Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    (Original post by NeverLucky)
    I'll join you both :lol:
    :rofl: Yayyy
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by CallumS9999)
    Thank you!!
    The same thing just happened to me!
    Offline

    4
    ReputationRep:
    (Original post by Magnificat7)
    My daughter had an offer earlier today from Homerton for Education with English, Drama and the Arts. Needless to say she is very happy!

    Will fill in some details on the relevant thread, and meantime many congrats to those who have received offers (still rooting for you SteamboatMickey and those others pooled and still waiting to hear) and sincere commiserations to those who didn't; as has been said many times you WILL be both happy and amazing wherever you end up 😊
    Give my congratulations to her!
    Offline

    1
    ReputationRep:
    I got an offer for English at Newnham! It came in at 11am but my day's been so busy and exciting I've only just come online (and attempted to scroll and catch up with everyone's outcomes!)

    Ruthie2267 Chedda I saw you guys both got offers from Newnham too (Hi! And CONGRATULATIONS!) Will you be going to the offer holder day?
    Offline

    6
    ReputationRep:
    (Original post by Xiuchen)
    I was born in shanghai! I've lived approximately half my life there, the other half I lived in UK
    Ah cool, I had a one-day layover there last summer so I've seen a little bit of the city
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Still nothing
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    platelet Congratulations !

    Fbiemad I'm so sorry :console:
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    Student1256


    I am so sorry :console:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by epsilondelta)
    Ah I get you. If I were you I'd have a look around Wolfson because I had my first interview there for Law and it was soo nice and welcoming and the lunch was great. The entry date is surprising though I didn't know they did that. Making you sit around for a year idk! You could get a job for the year to make your student life more comfortable
    Ohh, nice! I'll do that, then - might as well get a feel for the place. Thanks! The admissions officer offered to meet with me, too, so that's a plus! And that's true; it'll probably be a good thing in the long-run
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    (Original post by HolyRomanEmpire)
    Offer from Fitzwilliam for History!
    Congratulations

    (Original post by pamplemousse.)
    I got an offer for MML at Cambridge!

    I had totally given up hope after my interview and test, so much so I didn't even fill in the 'how did your interview go' thingummybob because it was just too dispiriting to even contemplate, and I've been avoiding TSR for weeks because I couldn't even handle thinking about what I really thought I'd messed up so badly.


    Anyone else have an offer and not feeling it's real yet?
    Was just going to say I haven't seen you online for a while

    Congratulations



    metrize I am so sorry :console:
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    (Original post by unknowntsr)
    Still nothing
    No news is good news!
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by daniilS)
    Ah cool, I had a one-day layover there last summer so I've seen a little bit of the city
    Thats awesome!! I love shanghai (Probably my fav city tbh), its such a lovely city, but its such a shame it is so polluted, I hope the air becomes cleaner in the future!
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    (Original post by Xiuchen)
    Thats awesome!! I love shanghai (Probably my fav city tbh), its such a lovely city, but its such a shame it is so polluted, I hope the air becomes cleaner in the future!
    Congratulations (I think... still scrolling through the thread )

    Spoiler:
    Show

    Btw, I like Beijing more than Shanghai, although 空氣太髒了

    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by daniilS)
    bbglop what college will you be going to again?
    St John's, Architecture.

    It's only a 5 min walk from Emmanuel, or 2 min for you Dutch :bike:
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by wolfmoon88)
    Congratulations (I think... still scrolling through the thread )

    Spoiler:
    Show


    Btw, I like Beijing more than Shanghai, although 空氣太髒了


    I haven't got an offer >.< (Still waiting) Are you chinese? :O I love beijing duck, but yeah the air there omg
    Offline

    12
    ReputationRep:
    (Original post by wolfmoon88)
    :rofl: Yayyy
    Now I'm not sure what to do with my American applications...I've got a Princeton interview lined up and I'm pretty sure Stanford are gonna invite me to one hahaha

    Oh, and Trump Uni ofc
    Offline

    10
    ReputationRep:
    Oh so St Fitz and Robinson also haven't sent anything to international students.. Yay isn't it nice to be waiting for an answer at this time knowing it won't come today?
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    (Original post by NeverLucky)
    Now I'm not sure what to do with my American applications...I've got a Princeton interview lined up and I'm pretty sure Stanford are gonna invite me to one hahaha

    Oh, and Trump Uni ofc
    Just screw everything except for Stanford/MIT and Trump Uni ofc
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    (Original post by Xiuchen)
    I haven't got an offer >.< (Still waiting) Are you chinese? :O I love beijing duck, but yeah the air there omg
    I am sure it will come soon!

    Yes (from Taiwan)

    I love Peking Duck too
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by pamplemousse.)
    I got an offer for MML at Cambridge!

    I had totally given up hope after my interview and test, so much so I didn't even fill in the 'how did your interview go' thingummybob because it was just too dispiriting to even contemplate, and I've been avoiding TSR for weeks because I couldn't even handle thinking about what I really thought I'd messed up so badly.


    Anyone else have an offer and not feeling it's real yet?

    That is exactly how I am feeling! Feel as if my offer was an accident!!!
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.