This discussion is closed.
Swim By
Badges: 0
Rep:
?
#21
Report 15 years ago
#21
(Original post by chats)
:eek:
still wouldnt wanna be in oz with all those bugs and crap
yeah, the crap thing about living in a hot country are all those creepy crawlys ..
0
Everdawn
Badges: 13
Rep:
?
#22
Report 15 years ago
#22
(Original post by Swim By)
yeah, the crap thing about living in a hot country are all those creepy crawlys ..
you get over it prett quick. :rolleyes:
0
chats
Badges: 2
Rep:
?
#23
Report 15 years ago
#23
(Original post by Swim By)
i remember seeing something like they celebrate christmas on the beach or something..
that doesnt sound like fun.
i prefer a nice meal inside, bbq's are for the beach
0
BlackHawk
  • CV Helper
Badges: 17
Rep:
?
#24
Report 15 years ago
#24
well I'm away out just now so I will see you kiddies later. For once it is sunny in scotland.
0
neha p
Badges: 0
Rep:
?
#25
Report 15 years ago
#25
(Original post by chats)
that doesnt sound like fun.
i prefer a nice meal inside, bbq's are for the beach
i no. i cant imagine xmas without everyone praying for snow that never falls, the cold wind....the rain :rolleyes:
0
Everdawn
Badges: 13
Rep:
?
#26
Report 15 years ago
#26
(Original post by Swim By)
i remember seeing something like they celebrate christmas on the beach or something..
most do, its fantastic!
0
Swim By
Badges: 0
Rep:
?
#27
Report 15 years ago
#27
(Original post by Everdawn)
you get over it prett quick. :rolleyes:
nah, i hate them.

(Original post by chats)
that doesnt sound like fun.
i prefer a nice meal inside, bbq's are for the beach
yeah me too, personally i rather it be snowing than blazing hot.
0
Swim By
Badges: 0
Rep:
?
#28
Report 15 years ago
#28
(Original post by sublime_envy)
it is sunny in scotland.
lol hahaha good one.!!
0
chats
Badges: 2
Rep:
?
#29
Report 15 years ago
#29
(Original post by neha p)
i no. i cant imagine xmas without everyone praying for snow that never falls, the cold wind....the rain :rolleyes:
gets dark at 4pm, hailstones hitting the window, police sirens heard every now and then, thats xmas
0
neha p
Badges: 0
Rep:
?
#30
Report 15 years ago
#30
(Original post by Swim By)
nah, i hate them.



yeah me too, personally i rather it be snowing than blazing hot.
but it never snows on xmas day. it always snows at the end of jan when the dam gritters dont get out in time and it takes neha a decade to get to her house!
0
chats
Badges: 2
Rep:
?
#31
Report 15 years ago
#31
(Original post by Swim By)

yeah me too, personally i rather it be snowing than blazing hot.

probably all wasps and black widows climbing over the turkey and roast potatoes
0
Everdawn
Badges: 13
Rep:
?
#32
Report 15 years ago
#32
(Original post by chats)
gets dark at 4pm, hailstones hitting the window,
happens here too. But in February, we get a big storm every afternoon.
0
neha p
Badges: 0
Rep:
?
#33
Report 15 years ago
#33
(Original post by Everdawn)
happens here too. But in February, we get a big storm every afternoon.
oh, but i expect that you storms are like a gust of wind bearing in mind your winters are 25 deggrees celcius!!
0
Everdawn
Badges: 13
Rep:
?
#34
Report 15 years ago
#34
(Original post by neha p)
oh, but i expect that you storms are like a gust of wind bearing in mind your winters are 25 deggrees celcius!!
uh, you'd be very wrong. Massive hail and eletrical storms build up on the Darling Downs in the heat of the day and by the afternoon they have made their way to Brisbane and bam, quite often cut out the power.
0
neha p
Badges: 0
Rep:
?
#35
Report 15 years ago
#35
(Original post by Everdawn)
uh, you'd be very wrong. Massive hail and eletrical storms build up on the Darling Downs in the heat of the day and by the afternoon they have made their way to Brisbane and bam, quite often cut out the power.
i was exagerrating still getting over how cold your winters are. *sigh* i want to be in oz. its not fair!
0
fishpaste
Badges: 0
Rep:
?
#36
Report 15 years ago
#36
Can't go out. Beeeeeees!
0
Everdawn
Badges: 13
Rep:
?
#37
Report 15 years ago
#37
ok guys im going to sleep now!
0
BlackHawk
  • CV Helper
Badges: 17
Rep:
?
#38
Report 15 years ago
#38
(Original post by Swim By)
lol hahaha good one.!!
I never said it was warm, only that the sun was out
0
neha p
Badges: 0
Rep:
?
#39
Report 15 years ago
#39
(Original post by Everdawn)
ok guys im going to sleep now!
what time is it there? its only 2:51 in the afternoon here
0
Rose in Bloom
Badges: 0
Rep:
?
#40
Report 15 years ago
#40
(Original post by MattG)
get off your computers ladies and gentlemen! get out in the sun

here in bristol its about 35 degrees C, blazing sunshine no wind nothing.

so top up your tans go down the park something!
Well..its 45 degrees here!!...too hot to even think of stepping out of the house!...
u won't tan, u'll burn here

Enjoy ur tans ppl
0
X
new posts
Back
to top
Latest
My Feed

See more of what you like on
The Student Room

You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

Personalise

How are you finding researching unis for 2021 entry?

I have been able to get all the information I need from online research (70)
18.97%
I have tried virtual events and found them useful (76)
20.6%
I have tried virtual events and did not find them useful (67)
18.16%
I would be interested in trying socially distanced or scaled down in person events (78)
21.14%
I want to but don't know where to start with researching unis for 2021 entry (38)
10.3%
I haven't started researching yet (40)
10.84%

Watched Threads

View All