Turn on thread page Beta

What stage are you in your relationship? watch

Announcements
    • #2
    #2

    idk
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Plantagenet Crown)
    An ex-Muslim troll who constantly posts about his green eyes, olive skin and how he's a roadman :toofunny:
    The name sounds like a roadman

    (Original post by cupcakes87)
    Trolls these days are shite :lol:
    Ikr!! Was this back in the good old days?

    (Original post by Roxy1331)
    Room for one more?
    Always :lol:
    Offline

    18
    (Original post by AppleB)
    The name sounds like a roadman



    Ikr!! Was this back in the good old days?



    Always :lol:
    Yess but then everyone thinks their time on this site was the best and the good old days :rofl:

    My time was 2014 :ninja: :lol:
    Offline

    20
    ReputationRep:
    the block and move on stage lmao.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    So damn in love with that girl which is something I thought I wouldn't say
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by cupcakes87)
    Yess but then everyone thinks their time on this site was the best and the good old days :rofl:

    My time was 2014 :ninja: :lol:
    :toofunny: what happened in 2014?
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by cupcakes87)
    Lmfaooooooo :rofl3:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by Dima-Blackburn)
    Have you got any IdeasForWife cupcakes87 then Dima-Assburn?

    :toofunny:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    the "hey we can still be friends" stage where a message is very occasionally exchanged a couple of months after the end
    Offline

    15
    ReputationRep:
    The "eating food" stage
    Offline

    18
    (Original post by AppleB)
    :toofunny: what happened in 2014?
    I blesses this site with my presence :smug:

    (Original post by Dima-Blackburn)
    Bb it oki don't cri ily :mmm:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by cupcakes87)
    I blesses this site with my presence :smug:



    Bb it oki don't cri ily :mmm:
    You joined in 2014?? :zomg: how was it
    Offline

    18
    (Original post by AppleB)
    You joined in 2014?? :zomg: how was it
    It was way better than it is now :lol:

    But I think everyone says that's when they've been here a while :lol:
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by cupcakes87)
    It was way better than it is now :lol:

    But I think everyone says that's when they've been here a while :lol:
    Loooool true

    Lool I find it boring now, last year was good :rofl: the convos on the Sikh soc :toofunny:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Together for over a year and living together :-) Will probably get engaged after uni.
    Offline

    3
    ReputationRep:
    The 'fart-in-each-other's-presence' stage.

    (Or over 8 years and engaged)
    • Section Leader
    • Thread Starter
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Section Leader
    (Original post by Dewsy)
    The 'fart-in-each-other's-presence' stage.

    (Or over 8 years and engaged)
    This is the best stage :giggle:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    6
    ReputationRep:
    In a relationship hehe
    Offline

    18
    (Original post by AppleB)
    Loooool true

    Lool I find it boring now, last year was good :rofl: the convos on the Sikh soc :toofunny:
    exactly!! :rofl:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    In a relationship
 
 
 
Reply
Submit reply
Turn on thread page Beta
TSR Support Team

We have a brilliant team of more than 60 Support Team members looking after discussions on The Student Room, helping to make it a fun, safe and useful place to hang out.

Updated: January 9, 2017
Poll
Do you think parents should charge rent?

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.