Turn on thread page Beta

What 'style' would you say you dress in? watch

    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Just curious to see what people will say.

    I would say my style is alternative/casual, sometimes sporty cause I wear trainers sometimes.
    ---

    What's your style?
    Offline

    20
    ReputationRep:
    I guess I'm a bit of a hypebeast... http://www.urbandictionary.com/defin...term=hypebeast

    I usually buy designer brands for everything, like Supreme, The North Face, and Lacoste.
    I typically wear a hoodie or a jumper (a polo in the rare occasion its warm), slim fit Levi jeans (blue or black), and black sneakers (NMDs or something).
    Offline

    9
    ReputationRep:
    All black lol
    Offline

    18
    ReputationRep:
    The style when you're handsome but on a budget lol

    "affordably good-looking?" lol
    Offline

    0
    ReputationRep:
    all black unbranded except converse or vans
    • Thread Starter
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by DarkEnergy)
    I guess I'm a bit of a hypebeast... http://www.urbandictionary.com/defin...term=hypebeast

    I usually buy designer brands for everything, like Supreme, The North Face, and Lacoste.
    I typically wear a hoodie or a jumper (a polo in the rare occasion its warm), slim fit Levi jeans (blue or black), and black sneakers (NMDs or something).
    Sounds stylish. You wouldn't consider yourself 'swag' though, right? I like stylish people, but not swag people. > But who am I to judge heh.

    (Original post by Hayytch)
    All black lol
    Fair enough. Any particular reason maybe you're a closet goth or is black just your thing? It is slimming :0


    (Original post by 0to100)
    The style when you're handsome but on a budget lol

    "affordably good-looking?" lol
    Yeah I totally get you. That's smart and a good way to go haha.
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Middleaged mother lol
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by DarkEnergy)
    I guess I'm a bit of a hypebeast... http://www.urbandictionary.com/defin...term=hypebeast

    I usually buy designer brands for everything, like Supreme, The North Face, and Lacoste.
    I typically wear a hoodie or a jumper (a polo in the rare occasion its warm), slim fit Levi jeans (blue or black), and black sneakers (NMDs or something).
    outfit goals
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by newttella)
    Sounds stylish. You wouldn't consider yourself 'swag' though, right? I like stylish people, but not swag people. > But who am I to judge heh.
    Ha, cheers. Definitely not swag.
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by newttella)
    Sounds stylish. You wouldn't consider yourself 'swag' though, right? I like stylish people, but not swag people. > But who am I to judge heh.



    Fair enough. Any particular reason maybe you're a closet goth or is black just your thing? It is slimming :0




    Yeah I totally get you. That's smart and a good way to go haha.
    To be fair, I'm not in anyway a goth, I just like black, lets call it low maintenance haha
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Smart/casual. I wear brogues as every day wear

    Also tbh, I spend maybe £20 on a single clothes items, whilst others might spend like £80 on something that looks like it cost £5... Apparently spending £20 on a clothes item is also expensive too.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by The_Internet)
    Smart/casual. I wear brogues as every day wear

    Also tbh, I spend maybe £20 on a single clothes items, whilst others might spend like £80 on something that looks like it cost £5... Apparently spending £20 on a clothes item is also expensive too.
    Fu©k that. Your poor feets :cry2:
    Offline

    15
    ReputationRep:
    smart casual with a little chic thrown in

    although sometimes i go for the mumsy look (even though I'm not a mum)... basically dressing for comfort.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Vintage femme, alternative grungey or Copenhagen.
    Offline

    17
    ReputationRep:
    My Latina friend said I dress like "a Latina hoe" but my other friends said I dress conservatively so idk :lol:
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Eternalflames)
    My Latina friend said I dress like "a Latina hoe" but my other friends said I dress conservatively so idk :lol:
    A hoe? 🤔😱
    Offline

    1
    ReputationRep:
    I usually wear:
    XXL hoodies
    blu/black jeans
    vans or converse

    Very basic for a girl.
    Posted from TSR Mobile
    Offline

    1
    ReputationRep:
    i'd say basic
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by cbreef)
    Fu©k that. Your poor feets :cry2:
    I have gel insoles inside too. They're fairly comfortable : Tbh this is just "my style" I like wearing clothes like this. I did used to wear trainers once upon a time.

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Alternative/failed rockstar/80s reject
 
 
 
The home of Results and Clearing

1,949

people online now

1,567,000

students helped last year
Poll
Will you be tempted to trade up and get out of your firm offer on results day?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.