Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
Turn on thread page Beta

The Best Post(s) GET A PLACE ON MY NOTICEBOARD!! watch

    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Basically, I've started this thing where I've printed off some ace posts on here that are funny or just great and I've put them on my noticeboard.

    I want more.

    More funny and weird posts...

    The best post(s) here get printed and put on my noticeboard and I'll take regular photos when I update them.

    Gwarn.

    Matrix123 and AndrewSCO are already on there, so why not you??

    Picture proof:


    Spoiler:
    Show


    UPDATES!!!:


    • Community Assistant
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Is there opportunities for having more than one post on your wall
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Lychee627 Try again x
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by AndrewSCO)
    Is there opportunities for having more than one post on your wall
    :five:

    Oooh sign me up if there is
    (Original post by Valyrian)
    Lychee627 Try again x
    Awww his post was very nice though:yep:
    Posted from TSR Mobile
    • Welcome Squad
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Welcome Squad
    Oh jeez louise you weren't kidding when you said you did....and in colour too. Soz rich :hand:
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by AndrewSCO)
    Is there opportunities for having more than one post on your wall
    (Original post by Matrix123)
    :five:

    Oooh sign me up if there is

    Awww his post was very nice though:yep:
    Posted from TSR Mobile
    There is

    Aha, He needs to try harder :teehee:
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    We don't need anymore users, Valyrian is all we need and want.
    • Very Important Poster
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    What do you think of this post?

    Name:  wooden-post-that-has-metal-chain-running-through-it_medium.jpg
Views: 112
Size:  215.1 KB
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Valyrian)
    There is

    Aha, He needs to try harder :teehee:
    Oh wow, is it bad that I'm getting so excited about this?

    Oooh he is guaranteed a place then...:awesome:
    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Valyrian)
    There is
    I'll let my inspiration come naturally. Don't wanna try too hard. If it happens, it happens

    But I WILL be all over that wall soon enough
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by retro_turtles)
    Oh jeez louise you weren't kidding when you said you did....and in colour too. Soz rich :hand:
    Hahahah, Oh yeah, I totally forgot it was in colour, I've got dem XL cartridges so I'm not scared

    (Original post by Rhythmical)
    We don't need anymore users, Valyrian is all we need and want.
    This thread wasn't made so you could kiss my arse

    (Original post by UWS)
    What do you think of this post?

    Name:  wooden-post-that-has-metal-chain-running-through-it_medium.jpg
Views: 112
Size:  215.1 KB
    That actually made me laugh :lol:
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Oh wow, is it bad that I'm getting so excited about this?

    Oooh he is guaranteed a place then...:awesome:
    Posted from TSR Mobile
    That's how I got about almost getting the 100th post and then getting shot down by UWS

    (Original post by AndrewSCO)
    I'll let my inspiration come naturally. Don't wanna try too hard. If it happens, it happens

    But I WILL be all over that wall soon enough
    Okay, you can try...
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by Valyrian)
    Hahahah, Oh yeah, I totally forgot it was in colour, I've got dem XL cartridges so I'm not scared



    This thread wasn't made so you could kiss my arse



    That actually made me laugh :lol:
    Kiss your arse, there's more I'd like to do, js
    • Section Leader
    • Peer Support Volunteers
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Section Leader
    Peer Support Volunteers
    omg
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Naaa thats my best shot tbh
    • Very Important Poster
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    (Original post by Valyrian)
    That's how I got about almost getting the 100th post and then getting shot down by UWS
    You thought I'd let you win just because we're both East Asian

    All my competitors are equal, no favourites
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    Kiss your arse, there's more I'd like to do, js
    Tell me

    (Original post by iEthan)
    omg
    omg!!

    (Original post by Lychee627)
    Naaa thats my best shot tbh
    Shame xo
    • Community Assistant
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Community Assistant
    It might not be funny but i've had a mare of a day today!

    Had a shift at work at 4 till 8 today (work in Superdrug), strutted in like a boss, only to notice in the mirror, as i was strutting by, that infact ,i was STILL WEARING MY MICKEY MOUSE PJ BOTTOMS luckily non of the customers saw me :ninja: (well i hope they didnt anyway :rolleyes: )

    Just as the shift was getting better, I was skipping up the stairs with this box of 'Luxury Face Wipes' with a collegue behind me chatting away, only to TRIP UP THE STAIR CASE.....IN FRONT OF PROBABLY THE MOST HOTTEST PHARAMACIST I'VE SEEN IN MY LIFE .........WHO WAS ON HIS TRAVELS DOWN THE STAIRS....Not to forget the mickey mouse PJ bottoms.
    To which he then nicely asked me 'are you okay?'

    and what did this squirrel say in return?:hmmm: try and guess?.........................i said 'YOU'RE WELCOME' :cry: ...what is my life.....worst shift ever...
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by Valyrian)
    Tell me



    omg!!



    Shame xo
    Oh I can't say but I do like a girl in a snapback
    Offline

    20
    ReputationRep:
    here is a nice prost:

    http://ih0.redbubble.net/image.72269...x800,075,t.jpg
 
 
 
Poll
“Yanny” or “Laurel”
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.