Turn on thread page Beta

What do you want to see before you die? watch

Announcements
    • Very Important Poster
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    (Original post by _NMcC_)
    Before I die, I would like to see:

    . An effective and lasting Scientific solution to Anthropogenic Global Warming.
    . A synthetic route to generate paper in a 100% environmentally friendly way, tree-free.
    . More protection for the world's oceans and wildlife.
    . World Peace.

    I would like to also visit Canada, the North Pole and Scandinavia.

    Contact from an Alien Species would be up there also.
    World peace is the big one isn't it, doesn't look like it will happen any time soon though
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    World peace is the big one isn't it, doesn't look like it will happen any time soon though
    Tbh it will probs never happen

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Ohhh i see.... Why bias though



    It's beautiful isn't it I wanted to do the cherry blossoms in Japan too!



    So now I'm able to die because of you.Thanks!
    Offline

    3
    ReputationRep:
    Extremely snowy And woody. It's real Nice.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by retro_turtles)
    Apple the company apple b is great
    (Original post by UWS)
    Someone is bound to say it you know



    AppleB is great
    Aw love you guys :heart:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Visit the Sydney Opera house and cross the harbour bridge.
    Offline

    18
    ReputationRep:
    Northern lights :yep:
    And hear UWS snowgasm
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Definitely write a poem Quickfire limerick, go!!

    What can I say? I like giving rep
    Erm erm.. why put me on the spot like that? :afraid:
    Okay here goes nothing..

    Here we are chatting on The Student Room,
    Some have been here since leaving their mothers womb,
    I'm talking about you, UWS,
    But dw coz you're awesome so it's all blessed,
    This bit doesn't make sense but, perfume.

    Listen, limericks aren't easy so take what you've got :rofl:

    Oh and tenku for your generosity kind Sir. Always giving rep to the peasants such as myself
    Offline

    20
    There's only one thing I'd really really like to see before I die: myself - finally grown up - as a decent person, husband, and father.

    I guess I'll settle for my work paying for a house or flat though.

    (Original post by hezzlington)
    this is actually my serious answer.

    I've seen all the bands I want to see, I'd like to do more travelling but other than that, more booty plz.

    Northern lights is a good one. I'd love to see a dench volcanic eruption too.
    I once saw the Northern Lights from Cleveleys beach (a little north of Blackpool)
    • Very Important Poster
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    (Original post by AppleB)
    Northern lights :yep:
    And hear UWS snowgasm
    Again? Well you better hope it snows here in London :mmm:


    (Original post by DabThruALevels)
    Erm erm.. why put me on the spot like that? :afraid:
    Okay here goes nothing..

    Here we are chatting on The Student Room,
    Some have been here since leaving their mothers womb,
    I'm talking about you, UWS,
    But dw coz you're awesome so it's all blessed,
    This bit doesn't make sense but, perfume.

    Listen, limericks aren't easy so take what you've got :rofl:

    Oh and tenku for your generosity kind Sir. Always giving rep to the peasants such as myself
    That was beautiful :cry2:

    You should write your own poetry book :yep:

    No problem I aim to please
    Offline

    0
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Again? Well you better hope it snows here in London :mmm:




    That was beautiful :cry2:

    You should write your own poetry book :yep:

    No problem I aim to please
    Let's play football!

    Spoiler:
    Show

    With rock hard snowballs!
    Offline

    12
    ReputationRep:
    the aurora borealis
    an eclipse
    a shooting star
    pretty much all of italy
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Ohhh i see.... Why bias though
    ok so let me explain
    kpop bands have a lot of hot people in them, but sometimes you prefer one over the others, so you call them Bias
    eg, theres exo, a kpop band, everyone there is hot and has an amazing personality, but my bias is Kai

    same goes with kdramas, a lot of times theres more than one hot male actor, but you prefer one over the others so hes your bias in that kdrama
    Offline

    15
    ReputationRep:
    The cosmos of all the fit birds out there, like the mind of Xavier in x-men everytime he uses his 'mind-****' machine, lol
    Offline

    0
    ReputationRep:
    You all dying in agony is what i want to see before i die... Haha, JK! (Or not...)
    Offline

    18
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Again? Well you better hope it snows here in London :mmm:




    That was beautiful :cry2:

    You should write your own poetry book :yep:

    No problem I aim to please
    Yes :mmm: I hope it does.
    • Very Important Poster
    • Thread Starter
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    (Original post by ward47)
    the aurora borealis
    an eclipse
    a shooting star
    pretty much all of italy
    Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars? :moon:

    (Original post by animeamanda1412)
    ok so let me explain
    kpop bands have a lot of hot people in them, but sometimes you prefer one over the others, so you call them Bias
    eg, theres exo, a kpop band, everyone there is hot and has an amazing personality, but my bias is Kai

    same goes with kdramas, a lot of times theres more than one hot male actor, but you prefer one over the others so hes your bias in that kdrama
    Ahh I'd imagine it's not pronounced like how we normally pronounce "bias"?

    I don't have any bias :smug: I'm quite impartial :lol:

    (Original post by TheDboyAi)
    The cosmos of all the fit birds out there, like the mind of Xavier in x-men everytime he uses his 'mind-****' machine, lol
    Priorities :awesome:

    (Original post by ashallynmccolour)
    You all dying in agony is what i want to see before i die... Haha, JK! (Or not...)
    Do you like Criminal Minds? :erm:
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Hell yeah!
    Offline

    0
    ReputationRep:
    Do you like Criminal Minds? :erm:[/QUOTE]

    Hell yeah!
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by UWS)
    Ahh I'd imagine it's not pronounced like how we normally pronounce "bias"?

    I don't have any bias :smug: I'm quite impartial :lol:
    noo we actually pronounce it exactly how we pronounce bias
    and loool XD
 
 
 
Poll
Do you think parents should charge rent?
Useful resources
AtCTs

Ask the Community Team

Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

Welcome Lounge

Welcome Lounge

We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.