Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    I lost 9 marks, and I want to cry...........there's no way I'll do well

    I'm sure I lost more than that. I'm sure.

    The paper's out of 50, and I'm sure the grade threshold is going to be high.......
    Offline

    17
    ReputationRep:
    don't worry about it :hugs:

    what will happen will happen, and worrying about it won't help anything

    just gotta harden yourself and look onward to the next exam :cute: the best thing you can do now is ace your next one...
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    don't worry about it :hugs:

    what will happen will happen, and worrying about it won't help anything

    just gotta harden yourself and look onward to the next exam :cute: the best thing you can do now is ace your next one...
    Thanks Alexion!

    I just can't forget it! STATS has always been something i've never done badly in, and it's making me doubt the other papers as well. I'm sure I made a lot of mistakes in those too.....
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by fandom-queen)
    Thanks Alexion!

    I just can't forget it! STATS has always been something i've never done badly in, and it's making me doubt the other papers as well. I'm sure I made a lot of mistakes in those too.....
    We all make silly mistakes now and again. I was sure I was gonna ace Wednesday's Mechanics exam, but I already know of at least twelve marks I've lost :facepalm2:

    Gotta forget that now though, I have plenty more revision to do before the rest all come around :lol:
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    We all make silly mistakes now and again. I was sure I was gonna ace Wednesday's Mechanics exam, but I already know of at least twelve marks I've lost :facepalm2:

    Gotta forget that now though, I have plenty more revision to do before the rest all come around :lol:
    Yeah, hopefully How many marks is mechanics out of? Also, M1 or M2?
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by fandom-queen)
    Yeah, hopefully How many marks is mechanics out of? Also, M1 or M2?
    M3 75 marks in the whole thing
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    We all make silly mistakes now and again. I was sure I was gonna ace Wednesday's Mechanics exam, but I already know of at least twelve marks I've lost :facepalm2:

    Gotta forget that now though, I have plenty more revision to do before the rest all come around :lol:
    Exactly the same; did you mess up the 9 mark peg question?
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    M3 75 marks in the whole thing
    lol, M3, aren't you the smart pants?
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by fandom-queen)
    I lost 9 marks, and I want to cry...........there's no way I'll do well

    I'm sure I lost more than that. I'm sure.

    The paper's out of 50, and I'm sure the grade threshold is going to be high.......
    you'll be fine
    Online

    21
    ReputationRep:
    I thought this 'SATS' so I was like "...chill..."
    Spoiler:
    Show
    Good luck with the rest of your exams - don't stress about this one, just stay focused and smash your others
    Spoiler:
    Show
    And 41/50 is still excellent!
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by ombtom)
    Exactly the same; did you mess up the 9 mark peg question?
    Yup :lol:

    I was trying to resolve using energy and kept getting AB > 1/4 r... ended up writing an angry message about it

    But the moment I stepped out of the hall I was like "OH ****" as I realised what I did wrong :3
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by fandom-queen)
    lol, M3, aren't you the smart pants?
    :lol:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    (Original post by Alexion)
    Yup :lol:

    I was trying to resolve using energy and kept getting AB > 1/4 r... ended up writing an angry message about it

    But the moment I stepped out of the hall I was like "OH ****" as I realised what I did wrong :3
    Yep. Extra annoying since it was such a nice paper. Are you doing any other mechanics units this year?
    • Political Ambassador
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    That's great .. well done
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by ombtom)
    Yep. Extra annoying since it was such a nice paper. Are you doing any other mechanics units this year?
    It was a great paper... up until that point :lol:

    Only M2, we're doing 3 Mech and 2 Stats modules.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    ...you're joking, right? I got an E when I took it and you're complaining about 9 marks? I hope no-one is reading this who really feels they did badly, not a mere 9 marks.
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by emiloujess)
    ...you're joking, right? I got an E when I took it and you're complaining about 9 marks? I hope no-one is reading this who really feels they did badly, not a mere 9 marks.
    as mentioned, I probably did get lower marks, I just haven't discussed those.

    But, I understand what you're saying, so, sorry
    • Thread Starter
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by hazzer1998)
    That's great .. well done
    Why thank you.........

    *GOES CRIES IN A CORNER*
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    What's your favourite Christmas sweets?
    Help with your A-levels

    All the essentials

    The adventure begins mug

    Student life: what to expect

    What it's really like going to uni

    Rosette

    Essay expert

    Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

    Uni match

    Uni match

    Our tool will help you find the perfect course for you

    Study planner

    Create a study plan

    Get your head around what you need to do and when with the study planner tool.

    Study planner

    Resources by subject

    Everything from mind maps to class notes.

    Hands typing

    Degrees without fees

    Discover more about degree-level apprenticeships.

    A student doing homework

    Study tips from A* students

    Students who got top grades in their A-levels share their secrets

    Study help links and info

    Can you help? Study help unanswered threadsRules and posting guidelines

    Sponsored content:

    HEAR

    HEAR

    Find out how a Higher Education Achievement Report can help you prove your achievements.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.