Accused of being a "Boss Ass *****" AMA

Watch
Mrs.Grey
Badges: 20
Rep:
?
#1
Report Thread starter 5 years ago
#1
AMA
0
reply
eden3
Badges: 19
Rep:
?
#2
Report 5 years ago
#2
Who accused you of being that? O_O
0
reply
ZAYN.
Badges: 2
Rep:
?
#3
Report 5 years ago
#3
(Original post by Mrs.Grey)
AMA
what was the reason behind the accusation?
0
reply
Mrs.Grey
Badges: 20
Rep:
?
#4
Report Thread starter 5 years ago
#4
(Original post by eden3)
Who accused you of being that? O_O
An ex-bestfriend
Spoiler:
Show
But she isn't an ex mate bc of that lmao
0
reply
bulgylau
Badges: 21
#5
Report 5 years ago
#5
Are you happy with this comment?
0
reply
Mrs.Grey
Badges: 20
Rep:
?
#6
Report Thread starter 5 years ago
#6
(Original post by ZAYN.)
what was the reason behind the accusation?
Because I didn't really give a **** about anything tbh (said I was sassy and rude) and while other girls were trying to get with guys, I was focusing on myself :hoppy:
0
reply
OGGUS
Badges: 21
Rep:
?
#7
Report 5 years ago
#7
(Original post by Mrs.Grey)
AMA
Do you like being independent?
What's your Myers Briggs type?
Do you like *****ing around?
0
reply
OGGUS
Badges: 21
Rep:
?
#8
Report 5 years ago
#8
(Original post by Mrs.Grey)
Because I didn't really give a **** about anything tbh (said I was sassy and rude) and while other girls were trying to get with guys, I was focusing on myself :hoppy:
so you basically have a life and their just slutty hoes who wanna give head
0
reply
ZAYN.
Badges: 2
Rep:
?
#9
Report 5 years ago
#9
(Original post by Mrs.Grey)
Because I didn't really give a **** about anything tbh (said I was sassy and rude) and while other girls were trying to get with guys, I was focusing on myself :hoppy:
That's a pretty terrible reason! Good for you, you do you!:hoppy:
0
reply
Andy98
  • Study Helper
Badges: 20
Rep:
?
#10
Report 5 years ago
#10
What's your number?

Spoiler:
Show
These are so cliche I had to spice it up
Spoiler:
Show
Got your attention though
Spoiler:
Show
Admit it, you're hooked
Spoiler:
Show
Real question
Spoiler:
Show
Urrrmmmm
Spoiler:
Show
Where you from?
0
reply
Mrs.Grey
Badges: 20
Rep:
?
#11
Report Thread starter 5 years ago
#11
(Original post by Andy98)
What's your number?
I don't give my number out to anyone tbh
Spoiler:
Show
I'm originally from Pakistan

ALSO HOW DO YOU DO THE MULTIPLE SPOILER THINGS?
0
reply
Andy98
  • Study Helper
Badges: 20
Rep:
?
#12
Report 5 years ago
#12
(Original post by Mrs.Grey)
I don't give my number out to anyone tbh
Spoiler:
Show
I'm originally from Pakistan

ALSO HOW DO YOU DO THE MULTIPLE SPOILER THINGS?
There's an exception to every rule

Spoiler:
Show
You see, I'm from the dark ages of TSR when we had to type spoilers ourselves :eek:

Anyways - to open a spoiler you just bang the word "spoiler" in a set of these []
To close it - it's "spoiler" after the slash in [/]
0
reply
Mrs.Grey
Badges: 20
Rep:
?
#13
Report Thread starter 5 years ago
#13
(Original post by OGGUS)
Do you like being independent?
What's your Myers Briggs type?
Do you like *****ing around?
Yes, I do.
ENFP Hby?
Wdym by that? That I like talking crap? No, I don't because it's for the weak aka people who have nothing better to do with their time
0
reply
Arima
Badges: 16
Rep:
?
#14
Report 5 years ago
#14
I thought that was a compliment lmao!!! though adding 'y' to bossy would make it an insult imo. https://www.youtube.com/watch?v=CUTXjUlZ32M (warning: explicit)
0
reply
Mrs.Grey
Badges: 20
Rep:
?
#15
Report Thread starter 5 years ago
#15
(Original post by Andy98)
There's an exception to every rule
Spoiler:
Show
You see, I'm from the dark ages of TSR when we had to type spoilers ourselves :eek:

Anyways - to open a spoiler you just bang the word "spoiler" in a set of these []
To close it - it's "spoiler" after the slash in [/]
But I'm sure you won't be that exception
Spoiler:
Show
I CAN'T DO IT :cry2: HELP ME PLEASE
0
reply
Mrs.Grey
Badges: 20
Rep:
?
#16
Report Thread starter 5 years ago
#16
(Original post by Arima)
I thought that was a compliment lmao!!! though adding 'y' to bossy would make it an insult imo. https://www.youtube.com/watch?v=CUTXjUlZ32M (warning: explicit)
I've been called "Bossy" a lot of times :laugh:
0
reply
Andy98
  • Study Helper
Badges: 20
Rep:
?
#17
Report 5 years ago
#17
(Original post by Mrs.Grey)
But I'm sure you won't be that exception
Spoiler:
Show
I CAN'T DO IT :cry2: HELP ME PLEASE
Was worth a shot :rolleyes:

[ spoiler]Like this [ spoiler] but without any spaces in the tags [/ spoiler][/ spoiler]
1
reply
Andy98
  • Study Helper
Badges: 20
Rep:
?
#18
Report 5 years ago
#18
(Original post by Mrs.Grey)
ENFP Hby?
I'm INTP :sexface:
0
reply
Mrs.Grey
Badges: 20
Rep:
?
#19
Report Thread starter 5 years ago
#19
(Original post by Andy98)
Was worth a shot :rolleyes:

[ spoiler]Like this [ spoiler] but without any spaces in the tags [/ spoiler][/ spoiler]
Good on you for trying

[spoiler] [spoiler] Is it working? [spoiler] If it is yay
Spoiler:
Show
if it isn't
Spoiler:
Show
then you know
0
reply
Andy98
  • Study Helper
Badges: 20
Rep:
?
#20
Report 5 years ago
#20
(Original post by Mrs.Grey)
Good on you for trying

[spoiler] [spoiler] Is it working? [spoiler] If it is yay
Sort of, you needed to close a few more
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Should the school day be extended to help students catch up?

Yes (37)
30.08%
No (86)
69.92%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed