Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free

but if you close your eyes Watch

    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Supernova91)
    What's gassed lol ?
    Someone who has a high opinion of themself
    And you are gassed as you got that song stuck in my head
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Supernova91)
    I'd just take it back to the shop , you get 28days usually ! Swap it for a brand new on lol
    haha true, ill try hopefully river island will do me a favour, I have the reciept and I only bought it not this past weekend, the saturday before that
    lol my friends always used to take the piss out of the hole but no more holes for them now
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    I just sang more of the lyrics to you . That's the last time you're getting serenaded

    (Original post by toonervoustotalk)
    Someone who has a high opinion of themself
    And you are gassed as you got that song stuck in my head
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Supernova91)
    I just sang more of the lyrics to you . That's the last time you're getting serenaded
    :woo:
    Dont have to deal with your voice anymore
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by toonervoustotalk)
    :woo:
    Dont have to deal with your voice anymore
    Rude
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    Whenever I'm next not on the app
    Posted from TSR Mobile

    Okay I'll been eagerly waiting
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by TeenRose29)
    haha true, ill try hopefully river island will do me a favour, I have the reciept and I only bought it not this past weekend, the saturday before that
    lol my friends always used to take the piss out of the hole but no more holes for them now
    Yeah there is still loads of time so dw !! I liked ir with the hole hah . You've changed your name !!!!!! OMG haha . Still recognise your pretty face tho :love:
    Offline

    17
    ReputationRep:
    (Original post by Supernova91)
    Okay I'll been eagerly waiting
    :rofl: Alright!

    Posted from TSR Mobile
    Offline

    16
    ReputationRep:
    are u thinking about me
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    Yes , yes I am :love:
    (Original post by Angry Bird)
    are u thinking about me
    Offline

    20
    ReputationRep:
    (Original post by Supernova91)
    Rude
    :yep:
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Matrix123)
    :rofl: Alright!

    Posted from TSR Mobile
    Man of your word:love:
    • Aston Villa FC Supporter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Supernova91)
    Does it almost feel like nothing changed at all
    Pompeii
    • Thread Starter
    Offline

    16
    ReputationRep:
    We have a winner :laugh:
    (Original post by Kyx)
    Pompeii
    • Aston Villa FC Supporter
    Offline

    3
    ReputationRep:
    (Original post by Supernova91)
    We have a winner :laugh:
    :woo::jive:
    Offline

    16
    ReputationRep:
    (Original post by Rhythmical)
    I used to love this song but it's so overplayed tbh
    Ya same.
    I heard a really good remix before I'd heard the original, so when it got popular I was like "whut dis?"
    • Offline

      19
      (Original post by Kyx)
      Pompeii
      I love that song ngl

      Posted from TSR Mobile
      Offline

      16
      ReputationRep:
      Damn the song is in my head now
      Offline

      0
      ReputationRep:
      (Original post by kkboyk)
      If I close my eyes, then I'd realise I have work to do, so its better to have them open and procrastinate (by binge watching stuff or reading).
      That is so me
      Offline

      17
      ReputationRep:
      (Original post by Supernova91)
      Yeah there is still loads of time so dw !! I liked ir with the hole hah . You've changed your name !!!!!! OMG haha . Still recognise your pretty face tho :love:
      I did too but it's useless and my make friends always take the piss out of the hole and say ' who's that hole for lol' and 'penetration' and stuff lmao
      Yaaaasss lol and ahahaha whatever girl 😂😂😂 yours is more beautiful :love:
     
     
     
  1. See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  2. Poll
    What newspaper do you read/prefer?
    Useful resources
    AtCTs

    Ask the Community Team

    Got a question about the site content or our moderation? Ask here.

    Welcome Lounge

    Welcome Lounge

    We're a friendly bunch. Post here if you're new to TSR.

    Groups associated with this forum:

    View associated groups
  3. See more of what you like on The Student Room

    You can personalise what you see on TSR. Tell us a little about yourself to get started.

  4. The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

    Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

    Quick reply
    Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.