Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

0
    ReputationRep:
    Hi everyone,I study second language acquisition at Utrecht University and I'm looking for someone who is learning Dutch at B1/B2 level. If you can understand what I've written in Dutch below and if you meet the requirements then you are the one I am looking for! Please send me a message if you would like to participate or if you have any questions

Hallo allemaal, Ik studeer tweede-taalontwikkeling aan de Universiteit Utrecht. Voor mijn studie ben ik op zoek naar iemand die een stukje tekst wil schrijven dat ik kan corrigeren. Je moedertaal is Engels of Duits en je woont nu (tijdelijk) in Nederland of je hebt in Nederland gewoond. Je spreekt Nederlands op B1/B2 niveau. Het maakt niet uit hoe lang je hier al woont en of je lessen te volgt of niet. Het is de bedoeling dat je een tekst (ongeveer 500 woorden) schrijft over een onderwerp naar keuze. Deze tekst ga ik dan analyseren en verbeteren. De analyse zal ik gebruiken voor mijn studie en ik ga natuurlijk ook aan jou uitleggen welke fouten je hebt gemaakt en waarom we dat in het Nederlands anders zeggen. Zo kunnen we hier allebei iets van leren! Als je dan later nog meer vragen hebt over Nederlands kan je me altijd benaderen. Stuur me even een berichtje als je geïnteresseerd bent of vragen hebt Groetjes, Myrthe

7
    ReputationRep:
    Dit is wel zo veel beter dan mijn Duits schrijfvaardigheid lmao. Dik onder de indruk.

Reply
Submit reply
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: December 25, 2016
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.