Does your mum tell you you're good looking? Watch

Poll: Does your mum compliment your looks?
yes (and shes the only one) (21)
52.5%
no (19)
47.5%
ihatePE
  • Political Ambassador
Badges: 20
Rep:
?
#1
Report Thread starter 2 years ago
#1
thanks mum, youre the best.
0
reply
UWS
  • Answer Heroes
Badges: 21
Rep:
?
#2
Report 2 years ago
#2
If i was actually as handsome as my mum says I am, I would be surrounded by girls. But alas I am single, thanks mum.
4
reply
A321
Badges: 20
Rep:
?
#3
Report 2 years ago
#3
Ofcourse my mum isn't biased at all lol.

Posted from TSR Mobile
2
reply
Defraction
  • Political Ambassador
Badges: 13
Rep:
?
#4
Report 2 years ago
#4
it depends on how my mum is feeling

if I pissed her off, she calls me ugly
if she's alright with me, she calls me gorgeous
2
reply
Rhythmical
  • Political Ambassador
Badges: 21
Rep:
?
#5
Report 2 years ago
#5
My dad calls me beautiful but my mum says if I wash my face and put lotion on then I look 'ok'
1
reply
username2705335
Badges: 3
Rep:
?
#6
Report 2 years ago
#6
Spoiler:
Show
My dad calls me ugly I call him ugly back :rofl:
0
reply
username2387497
Badges: 20
Rep:
?
#7
Report 2 years ago
#7
Yup, everyone else calls me ugly
0
reply
zainyyyyy
Badges: 14
Rep:
?
#8
Report 2 years ago
#8
you probably are though, you fool people intentionally by having another girl as your picture

didnt mean it to sound rude
(Original post by saraxh)
Spoiler:
Show
My dad calls me ugly I call him ugly back :rofl:
9
reply
username2752874
Badges: 22
Rep:
?
#9
Report 2 years ago
#9
(Original post by ihatePE)
thanks mum, youre the best.
Well, that's how the expression "a face only a mother could love" forms from.
0
reply
ihatePE
  • Political Ambassador
Badges: 20
Rep:
?
#10
Report Thread starter 2 years ago
#10
when other people compliment me
Name:  Screen Shot 2016-10-01 at 21.19.12.png
Views: 129
Size:  123.5 KB
1
reply
581371
Badges: 17
Rep:
?
#11
Report 2 years ago
#11
Mum and Grandma

they are my mvps
4
reply
fatima1998
Badges: 15
Rep:
?
#12
Report 2 years ago
#12
nah, my mum tells me to not even come in front of her :holmes:
0
reply
username2705335
Badges: 3
Rep:
?
#13
Report 2 years ago
#13
(Original post by zainyyyyy)
you probably are though, you fool people intentionally by having another girl as your picture

didnt mean it to sound rude
Its called a joke.
The hypocrisy is real. Lmfao

You know what I hate? When people say no offence then offend you.
4
reply
Rum Ham
Badges: 20
Rep:
?
#14
Report 2 years ago
#14
Yes

My gran on the other hand... :laugh: she's one of those people that expects you to look your best 100% of time and isn't afraid to tell you when you don't make the cut:erm:

Posted from TSR Mobile
1
reply
KarlMaxmer12
Badges: 0
Rep:
?
#15
Report 2 years ago
#15
I suppose it's a bit embarrasin and don't get me wrong this post made smile but...I reckon I can keep my head up everyday just cos...me mum always told me when I was little that Prince Harry's got nothin on me so...yea. Heh. Cheers mum!
1
reply
FakeNewsEditor
Badges: 17
Rep:
?
#16
Report 2 years ago
#16
Nope. She's not into complimenting me and I'm not interested in getting compliments like that from her.
0
reply
I Hope You Die
Badges: 0
Rep:
?
#17
Report 2 years ago
#17
(Original post by saraxh)
Its called a joke.
The hypocrisy is real. Lmfao

You know what I hate? When people say no offence then offend you.
They are speaking the truth though. You put that girl because she is supposed to be pretty. If you were pretty u would've put yours up.
1
reply
TeenRose29
Badges: 17
Rep:
?
#18
Report 2 years ago
#18
Nope, she's not into that stuff, neither is my dad. Other people have though.
0
reply
KnowledgeIsBest
Badges: 2
Rep:
?
#19
Report 2 years ago
#19
(Original post by UWS)
If i was actually as handsome as my mum says I am, I would be surrounded by girls. But alas I am single, thanks mum.
same
0
reply
username2705335
Badges: 3
Rep:
?
#20
Report 2 years ago
#20
(Original post by I Hope You Die)
They are speaking the truth though. You put that girl because she is supposed to be pretty. If you were pretty u would've put yours up.
If you were pretty you would've put yours up.

No thanks I don't want my future boss to see me on TSR.
0
reply
X

Quick Reply

Attached files
Write a reply...
Reply
new posts
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

Brexit: Given the chance now, would you vote leave or remain?

Remain (1116)
78.93%
Leave (298)
21.07%

Watched Threads

View All
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise