Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
x Turn on thread page Beta

Making a CD watch

Announcements
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    Ive made a CD for my gf, and I want to make the sleeve of the CD on the computer, but can't find a program or website which can help me, anyone know of any?
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Mad Caddie)
    Ive made a CD for my gf, and I want to make the sleeve of the CD on the computer, but can't find a program or website which can help me, anyone know of any?
    I think publisher has it......
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by Mad Caddie)
    Ive made a CD for my gf, and I want to make the sleeve of the CD on the computer, but can't find a program or website which can help me, anyone know of any?
    or you could try this
    http://www.download.com/Focus-CD-Cov...-10297564.html

    btw: its a lovely idea- u r a nice bf!

    or this
    http://www.download.com/AudioLabel-C...ml?tag=lst-0-4

    or this
    http://www.download.com/Acoustica-CD...ml?tag=lst-0-2
    Offline

    1
    ReputationRep:
    you can make your own template using MS Word. Use page setup to define the size of the paper your printing it out on.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    As somebody said, publisher has it.
    Also you can buy CD labels to make your own cover for the actual CD.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    If you used Feurio (which is regarded as the best music CD software) or Nero (which is regarded as the best general CD software) then they would have made your CD covers automatically.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Mad Caddie)
    Ive made a CD for my gf, and I want to make the sleeve of the CD on the computer, but can't find a program or website which can help me, anyone know of any?
    hehe, what songs have you picked?
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Whats_The_411?)
    hehe, what songs have you picked?
    Who said it was an Audio CD?

    This should be in the computing section
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by NDGAARONDI)
    Who said it was an Audio CD?

    This should be in the computing section
    There is always one
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by NDGAARONDI)
    Who said it was an Audio CD?

    This should be in the computing section
    Its an audio CD.

    Yes, it should be in there, and I did think about that. But the thing is, no-one visits that section, or only a few people do, so I thought it would get more attention in here, and thus more information for me.
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by ruthiepoothie)
    or you could try this
    http://www.download.com/Focus-CD-Cov...-10297564.html

    btw: its a lovely idea- u r a nice bf!

    or this
    http://www.download.com/AudioLabel-C...ml?tag=lst-0-4

    or this
    http://www.download.com/Acoustica-CD...ml?tag=lst-0-2
    Cheers for these, Ill check them all out.

    Thanks.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    It ain't a CD consisting of love songs is it?
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Whats_The_411?)
    hehe, what songs have you picked?
    1- Suga Suga - Baby Beesh feat. Frankie J
    2- Piroquet - 3 Colours Red
    3- Area Codes - Ludacris
    4- Crazy Love - MJ Cole
    5- Wanna Get To Know You - Joe feat. G - Unit
    6- Girl All The Bad Guys Want - Bowling For Soup
    7- Ride With Me - Nelly
    8- Fit But You Know It (Remix) - Lady Soveriegn, Kano, The Streets, DonaeO
    9- Get No Better - Cassidy
    10- Falling For You - Busted
    11- Fire - Joe Buddens
    12- Boys of Summer - The Ataris
    13- The Way You Make Me Feel - MJ
    14- You Make Me Wanna - Blue
    15- Just a Rascal - Dizzee Rascal
    16- It Can't Be Right - 2 Play
    17- Obviously - McFly
    18- Rest of My Life - Unwritten LAw
    19- Tipsy - J-kwon
    20- Saturday Night At The Movies - The Drifters
    21- What a Wonderful World - Louis Armstrong

    BTW: Just so you know, some of the songs on the CD are for pure cheese value.
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Whats_The_411?)
    It ain't a CD consisting of love songs is it?
    No, well kinda, its songs I like, songs she likes, and song which are just the ultimate cheesiest songs, so they have to be there.
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Mad Caddie)


    BTW: Just so you know, some of the songs on the CD are for pure cheese value.
    I should think so
    • Thread Starter
    Offline

    1
    ReputationRep:
    (Original post by Whats_The_411?)
    I should think so
    LOL, do you think its a good compilation?
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by Mad Caddie)
    Its an audio CD.

    Yes, it should be in there, and I did think about that. But the thing is, no-one visits that section, or only a few people do, so I thought it would get more attention in here, and thus more information for me.
    Yes that's a problem with the forum. I remember someone asking for chemistry help in the academic section and didn't get an answer so they used this section and managed to get help that way. You might get more technical information in that section but as you say, you may have to wait longer for it!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by Mad Caddie)
    LOL, do you think its a good compilation?
    Well to be honest, it ain't all my type of music. But if it what you both like then thats what counts. I'm sure she will love it :cool:
 
 
 
Poll
Do you agree with the proposed ban on plastic straws and cotton buds?
Useful resources

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.