Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    Imagine how i feel guys :rofl:
    Offline

    14
    ReputationRep:
    (Original post by wolfmoon88)
    Imagine how i feel guys :rofl:
    I've been lurking on these boards for absolute months and you've been such a blessing to have, I really really wish you the best today!!!!!!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by wolfmoon88)
    Rejection Playlist:

    I Dreamed a Dream- Les Miserables

    Smile- Nat King Cole

    Only Love Can Hurt Like This- Paloma Faith

    可惜没如果- JJ Lin

    The Sound of Silence- Simon and Garfunkel

    Water Under the Bridge- Adele

    Stayin Alive- Beegees

    Yesterday Once More- Carpenters

    Yuki No Hana- Mika Nakashima

    Blue Eyes Crying in the Rain- Willie Nelson

    Ganbei- Mayday

    In the End- Linkin Park

    I Won't Give Up- Jason Mraz

    Put Your Records On- Corinne Bailey Rae


    Acceptance Playlist:

    My Shot- Hamilton

    Wake Me Up Before You Go Go- Wham!

    Panda- Desiigner

    Party Up- DMX

    Don't Stop Movin- S Club 7

    Defying Gravity- Wicked

    I Want It That Way- Backstreet Boys

    It's Gonna Be Me- NSync

    Pipe it Up- Migos

    Uber Everywhere- Madeintyo

    Santeria- Sublime

    This is what you came for- Calvin Harris

    Started from the Bottom- Drake

    I had the time of my life- Dirty Dancing

    Livin La Vida Loca- Ricky Martin
    lolz that's actually my tactics xD if I get bad mark in exams or am rejected by unis all I do is listen to sad anime songs or sad songs in general xD
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by wolfmoon88)
    Imagine how i feel guys :rofl:
    Omg good luck, hope you get your offer today!!
    Offline

    13
    ReputationRep:
    (Original post by rissanicole14)
    Yeah I liked her revising tip vlogs and "how I survived at Cambridge" video. I think she's definitely promoting the vegan lifestyle more than Cambridge, I can't tell if it's a Cambridge vlog or a vegan vlog Are you part of the #mossgang? I liked that Jake Wright's seem more natural, but I do think Joe is really talented at editing and he's pretty funny :lol:
    Oh yes #mossgang

    The really funny thing was that he was on the Cambridge uni instagram yesterday in a little video and he was like 'I'm late for my supervisions and lectures all the time, this is really bad. Really bad' and I was like 'why is the uni promoting this??' :lolwut:
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    (Original post by blue2337)
    I've been lurking on these boards for absolute months and you've been such a blessing to have, I really really wish you the best today!!!!!!
    Thank You Glad you enjoy my posts.

    (Original post by Tamuna10)
    lolz that's actually my tactics xD if I get bad mark in exams or am rejected by unis all I do is listen to sad anime songs or sad songs in general xD
    :rofl: exactly why I made these playlists

    (Original post by Christie_xx)
    Omg good luck, hope you get your offer today!!
    Thank You I hope so too!
    Offline

    2
    ReputationRep:
    I'm really worried about going to school on Thursday cus I really don't want to start crying in class. Maybe I should turn my phone off until lunchtime and then check my emails

    I'll also feel bad telling all the people who helped me out that I got rejected
    Offline

    7
    ReputationRep:
    (Original post by Christie_xx)
    I'm really worried about going to school on Thursday cus I really don't want to start crying in class. Maybe I should turn my phone off until lunchtime and then check my emails

    I'll also feel bad telling all the people who helped me out that I got rejected
    Just wait until you get home and open the letter.
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by HolyRomanEmpire)
    Just wait until you get home and open the letter.
    Yeah that would be a great idea but the college I applied to emails UK apps :lol:

    Plus, I don't have the self control to not check my email at some point that day
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    (Original post by Christie_xx)
    I'm really worried about going to school on Thursday cus I really don't want to start crying in class. Maybe I should turn my phone off until lunchtime and then check my emails

    I'll also feel bad telling all the people who helped me out that I got rejected
    You'll be fine :hugs:

    Whether I go to school on Thursday also depends :/

    Posted from TSR Mobile
    • Welcome Squad
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Abstract_Prism)
    Yup yup
    Well I heard from Durham just over a month ago for law so hopefully it will be soon for you!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by wolfmoon88)
    You'll be fine :hugs:

    Whether I go to school on Thursday also depends :/

    Posted from TSR Mobile
    Ahh thank you, I hope so you too!! Yeah I think skipping school after a rejection is pretty reasonable tbh

    Are you gonna open your oxford email at school?
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    (Original post by Christie_xx)
    Ahh thank you, I hope so you too!! Yeah I think skipping school after a rejection is pretty reasonable tbh

    Are you gonna open your oxford email at school?
    Hahaha, school is ending soon so I'll be at home. Certainly not staying at school to open my email. :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    2
    ReputationRep:
    (Original post by wolfmoon88)
    Hahaha, school is ending soon so I'll be at home. Certainly not staying at school to open my email. :rofl:

    Posted from TSR Mobile
    Ooh right cus you're in a different time zone :lol:

    That's lucky!! Any plans for celebrating/commiserating?
    Offline

    7
    ReputationRep:
    (Original post by wolfmoon88)
    Thank You Glad you enjoy my posts.



    :rofl: exactly why I made these playlists



    Thank You I hope so too!
    Good luck today! What are you applying for and where if you don't mind me asking? I see you posting a lot and helping other people (thank you!) but I've never known what you're applying for??
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    (Original post by Christie_xx)
    Ooh right cus you're in a different time zone :lol:

    That's lucky!! Any plans for celebrating/commiserating?
    Yep

    Umm I have a paper due tomorrow... so I have to write that maybe I'll indulge my self with a few episodes of a random tv show

    (Original post by I can do this)
    Good luck today! What are you applying for and where if you don't mind me asking? I see you posting a lot and helping other people (thank you!) but I've never known what you're applying for??
    Thank you!

    Human Sciences, Magdalen, Oxford.

    No problem, I am glad to help in both threads


    Posted from TSR Mobile
    Offline

    13
    ReputationRep:
    Ooh the first Oxford offer is in already...

    :eek::eek::eek:
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by wolfmoon88)
    :rofl: exactly why I made these playlists
    lol I hope we will not need that list for now xD Good luck on getting the offers!
    • Section Leader
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    ReputationRep:
    First offer has arrived for The Other Place.

    https://www.thestudentroom.co.uk/sho...postcount=9105
    • Section Leader
    • Clearing and Applications Advisor
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Steliata)
    Ooh the first Oxford offer is in already...

    :eek::eek::eek:
    You beat me to it
 
 
 
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • Poll
    Did TEF Bronze Award affect your UCAS choices?
  • See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  • The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.