Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

4
    ReputationRep:
    i have to include :

A description of a recent holiday including
    where i went
    with whom
    how i travelled and what i think of this type of transport
    my accommodation
    what i did and what the weather was like

describe the best day and why i liked it

my plans for my holiday net year

what i would do with the if i won

i wrote one up but i know its not up for A* standard can you please check it and tell me what grade it would be also please tell me how to get it up to an A*

d'habitude pendant les grandes vacances je pars en france avec ma famille en va souvent s hossengor au bord de l'ocean atlantique j'dore etre a l'etranger parce que je suis attire par les pays exotiques. selon moi les grandes vacances c'est le meilleux moment de l'annee parce quld n'y a pas de college . le que j'aime le plus c'est garcons francais. quand jetais plus jeune on allait a la plage beacoup et les vagues y sont super pour. faire du surf

en juin je suuis allee en floride avec ma famille on y a passe une quizaine et on a voyage en avoin ce n'est pas agreable parce car jai toujour mal a tete et la nourritune esr degoutnt. le vol a dune 9 heures et c'etatit tres stressant en voyageunt. je ecoute mon ipod et jai regarde de la fereive pour passer de temps

nous sommes restes dans un grande hotel de quatre ebiles qui se trouvait au antre d'orlando il yavait me grande piscine que. je pouvais voir de ma chamore. le quatier etait tres anime avec beaucoup de choses a faire selon moi orlando a tous pour des vacances excellent

on y est alle aussi pour rendre visitie a mes cousins qu'y habitent depuis huit ans. ma mere adore y aller car elle aime faire les magasins elle m'a achete un sac gucci. mon pere n'aime pas trop floride en raison de climat il plevait beacoup des tourites (il yen a trop) . heureusement mes cousins habitent dans la banlieve dans un quartie resental ou il y a plein diespaces verts et d'installations sportives.

il faisant tres chaud et j'ai visite bus les parc d'attraction . o ne peut pas aller en floride sans voir mickey mouse. en plus j'ai passe tousles apres midis a jouer au colley et football ou a faire du skate dans le parc avec mouse des potes de mon age habitent dans la meme rue que mon cousin . c'etait un peut barbant

le soir avant de dormir on a mange dans un restaurant . cependant la nourriture etait affreuse. je n'aime pas du tout les cuisine usa. grasse huilee et pas du tout gaine

selon moi la meilleure journee etait quand on a fait une promera de le bateau avait un design contemporain avec climatisation et nous avoins fait une crasiere du deus heures , puis apres avoir fait une barbeque on a chante du karoke dans un bar. cetaint vraiment amusant

l'annee prochaine je vais aller en italie ave mes parents nous allons visiter rone et j'espere qu'il fera du soleil si je gagnais € 5000 je ferais un tour de monde avec mes amis . c'est mon reve de faire un safari en afrique

please check this and help me~

• See more of what you like on The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

• Poll
    What's your favourite Christmas sweets?
    Useful resources

Study tools

Rosette

Essay expert

Learn to write like a pro with our ultimate essay guide.

Thinking about uni already?

Thinking about uni already?

See where you can apply with our uni match tool

Student chat

Ask a question

Chat to other GCSE students and get your study questions answered.

Creating

Make study resources

Create all the resources you need to get the grades.

Planner

Create your own Study Plan

Organise all your homework and exams so you never miss another deadline.

Resources by subject

From flashcards to mind maps; there's everything you need for all of your GCSE subjects.

Papers

Find past papers

100s of GCSE past papers for all your subjects at your fingertips.

Help out other students

Can you help? Study help unanswered threads

Groups associated with this forum:

View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

• The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.