How come there are no clown sightings in western/central london?

Announcements
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    :mad::mad::mad::mad: why is london so boring?
    Offline

    3
    ReputationRep:
    he just got kicked out of number 10, sorry.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Because I've not made it to London yet :jester:<<<<scared yet? lol
    Offline

    3
    ReputationRep:
    I swear I saw one earlier...

    Spoiler:
    Show
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Because they'd most likely get beaten up(Twitter).
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Quamquam123)
    I swear I saw one earlier...
    Spoiler:
    Show
    (Original post by Bill_Gates)
    he just got kicked out of number 10, sorry.
    yh yh i get it politicians are clowns
    so funny
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by 0to100)
    Because I've not made it to London yet :jester:<<<<scared yet? lol
    i want to be pranked by a clown :cry2:
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saraxh)
    Because they'd most likely get beaten up(Twitter).
    not every londoner are angry roadmen
    Londoners can take jokes y'know?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    :gasp: I'm surprised! :lol:



    Offline

    3
    ReputationRep:
    Omggg be glad lmao coz where i live, there are apparently some there i dont even wanna go out
    I was so scared i couldnt walk from the bus stop to my house lol i thought there would be one behind me or something :facepalm:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    not every londoner are angry roadmen
    Londoners can take jokes y'know?
    I'm from London too. Have you seen the tweets about clowns in London? :rofl:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    :mad::mad::mad::mad: why is london so boring?
    Some came to Brunel University. Don't worry they're making their way there.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    some road man is going to shank them
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by PrincessBO$$)
    :mad::mad::mad::mad: why is london so boring?
    Probably because there are so many armed police in central London that going around dressed as a clown waving a knife is quite likely to get you shot or accused of being a terrorist or something.
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by saraxh)
    I'm from London too. Have you seen the tweets about clowns in London? :rofl:
    yep i have :rofl:

    (Original post by Oxidation)
    Some came to Brunel University. Don't worry they're making their way there.
    i hope so

    (Original post by mediaya)
    Omggg be glad lmao coz where i live, there are apparently some there i dont even wanna go out
    I was so scared i couldnt walk from the bus stop to my house lol i thought there would be one behind me or something :facepalm:

    Posted from TSR Mobile
    Looool london is boring their scared of londoners imo
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Ambitious1999)
    Probably because there are so many armed police in central London that going around dressed as a clown waving a knife is quite likely to get you shot or accused of being a terrorist or something.
    when i mean central i dont mean buckingham place y'know
    I doubt there are many armed police in oxford street,camden,westfield,piccadli ly, leicester square etc.
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by ihatePE)
    some road man is going to shank them
    Some roadmen are chilled y'know
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Someone in Ilford got arrested for stabbing one...Didn't kill him luckily...

    Three or Four previous sixth former's came in our school came wearing the mask, and jumped on Teachers in their lessons :rofl:
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Boss_Rhythm)
    Someone in Ilford got arrested for stabbing one...Didn't kill him luckily...

    Three or Four previous sixth former's came in our school came wearing the mask, and jumped on Teachers in their lessons :rofl:
    :cry2: :cry2:


    :cry2:
 
 
 
Write a reply… Reply
Submit reply

Register

Thanks for posting! You just need to create an account in order to submit the post
  1. this can't be left blank
    that username has been taken, please choose another Forgotten your password?
  2. this can't be left blank
    this email is already registered. Forgotten your password?
  3. this can't be left blank

    6 characters or longer with both numbers and letters is safer

  4. this can't be left empty
    your full birthday is required
  1. Oops, you need to agree to our Ts&Cs to register
  2. Slide to join now Processing…

Updated: October 13, 2016
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Poll
What are you?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Quick reply
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.