Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

What do you want to see before you die? Watch

    • Welcome Squad
    Offline

    15
    ReputationRep:
    Does this include people?

    Because if it does i want to meet Emma Stone.

    If not then i would like to see apple go down
    • TSR Support Team
    Offline

    20
    ReputationRep:
    As for places I want to see, I'd love to go and see big cats in their natural habitat in Africa :yep:
    Posted from TSR Mobile
    • Community Assistant
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Struggling to think of anything.
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by AndrewSCO)
    Problem is in 20 maybe even 10 years time you might not even like half of them anymore or at very least will have a bunch of whole new favourites and your list will be forever changing :lol:
    I know but when im older it would be nice to look back at the moments when i saw/met people who have made me happy at one point in my life
    Offline

    2
    ReputationRep:
    My ultimate goal is to travel the world with a partner making money from business investments and helping sustain the places we both enjoy.
    Offline

    15
    ReputationRep:
    the iPhone 100
    • Offline

      20
      (Original post by Rhythmical)
      Nothing that significant atm
      Ah, me too. (I would seriously consider 10 gems on TSR as one of my greatest achievements).

      Don't worry, you've got plenty of time to achieve stuff....

      ...probably.
      Offline

      8
      ReputationRep:
      Humans on Mars.
      -I imagine it will probably be a NASA/Space X partnership.

      Mmm... what else... Well I would like to get into Medical school but that's looking more and more unlikely as the days pass by....
      Offline

      15
      ReputationRep:
      (Original post by retro_turtles)
      Does this include people?

      Because if it does i want to meet Emma Stone.

      If not then i would like to see apple go down
      Microsoft fanatic?
      Offline

      11
      ReputationRep:
      Real answer tho, there are soo many things i wanna see or experience.

      I wanna cuddle a panda, have my own children, save a life, discover a secret place, see the Northern lights, travel the world, travel to the moon and back! Even smaller things like watch the sunset and stargaze.

      I wanna see the world change, watch war end and peace spread, see kids be kids rather than walk around like wannabe gangsters, see depression disappear and the cure to cancer appear!

      Soo many other things. So much to experience!
      • Welcome Squad
      Offline

      15
      ReputationRep:
      (Original post by JavaScriptMaster)
      Microsoft fanatic?
      Yes and android
      Offline

      2
      ReputationRep:
      Seoul and Shanghai :love:
      Offline

      15
      ReputationRep:
      (Original post by retro_turtles)
      Yes and android
      This is you

      Spoiler:
      Show


      Offline

      1
      ReputationRep:
      (Original post by 1secondsofvamps)
      ATL
      The 1975
      TOP
      1D
      5SOS
      Shawn Mendes (not a band but still)
      And a few others lol
      I've seen 5sos, 1d and atl... they're amazing live. Hope you get to see them all!
      • Welcome Squad
      Offline

      15
      ReputationRep:
      (Original post by JavaScriptMaster)
      This is you

      Spoiler:
      Show




      Damn i look hot af
      Offline

      10
      ReputationRep:
      One day I would like to own a large house in mid-west America. I'd like to wake up and look upon a huge plot of land that I own, just walk around and think to myself, 'Yep, I've done it'.
      Offline

      18
      ReputationRep:
      (Original post by UWS)
      In real life, huh? :holmes:

      Seen plenty of those online :rofl:
      As far as I know, they are mythical creatures, only ever heard second hand about them :rofl::rofl::rofl:
      Offline

      17
      ReputationRep:
      I want to meet my lovely friends of TSR, see the homeless people happy (cuz I wanaa help them), I want to see how ppl react when I prove them wrong and I wanaa go to a Maroon 5 concert
      Offline

      18
      ReputationRep:
      everyone in my bias list
      Offline

      18
      ReputationRep:
      I want to sneak into North Korea and see what it's really like, and spread leaflets and stuff about how the West isn't like they think it is, and how Kimmy Kim Kim does indeed have a butthole. I also want to go on a tour of the most haunted houses and film it.
     
     
     
  1. See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  2. Poll
    What newspaper do you read/prefer?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  3. See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  4. The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.