Last Person To Post Here Wins (Part 26) Watch

This discussion is part of a series.
view previous
Matrix123
Badges: 18
Rep:
?
#581
Report 2 years ago
#581
(Original post by mediaya)
Wooooohooooooooo :banana:....

Congrats matty :thumbsup:

Cabbbbbbaaaagggggeeee didnt get it :eviltongue:

:banana:

Posted from TSR Mobile
Haha thanks!

Indeed

Posted from TSR Mobile
0
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#582
Report 2 years ago
#582
(Original post by PrincessBO$$)
Y'know what i mean
Yes, of course, but is it my f***ing job to infer sh*t out of your sh*ttily written, grammatically incorrect messages?!!
Spoiler:
Show
I'm only joking I knew what you meant, sister
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#583
Report 2 years ago
#583
(Original post by hamza772000)
Yes, of course, but is it my f***ing job to infer sh*t out of your sh*ttily written, grammatically incorrect messages?!!
Spoiler:
Show
I'm only joking I knew what you meant, sister
0
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#584
Report 2 years ago
#584
sgf
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#585
Report 2 years ago
#585
(Original post by PrincessBO$$)
Sorry The cat in the hat came back with a bat to give you a pat in the back, in a giant sack.
Matrix123
Badges: 18
Rep:
?
#586
Report 2 years ago
#586
This is a post.

Posted from TSR Mobile
0
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#587
Report 2 years ago
#587
(Original post by Matrix123)
This is a post.

Posted from TSR Mobile
You don't say, Matrix
Matrix123
Badges: 18
Rep:
?
#588
Report 2 years ago
#588
(Original post by hamza772000)
You don't say, Matrix
I did say so

Posted from TSR Mobile
0
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#589
Report 2 years ago
#589
(Original post by hamza772000)
Sorry The cat in the hat came back with a bat to give you a pat in the back, in a giant sack.
I'm not sad and err thanks
So you're gonna marry a cat lady
0
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#590
Report 2 years ago
#590
ad
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#591
Report 2 years ago
#591
Hi am back!



Nah jk, half back lols

Posted from TSR Mobile
0
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#592
Report 2 years ago
#592
(Original post by PrincessBO$$)
I'm not sad and err thanks
So you're gonna marry a cat lady
She looks nice...... I am on about the cat btw

Posted from TSR Mobile
0
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#593
Report 2 years ago
#593
(Original post by mediaya)
Hi am back!



Nah jk, half back lols

Posted from TSR Mobile
0
Matrix123
Badges: 18
Rep:
?
#594
Report 2 years ago
#594
This is another post.

Posted from TSR Mobile
0
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#595
Report 2 years ago
#595
(Original post by PrincessBO$$)
Can see what is says lol, whay does it say?

Posted from TSR Mobile
0
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#596
Report 2 years ago
#596
(Original post by Matrix123)
I did say so

Posted from TSR Mobile
Never said you didn't

(Original post by PrincessBO$$)
I'm not sad and err thanks
So you're gonna marry a cat lady
NO! I hate cats! I'd rather just lay flat and get my ass beat with a baseball bat, and have my tounge stuck in a mouse trap, while sippin on a cappucino frap.
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#597
Report 2 years ago
#597
(Original post by Matrix123)
This is another post.

Posted from TSR Mobile
Oh i didnt kno, thx :h:

Posted from TSR Mobile
0
PrincessBO$$
Badges: 19
Rep:
?
#598
Report 2 years ago
#598

:clap2:
*Note hamza this isnt appropriate for your eyes
0
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#599
Report 2 years ago
#599
Oh haha

Posted from TSR Mobile
0
Matrix123
Badges: 18
Rep:
?
#600
Report 2 years ago
#600
This is yet another post.

Posted from TSR Mobile
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Where do you need more help?

Which Uni should I go to? (134)
18.23%
How successful will I become if I take my planned subjects? (73)
9.93%
How happy will I be if I take this career? (127)
17.28%
How do I achieve my dream Uni placement? (105)
14.29%
What should I study to achieve my dream career? (72)
9.8%
How can I be the best version of myself? (224)
30.48%

Watched Threads

View All