my real brother :yep:
Spoiler:
Show
yeeeees
Look who's late to the party
0
reply
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#1196
Report 3 years ago
#1196
(Original post by PrincessBO$$)
Look who's late to the party
i am glad am late! ouf
0
reply
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#1197
Report 3 years ago
#1197
(Original post by hamza772000)
loool, I was joking too!
i thought u were but then as i read through i was like....nah i dont he is!
0
reply
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#1198
Report 3 years ago
#1198
(Original post by mediaya;66437276[b)
]i am glad am late![/b] ouf
:sad:
Spoiler:
Show
I see hamza772000 has been teaching you how to be rude
0
reply
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#1199
Report 3 years ago
#1199
(Original post by mediaya)
i thought u were but then as i read through i was like....nah i dont he is!
lol I was joking
0
reply
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#1200
Report 3 years ago
#1200
(Original post by PrincessBO$$)
:sad:
Spoiler:
Show
I see hamza772000 has been teaching you how to be rude
Please just LEAVE ME ALONE!!!!!!!!
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

How many universities have you heard back from?

14.17%
12.44%
12.33%
18.09%
23.16%
19.82%

Watched Threads

View All