Hey there! Sign in to join this conversationNew here? Join for free
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Political Ambassador
    (Original post by OGGUS)
    Hmm... yeah there could be a TSR marriage there
    prazzyjazzy is already my wifey and UWS cannot have her :hmmm:
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Michiyo)
    prazzyjazzy is already my wifey and UWS cannot have her :hmmm:
    Whose he gonna have then?
    • Very Important Poster
    • Welcome Squad
    Offline

    21
    ReputationRep:
    Very Important Poster
    Welcome Squad
    (Original post by Michiyo)
    prazzyjazzy is already my wifey and UWS cannot have her :hmmm:
    We'll see
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Political Ambassador
    (Original post by OGGUS)
    Whose he gonna have then?
    (Original post by UWS)
    We'll see
    Me and prazzyjazzy? We can make it a three-way marriage!

    Spoiler:
    Show


    Just kidding, he will find his own beautiful, smart, and nice wife soon :yep:

    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Michiyo)
    Me and prazzyjazzy? We can make it a three-way marriage!

    Spoiler:
    Show



    Just kidding, he will find his own beautiful, smart, and nice wife soon :yep:


    no threesome sadly
    Yeah hopefully
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Political Ambassador
    (Original post by OGGUS)
    no threesome sadly
    Yeah hopefully
    It will happen, I know it
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Michiyo)
    It will happen, I know it
    Slide into my PMs and we'll find out
    https://www.youtube.com/watch?v=e-ORhEE9VVg
    Are you like this???
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Political Ambassador
    (Original post by OGGUS)
    Slide into my PMs and we'll find out
    https://www.youtube.com/watch?v=e-ORhEE9VVg
    you like this???
    IDK what we are talking about at this point, but I do not mind

    I am not big Taylor Swift fan, why?
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Michiyo)
    IDK what we are talking about at this point, but I do not mind

    I am not big Taylor Swift fan, why?
    Okay...
    You sliding into my PMs
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Political Ambassador
    (Original post by OGGUS)
    Okay...
    You sliding into my PMs
    *sarcasm mode on* Of course not! I would never do such a thing!
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Michiyo)
    *sarcasm mode on* Of course not! I would never do such a thing!
    Yeah, you're soooooooo innocent
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Political Ambassador
    (Original post by OGGUS)
    Yeah, you're soooooooo innocent
    IKR? I AM THE EPITOME OF INNOCENCE!

    Right, Lychee627 and AndrewSCO?

    They can confirm I am the most innocent being on Earth :yep:
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Michiyo)
    IKR? I AM THE EPITOME OF INNOCENCE!

    Right, Lychee627 and AndrewSCO?

    They can confirm I am the most innocent being on Earth :yep:
    I can confirm that after I talked to you like 10 times
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Michiyo)
    IKR? I AM THE EPITOME OF INNOCENCE!

    Right, Lychee627 and AndrewSCO?

    They can confirm I am the most innocent being on Earth :yep:
    There definitely was no Pming here,
    Otherwise you wouldn't check your PM right about now
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Political Ambassador
    (Original post by Lychee627)
    I can confirm that after I talked to you like 10 times
    Thank you for backing me up, bro :lovehug:

    (Original post by OGGUS)
    There definitely was no Pming here,
    Otherwise you wouldn't check your PM right about now
    Indeed. Why would I ever PM anyone? I do not do such things! Ever! It is not like I have sent almost an entire page of PMs since yesterday :rolleyes:
    • Community Assistant
    Offline

    19
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Sorry but I cannot vouch for Michy's innocence. I just can't.
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by Michiyo)
    Thank you for backing me up, bro :lovehug:



    Indeed. Why would I ever PM anyone? I do not do such things! Ever! It is not like I have sent almost an entire page of PMs since yesterday :rolleyes:
    yeah you're too innocent. pure innocence
    Offline

    21
    ReputationRep:
    (Original post by AndrewSCO)
    Sorry but I cannot vouch for Michy's innocence. I just can't.
    Let me spray some Febreeze
    Offline

    19
    ReputationRep:
    (Original post by Michiyo)
    Thank you for backing me up, bro :lovehug:



    Indeed. Why would I ever PM anyone? I do not do such things! Ever! It is not like I have sent almost an entire page of PMs since yesterday :rolleyes:
    Hahaha no problem sis :hugs:
    • Community Assistant
    • Political Ambassador
    Offline

    20
    ReputationRep:
    Community Assistant
    Political Ambassador
    (Original post by AndrewSCO)
    Sorry but I cannot vouch for Michy's innocence. I just can't.
    Innocent was meant to be sarcastic there. So, saying that I am totally innocent actually means I am 100% not innocent :laugh:

    (It is a joke that I have been using for a while since my February PMs with Lychee627 in which we both claimed innocence despite evidence proving otherwise :toofunny: )

    (Original post by OGGUS)
    yeah you're too innocent. pure innocence
    I AM TOO PURE FOR THIS CRUEL WORLD!! :wings:
 
 
 
Poll
Do you agree with the PM's proposal to cut tuition fees for some courses?
Useful resources

Quick Link:

Unanswered Forum Games Threads

Groups associated with this forum:

View associated groups

The Student Room, Get Revising and Marked by Teachers are trading names of The Student Room Group Ltd.

Register Number: 04666380 (England and Wales), VAT No. 806 8067 22 Registered Office: International House, Queens Road, Brighton, BN1 3XE

Write a reply...
Reply
Hide
Reputation gems: You get these gems as you gain rep from other members for making good contributions and giving helpful advice.