This discussion is closed.
Cellardore
Badges: 11
Rep:
?
#61
Report 15 years ago
#61
(Original post by trigger)
yeah thats ok i just have to work on a budjet the v05 was 2 for 1 i dont klike wax but hair spary is allways a good one
i find that pentene-smooth and sleek hairspray is the best one as it makes your hair soft, not sticky....
0
Trigger
Badges: 18
Rep:
?
#62
Report 15 years ago
#62
(Original post by Cellardore)
i find that pentene-smooth and sleek hairspray is the best one as it makes your hair soft, not sticky....
i like my hair mad and spikey so i use about a can a week very luxury item!
0
Shushi
Badges: 11
Rep:
?
#63
Report 15 years ago
#63
i love messy hairstyle on boys
0
Trigger
Badges: 18
Rep:
?
#64
Report 15 years ago
#64
(Original post by shushimeng)
i love messy hairstyle on boys
same v sexy!
0
Shushi
Badges: 11
Rep:
?
#65
Report 15 years ago
#65
(Original post by trigger)
same v sexy!
i call them hairymessyka
i got weird taste about boys, i like a skate bag on a boy, chains on baggy trousers, the uniques jewellery they wear, arrh my list goes on and on...
0
gzftan
Badges: 12
Rep:
?
#66
Report 15 years ago
#66
(Original post by trigger)
same v sexy!
Hmmmm......*thinks about changing hair style....*

Damn..i just got it cut!:p:p

G
0
Lithium
Badges: 13
Rep:
?
#67
Report Thread starter 15 years ago
#67
(Original post by Fluffy)
Sorry - it seemed such a silly thread that I wasn't sure if it was serious :rolleyes:
i AM SERIOUS! And another quetions does goin bald come from ur dad or ur moms dad? ive heard that it come from the moms dad!
0
Lithium
Badges: 13
Rep:
?
#68
Report Thread starter 15 years ago
#68
(Original post by trigger)
i like my hair mad and spikey so i use about a can a week very luxury item!

I have my hair spikey, it doesnt look good any way else!
0
Lithium
Badges: 13
Rep:
?
#69
Report Thread starter 15 years ago
#69
(Original post by Fluffy)
what are the ingredients?
How should i know, all i know is it has vitamine B2, its suppose to keep the hair from getting dried out !
0
Lithium
Badges: 13
Rep:
?
#70
Report Thread starter 15 years ago
#70
(Original post by me!)

LOL hahha *me! giggles*
Yes, they are real comedians "sorry for spelling"
0
Lithium
Badges: 13
Rep:
?
#71
Report Thread starter 15 years ago
#71
DOnt know if this is relavent, but, my mom told me that "HAD" Shampoo is bad for ur hai if u dont need it, its to harsh on it, it causes hair loss.

P.s. She is a Cosmotologist....
0
Trigger
Badges: 18
Rep:
?
#72
Report 15 years ago
#72
(Original post by KOH)
DOnt know if this is relavent, but, my mom told me that "HAD" Shampoo is bad for ur hai if u dont need it, its to harsh on it, it causes hair loss.

P.s. She is a Cosmotologist....
stop fretting bout your looks ur so vain!
0
PsychBrainiac
Badges: 0
#73
Report 15 years ago
#73
haha, yea, anywayz i use Shockwave - Shine, Wet Look Gel. Even tho one of my m8's likes my hair with nuthin done to it, str8 outta the shower etc. Went to thorpe park last week, got completely drenched on tidal wave, in the cabin part too, she said she liked how it looked then i was thinkin it looked terrible lol.

So i guess everyone has dif. perceptions on what hair style looks good, and of course on what person too.
0
gzftan
Badges: 12
Rep:
?
#74
Report 15 years ago
#74
(Original post by PsychBrainiac)
haha, yea, anywayz i use Shockwave - Shine, Wet Look Gel. Even tho one of my m8's likes my hair with nuthin done to it, str8 outta the shower etc. Went to thorpe park last week, got completely drenched on tidal wave, in the cabin part too, she said she liked how it looked then i was thinkin it looked terrible lol.

So i guess everyone has dif. perceptions on what hair style looks good, and of course on what person too.
Nothing to do with hair..but wanted your opinion...Thorpe Park...or Chessington???

Which is better??

G
0
Shushi
Badges: 11
Rep:
?
#75
Report 15 years ago
#75
(Original post by PsychBrainiac)
haha, yea, anywayz i use Shockwave - Shine, Wet Look Gel. Even tho one of my m8's likes my hair with nuthin done to it, str8 outta the shower etc. Went to thorpe park last week, got completely drenched on tidal wave, in the cabin part too, she said she liked how it looked then i was thinkin it looked terrible lol.

So i guess everyone has dif. perceptions on what hair style looks good, and of course on what person too.
:cool: she got taste
0
Shushi
Badges: 11
Rep:
?
#76
Report 15 years ago
#76
(Original post by gzftan)
Nothing to do with hair..but wanted your opinion...Thorpe Park...or Chessington???

Which is better??

G
thorpe park is better
0
Trigger
Badges: 18
Rep:
?
#77
Report 15 years ago
#77
(Original post by shushimeng)
thorpe park is better
chesington is evil
0
Shushi
Badges: 11
Rep:
?
#78
Report 15 years ago
#78
(Original post by trigger)
chesington is evil
LOL thinking same
0
gzftan
Badges: 12
Rep:
?
#79
Report 15 years ago
#79
(Original post by shushimeng)
thorpe park is better
That's what i thought...that's why i'm gonna go next week.

Just wanted to make sure it was actually better than Chessington.cheers

G
0
Trigger
Badges: 18
Rep:
?
#80
Report 15 years ago
#80
(Original post by shushimeng)
LOL thinking same
there so called zoo is evil
0
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Have you made your firm and insurance uni choices yet?

Yes (99)
53.8%
Yes, but I want to swap them (14)
7.61%
No, but I know who I want to choose (18)
9.78%
No, I still don't know who I want to choose (46)
25%
I have decided I don't want to go to uni anymore and will not be choosing (7)
3.8%

Watched Threads

View All