Turn on thread page Beta
    • #1
    • Thread Starter
    #1

    So basically there is this girl that i like since ive seen her and she has hinted to like me as well. I told her i like her and she just said aw. Since then we have talked over the phone and texted but its pretty boring our texts but on the phone ots much better. She has been on my mind for a month or so and its actually killing me cuz i need to study and all. I dont know what to do. I know i have to move on but idk how.. its driving me a bit crazy

    My heart still feels like i can get he but i think i have to move on. Idk this isnt usually me with girls. What can i do. I need to study.. ughh ive got my GCSE this year
    Offline

    15
    (Original post by Anonymous)
    So basically there is this girl that i like since ive seen her and she has hinted to like me as well. I told her i like her and she just said aw. Since then we have talked over the phone and texted but its pretty boring our texts but on the phone ots much better. She has been on my mind for a month or so and its actually killing me cuz i need to study and all. I dont know what to do. I know i have to move on but idk how.. its driving me a bit crazy

    My heart still feels like i can get he but i think i have to move on. Idk this isnt usually me with girls. What can i do. I need to study.. ughh ive got my GCSE this year
    Sack her off. Not worth it. Women can destroy you. Especially if you have studying and work to do, concentrate on that. Will be more important in the long run.
    • #2
    #2

    (Original post by Anonymous)
    So basically there is this girl that i like since ive seen her and she has hinted to like me as well. I told her i like her and she just said aw. Since then we have talked over the phone and texted but its pretty boring our texts but on the phone ots much better. She has been on my mind for a month or so and its actually killing me cuz i need to study and all. I dont know what to do. I know i have to move on but idk how.. its driving me a bit crazy

    My heart still feels like i can get he but i think i have to move on. Idk this isnt usually me with girls. What can i do. I need to study.. ughh ive got my GCSE this year
    Forget about her for now, focus on your education. Girls come and go, you don't want to go into results day disappointed because you weren't focusing. Forget about her for now and act like she doesn't exist, put all your effort for your GCSE's. They are important trust me. Best of luck and hope i didn't sound harsh lol.
    • #1
    • Thread Starter
    #1

    Thanks for the responses. Im trying to study but havnt done even my hw over the break and achool starts on monday and she is still on my mind to be super honest. Only time shes not is when im super busy with friends or family but when i try to do some studying she just pops up. I need to move on but shes just different and i dont know why i cant. Im going to see her on monday, i hope that doesnt make things worse.
    Offline

    19
    ReputationRep:
    You told her you like her and she said aw. Did she say she likes you back? Maybe she loves the attention you give her but dosent want to be with you.
    Concentrate on your work and exams she is not worth it.
    Offline

    1
    ReputationRep:
    theres millions of girls but you've only got one shot at education.
    • #1
    • Thread Starter
    #1

    (Original post by chikane)
    You told her you like her and she said aw. Did she say she likes you back? Maybe she loves the attention you give her but dosent want to be with you.
    Concentrate on your work and exams she is not worth it.
    She just said aw. I dont know anymore, im working on it and can hopefully study today.

    (Original post by topdawgent)
    theres millions of girls but you've only got one shot at education.
    Ye ik ik.. its just not as easy tbh
    Offline

    13
    ReputationRep:
    For future, dude, don't tell a girl you like her in the beginning. If said too early it's like a mood killer.
    • Political Ambassador
    Offline

    2
    ReputationRep:
    Political Ambassador
    Do you gcses kid :rofl:
    • #1
    • Thread Starter
    #1

    (Original post by agrew)
    For future, dude, don't tell a girl you like her in the beginning. If said too early it's like a mood killer.
    Yea i know huge killer, shes the first girl ive told i like her before going out.

    I think that was my mistake tbh. But that night i wasnt feeling myself and it was like 1 AM and just felt ****. I thought she would say it back because she told her mates who told me that she likes me. And i thought it wpuld be grand cause me and her just connected yeno.. well guess gotta move on. Im honestly done goin after girls for the time being, need to focus on myself.
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    Yea i know huge killer, shes the first girl ive told i like her before going out.

    I think that was my mistake tbh. But that night i wasnt feeling myself and it was like 1 AM and just felt ****. I thought she would say it back because she told her mates who told me that she likes me. And i thought it wpuld be grand cause me and her just connected yeno.. well guess gotta move on. Im honestly done goin after girls for the time being, need to focus on myself.
    Don't worry, most of us have been in this situation. It's still valuable lesson and experience.
    Offline

    9
    ReputationRep:
    (Original post by Anonymous)
    So basically there is this girl that i like since ive seen her and she has hinted to like me as well. I told her i like her and she just said aw. Since then we have talked over the phone and texted but its pretty boring our texts but on the phone ots much better. She has been on my mind for a month or so and its actually killing me cuz i need to study and all. I dont know what to do. I know i have to move on but idk how.. its driving me a bit crazy

    My heart still feels like i can get he but i think i have to move on. Idk this isnt usually me with girls. What can i do. I need to study.. ughh ive got my GCSE this year
    Think about the amount of girls u can have after becoming rich. And how d'you get rich? By completing your studies mate, so focus on that first 🤗


    Posted from TSR Mobile
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: January 8, 2017
Poll
Favourite type of bread

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.