Last Person To Post Here Wins (Part 26) Watch

This discussion is part of a series.
view previous
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#7981
Report 2 years ago
#7981
(Original post by mediaya)
Yes i am :hmpf:
I dont care u said it anyway

Posted from TSR Mobile
:cry:
Tasnia'x
Badges: 13
Rep:
?
#7982
Report 2 years ago
#7982
(Original post by CheeseIsVeg)
cheesian ofc :mmm:
Spoiler:
Show
fanks
OMG! :facepalm:
I smell Cheese Banter
Spoiler:
Show
No worries.
0
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#7983
Report 2 years ago
#7983
(Original post by CheeseIsVeg)
x
Hey, cheese!
SoggyCabbages
Badges: 17
Rep:
?
#7984
Report 2 years ago
#7984
0
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#7985
Report 2 years ago
#7985
(Original post by Tasnia'x)
Your use of emoji's worries me sometimes.

Apology accepted.
Haha, lol, don't take 'em seriously

Thanks

(Original post by mediaya)
Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeé
Spoiler:
Show
key
è=delayed:mmm:
Posted from TSR Mobile
:teehee:
Spoiler:
Show
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#7986
Report 2 years ago
#7986
(Original post by Tasnia'x)
Haha. Yay!
So you're back?
Spoiler:
Show
I've always procrastinate on Tsr ever since I started my exams :lol:
U happy coz i am delaying my work ?
I never went.... So no LOL
Spoiler:
Show
hahah, damn TSR!


Posted from TSR Mobile
0
SoggyCabbages
Badges: 17
Rep:
?
#7987
Report 2 years ago
#7987
0
SoggyCabbages
Badges: 17
Rep:
?
#7988
Report 2 years ago
#7988
0
SoggyCabbages
Badges: 17
Rep:
?
#7989
Report 2 years ago
#7989
0
CheeseIsVeg
  • TSR Support Team
Badges: 22
Rep:
?
#7990
Report 2 years ago
#7990
(Original post by hamza772000)
Hey, cheese!
HEY!

(Original post by Tasnia'x)
OMG! :facepalm:
I smell Cheese Banter
Spoiler:
Show
No worries.
XD you saw it coming lets be honest
0
SoggyCabbages
Badges: 17
Rep:
?
#7991
Report 2 years ago
#7991
0
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#7992
Report 2 years ago
#7992
(Original post by hamza772000)
:cry:
:console: :lovehug: :hugs: :jumphug:
Spoiler:
Show
:cry2:
Spoiler:
Show
i was jk, n i know u were too


Posted from TSR Mobile
0
Tasnia'x
Badges: 13
Rep:
?
#7993
Report 2 years ago
#7993
(Original post by hamza772000)
Haha, lol, don't take 'em seriously

Thanks

:teehee:
Spoiler:
Show

Haha. OFC!!
Spoiler:
Show
Jokes

(Original post by mediaya)
U happy coz i am delaying my work ?
I never went.... So no LOL
Spoiler:
Show
hahah, damn TSR!

Posted from TSR Mobile
I'm sorry
I don't want to be in your way.
You get to work... Sorry for disturbing you
Spoiler:
Show
YAAAAAAS!! IKR
0
username1942323
Badges: 20
Rep:
?
#7994
Report 2 years ago
#7994
Yh am acc goin now guys, tty in a bit

Posted from TSR Mobile
0
username2437011
Badges: 13
Rep:
?
#7995
Report 2 years ago
#7995
hfxg
Tasnia'x
Badges: 13
Rep:
?
#7996
Report 2 years ago
#7996
(Original post by CheeseIsVeg)



XD you saw it coming lets be honest
Of course I saw that coming
Spoiler:
Show
Not (jokes)
0
AngryJellyfish
  • Section Leader
Badges: 18
Rep:
?
#7997
Report 2 years ago
#7997
0
Tasnia'x
Badges: 13
Rep:
?
#7998
Report 2 years ago
#7998
(Original post by mediaya)
Yh am acc goin now guys, tty in a bit

Posted from TSR Mobile
Byeee. And Nightieee
0
SoggyCabbages
Badges: 17
Rep:
?
#7999
Report 2 years ago
#7999
0
AngryJellyfish
  • Section Leader
Badges: 18
Rep:
?
#8000
Report 2 years ago
#8000
0
X
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Is the plastic tax enough to protect the environment?

Yes (13)
5.6%
No (219)
94.4%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed