Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Tardif Bon anniversaire! @CheeseIsVeg
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Vanny17)
    Tardif Bon anniversaire! @CheeseIsVeg
    haha thanks :ahee: :hugs: Hope you are well
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Omg

    I can't eat it cos my laptop screen will break
    http://thumbs.ifood.tv/files/image/6...rchi-bajji.jpg

    om nom nom

    :bhangra:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    haha thanks :ahee: :hugs: Hope you are well
    You're welcome I am well thanks, hope you enjoyed your birthday! :dance::jumphug:
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Vanny17)
    You're welcome I am well thanks, hope you enjoyed your birthday! :dance::jumphug:
    I did thanks, gonna watch Doctor Who now :mmm:
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by CheeseIsVeg)
    U r, u and Plag
    U and Rhythmical
    Gonna nap now, PM me later UWS
    I brozoned him and I have someone else on my mind :mmm:
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Labrador99)
    No problem . I see what you did there- I resisted the temptation, but I'm glad that your day was grate! I'm good, thanks- Christmas/New Year was nice as we had family over and just did all of the 'normal' things, although I'm glad to be back at school now (hopefully my sleeping pattern will fix itself now!). I didn't spend nearly enough time studying or my prelims which are less than 2 weeks away, but at least I had a rest instead of just staring at my notes! What about you? It seems like such a long time since our Nuffield placements! Did you enter the Big Bang?
    :mmm: aww same tbh XD yup
    No I didn't enter - I felt mine was a bit unimpressive compared to some of the others and didn't think that there was point :/ Did you?
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Rhythmical)
    I brozoned him and I have someone else on my mind :mmm:
    :teehee:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :mmm: aww same tbh XD yup
    No I didn't enter - I felt mine was a bit unimpressive compared to some of the others and didn't think that there was point :/ Did you?
    Glad you had a nice Christmas/New Year. I entered mine- nothing to lose, but I don't think I will get through. I kinda hope I don't as it's on the same day as the area finals for young enterprise and then I would have to choose(I am so bad at making decisions!), and I wouldn't want to feel like I was letting the team down, but I wouldn't want to not do the big bang either I haven't heard back anyway, so trying not to think about it. Are you back at school yet?
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by CheeseIsVeg)
    I did thanks, gonna watch Doctor Who now :mmm:
    Glad you enjoyed your birthday mon amie. Happy watching! :awesome:
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Political Ambassador
    (Original post by CheeseIsVeg)
    Thanks! Really hope you are well! :hugs:
    You are welcome^^ I am fine, thank you for asking. I just finished bathing in the blood of my enemies

    Sadly, my latest enemy only had two litres of blood, so I had to dillute it with water

    This is random but there are people singing on the hallway of my block-of-flats... Wtf
    Offline

    17
    ReputationRep:
    Oh no I'm late!!! Happy birthday for yesterday CheeseIsVeg
    • Political Ambassador
    • Welcome Squad
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Welcome Squad
    (Original post by CheeseIsVeg)
    :teehee:
    Do you want to guess?
    • Political Ambassador
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    CheeseIsVeg

    Oops, I'm sorry I missed your birthday

    Hope you had a great day though :hugs:
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by Labrador99)
    Glad you had a nice Christmas/New Year. I entered mine- nothing to lose, but I don't think I will get through. I kinda hope I don't as it's on the same day as the area finals for young enterprise and then I would have to choose(I am so bad at making decisions!), and I wouldn't want to feel like I was letting the team down, but I wouldn't want to not do the big bang either I haven't heard back anyway, so trying not to think about it. Are you back at school yet?
    Nice! I hope it is successful - do not think like that! I think you'll get it - your project sounds so interesting! :ahee: Best of luck! :hugs:
    Yep, since Wednesday :sigh:

    (Original post by Vanny17)
    Glad you enjoyed your birthday mon amie. Happy watching! :awesome:
    Totally didn't cry when he started talking about Gallifrey and Rose and :cry2: I'm such a wuss lol
    (Original post by Michiyo)
    You are welcome^^ I am fine, thank you for asking. I just finished bathing in the blood of my enemies




    Sadly, my latest enemy only had two litres of blood, so I had to dillute it with water

    This is random but there are people singing on the hallway of my block-of-flats... Wtf
    haha omg ahhaa :rofl: :hugs:
    join in? :danceboy:
    (Original post by george_c00per)
    Oh no I'm late!!! Happy birthday for yesterday CheeseIsVeg
    awwwwww thanks George :jumphug:
    Hope you are well and dw bout it
    (Original post by Rhythmical)
    Do you want to guess?
    UWS :dontknow: Do you want to PM them to me ? :mmm:


    (Original post by Indeterminate)
    CheeseIsVeg

    Oops, I'm sorry I missed your birthday

    Hope you had a great day though :hugs:
    Its ok! I did thanks! Hope you are well, nice to c u around
    Offline

    17
    Happy late birthday!!!!!!!!!!!!!!!!!!CheeseIsVeg


    am so sorry for not wishing u earlier.I was sick yesterday and didn't do anything for the whole day.
    I hope u had a cheese cake and a wonderful day
    Spoiler:
    Show







    and I can't help but realise how cheesy all the messages are
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    Welcome Squad
    (Original post by CheeseIsVeg)
    UWS :dontknow: Do you want to PM them to me ? :mmm:
    What am I PMing here? Rhythmical's crush or mine? :holmes:
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Political Ambassador
    (Original post by CheeseIsVeg)
    haha omg ahhaa :rofl: :hugs:
    join in? :danceboy:
    Spoiler:
    Show

    It was just red bath salt
    • Community Assistant
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Happy birthday for yesterday CheeseIsVeg! Sorry I missed it...
    Hope you had a fantastic day, and are doing well in your A Levels! x
    • Community Assistant
    Offline

    22
    ReputationRep:
    Community Assistant
    (Original post by tamil fever)
    Happy late birthday!!!!!!!!!!!!!!!!!!CheeseIsVeg


    am so sorry for not wishing u earlier.I was sick yesterday and didn't do anything for the whole day.
    I hope u had a cheese cake and a wonderful day
    Spoiler:
    Show















    and I can't help but realise how cheesy all the messages are
    OMG tamil nooooooooooo :console: GET WELL SOON MON CHOU <3 :grouphugs:
    Thanks so much! The cheesier the better amirite?
    (Original post by UWS)
    What am I PMing here? Rhythmical's crush or mine? :holmes:
    both
    (Original post by Michiyo)
    Spoiler:
    Show



    It was just red bath salt


    :rofl:
    (Original post by honour)
    Happy birthday for yesterday CheeseIsVeg! Sorry I missed it...
    Hope you had a fantastic day, and are doing well in your A Levels! x
    Thanks honour! :cube: It's fine
    I did thanks, as for that I cannot say :rofl:
    Hope you are well
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Would you like to hibernate through the winter months?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.